willian sing - pony תשמעו את השיר ☝👍
אני צופה בסרט בסלון עם רוי. יום שבת היום כך שאין כלכך מה לעשות חוץ מלנוח.
"שומעת רגע..." רוי אומר כשהוא שקוע בסרט המוקרן בטלויזיה ודוחס חופן של פופקורן מהקערה שנמצאת על ברכיו. הוא הגניב אליי מבט."אממ" סימנתי לו להגיד את מה שרצה. "אני רוצה לארוך מסיבה בבית...יותר נכון אלי רצתה כדי שנחגוג חודש. איך ?" הוא שואל אותי ואני רק מביטה בו עם חיוך ענקי ומטופש שאני בטוחה שהאוזניים שלי פרחו מרוב שהחיוך תפס גם שם מקום.
"בטח. מזל טוב, זה אופייני לאלי. הוא אוהבת לחגוג כל דבר " אני אומרת בליווי צחקוק משועשע.
"איך באמת הולך לכם?" אני שואלת בהתעניינות כשני שוקעת בנינוחות על הספה. "האמת שדי טוב. יש ויכוחים פה ושם אבל בסך הכל די הולך טוב " הוא אומר בחיוך מסופק. ואני בטוחה שאין מאושרת ממני בעולם. שניי האנשים החשובים לי מאושרים אחד מהשנייה.
רוי היה פגוע בעבר משניי אנשים ומאז הוא כבר היה מתחיל עם הבחורות ועכשיו הוא סוף סוף פגש מישהי שהצליחה להשכיח ממנו את כל הכאב הזה שהיה עמוק בתוכו וסירב לעזוב.
תמיד חשבתי שאלי היא העקשנית הכי גדולה והיא תותחית בלקבל את מה שהיא רוצה, אבל עכשיו אני בטוחה בזה. היא בהחלט דמות להערצה.
"אתה רואה, בסוף תמיד הכל מסתדר" אני אומרת לו בנימה מעודדת תוך כדי שאני מלטפת את שיערו הרך. הוא חיבק אותי אליו ושפשף את ראשי בשעשוע "חלק גדול מאוד פה הוא בזכותך." הוא נושק לראשי ומוחץ אותי לעוד חיבוק סוחף.
השבת עברה בכיף כשאת הערב בילינו עם כמה מהחבר'ה של רוי ועם אלי וכמה מהעובדות מהחנות שהצליחו להגיע.
אכלנו,שתינו ודיברנו. וכך סגרתי את השבת.***
יום ראשון ואני יושבת במשרד עם כוס קפה וכמה עוגיות קנויות. לפתע נשמע תקתוק
בדלת שגרם לי להפסיק לעבוד במחשב."כן..." קראתי אל הדלת וטופז אחת העובדות החדשות היתה בפתח הדלת. היה לה חיוך ענק ומלא התלהבות ואני רק הייתי באי הבנה מוחלטת למולה. עד שהיא אמרה את הסיבה לחיוך שלה.
"אור בניון פה והוא רוצה לדבר איתך" היה נראה כאילו היא רוצה לקפוץ מהתלהבות אך אני נשארתי עם אותה הבעה. מה אור עושה פה? על מה יש לו כבר לדבר איתי?
"אוקיי" הנהנתי לאישור. היא יצאה ולאחר כמה שניות אור נכנס. הוא סגר אחריו את הדלת והתישב על הכיס מולי. אני אשקר אם אגיד שלא התביישתי קצת. לא ידעתי מה להגיד והובכתי. הוא היה עם הבעה קרה והביט בי כאילו טוען באיזה צורה להגיד לי.
"את לא זוכרת אותי ?" הוא שאל מה שגרם לי להתקף בהלה קטן. למה שאשכח אותו? . רק לפניי שבועיים הייתי במיטה שלו בחדר שלו, מה גורם לו להגיד לי את זה?!. אלא אם כן הוא מסתיר משהו.
YOU ARE READING
Can't Love Otherness
Romanceאני רוצה אותך כמו פעם! אני רוצה להחיות את הרגש שמת אני בעיקר רוצה לאבד את כל מה שקיבלתי אחרייך ולהחזיר את כל מה שנלקח מאז לכתך. קרדיט למשפט- עמוד האינסטגרם _mishpatimyafim #תכנים מיניים #גסות