קמתי מהמיטה בחוסר חשק כשהשעון המעורר לא מפסיק לצלצל , התיישבתי בקצה המיטה בעדינות כדי לא לחטוף סחרחורת, מכניסה את רגליי אל נעליי האצבע שנמצאות ליד המיטה באופן קבוע .
התרוממתי ועשיתי את דרכי למקלחת , לעשות את אירגוני הבוקר . לאחר שסיימתי עם ארגוני הבוקר החלטתי לעשות ריצה קלה מאחר והשעה מוקדמת מהרגיל , צעדתי אל הארון והוצאתי ממנו בגדיי ספורט .
גוזיית ספורט וטייץ ספורט ארוך. הנחתי את הבגדים על המיטה כדי להוריד את הפיג'מה. לבשתי את בגדיי הספורט ונעלתי את נעליי לאחר שחבשתי גרביים.
הלכתי אל עבר הדלת , יוצאת וסוגרת אחריי. עשיתי את דרכי לסלון , חולפת על פני המסדרון , משתדלת לעשות פחות רעש לשותף שלי והידיד הכי טוב שלי ,רוי, שישן בשעות האלה .
כשהגעתי לסלון שמתי לב שהוא נראה קצת מבולגן מהישיבת חברים שאני ורוי עשינו אתמול עם כל החבר'ה שלו , שהיו בסך הכל חמודים חוץ מכמה בנות שהסתכלו עליי במבט סולד , לא שהבנתי למה , אבל אני יכולה לנחש שאולי בגלל רוי , לפי איך שהסתכלו עליו ,הן בטח חשבו שיש בנינו איזשהו קטע , רוי נראה טוב מאוד יש לו נתונים גבוהים ושרירים לא חסרים לו .
אני יכולה להבין את הבנות , למרות שאף גבר אף פעם לא היה הטעם שלי . ניערתי את ראשי בכדי לצאת מהמחשבות . לאחר שסיימתי לנקות את הסלון כדי שיהיה נעים למבט ,
נכנסתי למטבח פותחת את המקרר כדי להשאיר ארוחת בוקר לרוי, הוצאתי שתיי ביצים מהמקרר , עשיתי שניי צעדים אל המגירה מוציאה מחבת ומניחה אותה על הכיריים , מדליקה את הגז, ושופכת שמן למחבת , ולאחר שהשמן התחמם שברתי את הביצים .
לאחר כמה דקות של הכנה הנחתי את החביתה על הצלחת ואיתה את הירקות החתוכים בצלחת נפרדת "לאן את הולכת עם בגדיי הספורט האלה ?" שמעתי את הקול הצרוד והעייף של רוי.
כמו בכל בוקר , הוא עשה את דרכו אליי ,עוטף אותי אליו לחיבוק ונושק לראשי בחמימות , ממש כמו אח גדול . "לריצה.הכנתי לך אוכל , כי אני יודעת שאתה עצלן מדי בכדי להכין לעצמך " הקנטתי אותו בחיוך משועשע.
"איזה אלופה , אין עלייך מישמיש" הוא אמר מתעלם מההקנטה ובחיוך מרוצה התיישב על אחד מהכיסאות הגבוהים הצמודים לשיש, לא לפני שנשק ללחיי ולקח לחם באזור טיפה רחוק מאזור הכיסאות בשיש "בתאבון ,רויצ'וק .יצאתי אני אחזור בעוד חצי שעה לכל היותר " הודעתי לו ויצאתי לא לפניי שהנהן והודה לי.
***
לאחר חצי שעה של חימומים וריצות מעייפות חזרתי אל הדירה . נכנסתי אל חדרי ונשפכתי על המיטה בעייפות , לאחר כמה דקות של הנאה על המיטה הנוחה , קמתי בלית ברירה והוצאתי את הפלאפון מהמטען.
השעה היתה 8:50 , בדקתי הודעות ושיחות , היתה לי הודעה מאחת העובדות החדשות בחנות .
'אני יודעת שזה היום החופשי שלי ,אבל אין לי תוכניות, ככה שחשבתי לבוא לעבוד היום אם במקרה פנוי לך .' קוראים לה שני והיא מתוקה אמיתית.
YOU ARE READING
Can't Love Otherness
Romanceאני רוצה אותך כמו פעם! אני רוצה להחיות את הרגש שמת אני בעיקר רוצה לאבד את כל מה שקיבלתי אחרייך ולהחזיר את כל מה שנלקח מאז לכתך. קרדיט למשפט- עמוד האינסטגרם _mishpatimyafim #תכנים מיניים #גסות