16.Deo - Mrak

113 9 0
                                    

Ovo je najlepših 10 dana u poslednje 2 godine definitivno.

Sada smo u autu i ja vozim a Danilo odmara jer je on vozio pola puta.

Zvoni mi telefon i vidim da me zove Denis .

"Šta je ?" Drsko se proderem.

"Možda to da te nema 10 dana i da ja ludim ?" Prodere se .

"Nemoj da se dereš jel ti jasno ? Nikad to nisam trpela i nikad neću ." Inbecil 😒.

Odjednom umesto Denisovog začujem Almirov ljutiti glas.

"Odmah se vrati kući! " Glasno počne da viče u slušalicu.

"Samo ti reci i ja odmah doletim " Danilo počne da se smeje .

"Ko je to sa tobom ?"

"Briga te " Kažem i prekinem vezu.

Zaustavim auto na jedno proširenje tu blizu , izađem i naslonim se na haube. Ubrzo osetim kako mi je Danilo prebacio jaknu preko ramena

"Ne nerviraj se zbog kretena "
Kaže kada se nasloni pored mene.

"Neću kući " Kažem odlučno i tvrdoglavo.

"A rodjendansku žurku ko će da napravi ?"

"Aa daaa hajde požuri u auto moramo brzo kući " Kažem, brzo sednem na vozačevo mesto i odjurimo kući.

Kada sam ušla u kuću prvo što sam videla u dnevnom boravku jeste gomila flaša i razbijenog stakla , a zatim Almira ,Denisa i Luku koji naslonjeni jedni na druge spavaju na kauču , dok 3  polu gole cure leže na podu između flaša .

"ŠTA SE OVDE DESILO !!" Počela sam da vrištim od besa.

Kada su me čuli poskakali su sa onog kauča i gledali u mene koja sam bila sva crvena od besa.

"Daj bre iskuliraj malo " Rekla je jedna od kurvi na podu.

"Da iskuliram jeli ? " Ne verovajući sam je pogledala.

"Da brate šta si se naložila "

Prišla sam joj i izvrnula ruku na šta je Almir reagovao.

"Nemoj da mi diraš devojku! " Odbacio je mene i ja sam pala među ono staklo i sledeće šta  sam videla jeste duboki mrak...

Almir P.O.V

O bože , šta sam uradio ? Moja Lejla ,moja malena... Ja sam je zamalo ubio .

Video sam kako dolazi hitna i kako je odvode ali ja sam samo stajao u mestu i posmatrao njenu krv koja se nalazila na komadićima stakla na podu.

Ostao sam sam u kući , Luka i Denis su otišli sa Lejlom a one kurve su pobegle čim su videle krv. Moja Lejla nikad nije bežala , pa i u najgorim situacijama , ona je bila tu . Šta sa uradio .......










A/N Sutra verovatno neće biti nastavaka jer sam bolesna i nisam bila danas u školi a sad su mi počeli testovi i teža gradiva .Sorry 😉

Neko sasvim neobičan Where stories live. Discover now