"Ako želiš na saznaš o nekoj osobi sve za par sekundi pogledaj u njene oči. U njima je svrha života "
Iznervirane nebo plave oči bore se sa mislima dok idu do crnih ociju zmije koja se sprema za napad.
Smeđe karamele gledaju u anđela kom su krila slomljena pre manje od 20 minuta.
A zelene oči ? One polako počinju da gube svoj sjaj i polako se prepuštaju mraku....
Lejla P.O.V.
Budim se u nepoznatoj sobi. Sranje kako sam dospela ovde ? U uglu sobe vidim manijaka kako spava. Pokusam da ustanem iz kreveta ali odjednom mi se jako zavrti u glavi. Izgleda da moram da ležim ovde , i ranije sam imala vrtoglavice i nije baš bilo lepo kada sam pokušala da hodam. Uvek bi padala i ne znam otkuda bi se stvorio Almir i sačuvao me od pada.
Almir .... dvolicno stvorenje. Pogledam u svoje ruke i vidim gadne masnice na njima , koje usput jako bole .
Nakon pola sata mi postane dosadno a onaj još spava. Malo se podignem i legnem na stomak gledajući ga. Pa i nije toliko ružan , naprotiv prelep je ... al je kreten.
"Hejjjj " Kazem normalnim glasom a on kao oparen skoči sa fotelje gde je spavao i priđe mi
"Jesi li dobro ?"
"Da. Samo mi se vrti u glavi kada ustanem. " Samo klimne glavom i nasloni se na ivicu kreveta i lagano sklapa oči .
Pomerim se na jednu stranu i povucem ga na krevet
"Šta je bilo ? Treba li ti nešto ?"
"Ne, ne samo ti lezi na krevet i lepo se odmori " Kazem mu a on se samo okrene na svoju stranu i promumlja tiho "Ako ti nesto treba probudi me "
Ehhh šta sad da radim ? Videla sam svoj telefon na stočiću koji je bio odmah pored kreveta. Kada sam krenula da ga uzmem stigla mi je poruka od mog zamenika
"Moraš odmah nešto da uradiš ovaj put su ozbiljni "
"Stižem odmah, budite pored skrovišta "
Ok. Ovo mi je previše.
Lagano ustajem iz kreveta i na jednom papiriću mu napišem da sam bolje i da mu se zahvaljujem što nije bio arogantni magarac i pazio na mene. Dok pišem čujem neki zvuk kao da je nekome stigla poruka . Proverila sam i videla da meni nije , onda je njemu.
Prišla sam i iz njegove jakne uzela telefon o videla jednu poruku , a pošto je telefon bio zaključan mogla sam da vidim samo deo
"Zar si zaboravio da su se vratili...."
YOU ARE READING
Neko sasvim neobičan
Action"Some people lie but they'r looking for magic. Others are quietly going insane. No easy love could ever make me feel the same. " Hladnokrvnost,želja,ljubav,osveta ponos,srce,upornost,opsesija i kriminal to je ono što opisuje ovu priču Priča o sluč...