17.Deo - Sekoo

105 9 0
                                    

Denis P.O.V

Kada je došla hitna i odvezla Lejlu ja i Luka smo pošli za njima.

Nakon 20 minuta čekanja iz ordinacije izlazi doktor.

"Kako mi je sestra ?" Potrčim prema njemu.

"Izvadili smo joj komadiće stakla i sada je dobro ali nesme da se nervira i puno umara zbog zdravlja. "

"Štaaa !?"

"Žao mi je ali nemogu ništa da uradim " Kaže i ode niz dugi bolnički hodnik.

Polako ulazim u njenu sobu i gledam je kako leži u bolničkom krevetu. Polako joj prilazim i hvatam je za ruku koja je hladna,i ona polako otvara oči

"Denise " Tiho prošaputa kada me je videla.

"Hej bebo " Sednem na stolicu i polako je počnem maziti po licu .

"Gde su Luka i Danilo ?" Tiho prica jer su joj usta ispucala.

"Tu je Luka, ali neznam ko je Danilo." Slegnem ramenima.

"Uzmi moj telefon i nazovi ga "Kaže i počne da kašlje.

"Dobro samo nemoj da se umaraš. " Uzmem njen telefon i krenem napolje da zovnem tog Danila, i usput kažem Luki da uđe u sobu i ne ostavlja je samu.

Kada otključam njen telefon i nađem u imeniku "Danilo ❤❤" zovnem taj broj.

"Zar ti već nedostajem ?" Kaže glas sa druge strane žice. Kako da mu kažem sad ??

"Sekoo šta nije u redu " Kada čujem to osetim takvu bol ,koja mi probija grudi.

"Ovde Lejlin brat, Denis. Lejla je u bolnici imala je malu nezgodu."

"ŠTA !?!?" Prodere se.

"Glavna bolnica, požuri " Samo prekine poziv i ja krenem nazad u sobu.

Danilo P.O.V

Šta li je sad bilo ? Lepo sam joj rekao da idem sa njom do kuće al ona je tvrdoglava.

Kada stignem ispred bolnice parkiram se i brzo otrčim do ulazi i pitam onu žensku koja radi tu .

"Lejla McCellon"

"Treći sprat 357"

Nemogu da čekam lift idem ja stepenicama. Na vratima njene sobe sudarim se sa Lukom.

"Ne ulazi Almir je sa njom " Kaže mi .

"Briga me ! Makni se" Pokuša da me zadrži ali ja ga odgurnem od sebe i uđem u sobu.

"Lejla" Lejla leži na krevetu i plače a Almir stoji kod prozora.

"Hejj mali izlazi napolje " Kada me vidi Almir pokuša da me izbaci napolje i udari ali ja njega udarim i počnemo da se tučemo i odjednom se čuje samo dubok uzdah a onda pištanje aparata ....

Neko sasvim neobičan Where stories live. Discover now