21.Deo - Porazen....

99 9 0
                                    


Potrčim prema vratima,ali on me uhvati oko struka i prisloni mi pištolj na čelo.

"Princezice, nećeš se samnom igrati " Jezivo mi šapne i ubrizga mi nesto u vrat....

ELVIS P.O.V

Kucka mala... Kako ih je zvala da mi je znati.

Silazim dole i vidim moje ljude kako se biju sa nekim nabildanim ljudima.

Izvadim pistolj i pucam kroz prozor koji je bio tu blizu. Shvatim da imam mlakonje od ljudi kada pobegnu, a Lejlini ljudi samo zauzmu polozaje i upere pistolje u mene.

"Hejj čemu to ? " Kazem lezerno.

Odjednom se pojavi jedan decko koga nisam video.

"Gde je Lejla ?" Kaze smirenim ali ne bas prijateljskim glasom. Pa sta sam ocekivao ?Da me zagrli i kaze hvala sto si mi oteo drugaricu/seficu/sestru ?

"Ko je to ?" Pravim se lud ,a jedini ovde ko je lud je on ... Jbt kakve oci ima ...

"Slusaj me ti kretenu jedan obicni , znam da je Lejla ovde negde i ne idem nigde bez nje " Priblizava mi se dok mase mi mase pistoljem isped nosa.

"Meni nece doci jedan mali cmizravac u kucu i poceti da me ucenjuje i optuzuje za nesto sto nisam uradio. Mali, ajde uzmi svoju druzinu i mars kuci pa placi mami u krilu " Vec pomalo iznervirano kazem .

Odjednom osetim kako mi neko uzima ruke i cvrsto ih drzi .

"Pretrazite sve ! " Prodere se onaj balavac . "A vi , drzite ga cvrsto " Ova dvojica koji me drze samo klimnu glavom i jos jace me stegnu.

Sranjee ,pomislim kada vidim da neki decko drzi Lejlu u narucju . Kako je nesposoban , ispasce mu .... ubio bi ga na licu mesta !! Cek , cek sto sam to mislio .....?

Kada su izveli Lejlu mene su pustili i ostao sam da sedim na hladnom podu velikog hodnika , sam i porazen .....

Neko sasvim neobičan Donde viven las historias. Descúbrelo ahora