פרק 20 ❤

7.9K 298 12
                                    

נקודת מבט אור

"בשביל האישה הסתמית הזאת אתה ביטלת את העסקה ?" הוא שואל בזילזול מלא ארס.
אני מביט בו באטימות בניסיון לרסן את עצמי.
מה שזה עושה לי, לקלל את האישה שלי.

בתוך תוכי אני לא יודע מתי הייתי כזה מלא זעם. "אתה לא יודע מה האישה הזאת בשבילי וגם לא צריך לדעת כדי שאני אבטל בשבילה את העסקה המזוינת הזאת!" אני מטיח בו באדישות שמעורבת בה גם זעם כבד.

הוא מצחקק ונשען על הכיסא במשרדו.
אנחנו מביטים אחד בשני בזעם גלוי. אבא מול בנו. אני מחייך כשאני יודע בדיוק באלו כפתורים ללחוץ כדי לשחק בזעמו המטורף.

"אתה יודע..." אני אומר בחיוך ערמומי.
הוא מביט בי ושותק. "כשאמרתי לה את האמת..." המשכתי לומר לו זאת בחלקים כדי לעורר בו את השאלות התוהות ואז להפיל את הפצצה. "היא רצתה שנחזור...היא סלחה לי כמו זונה טובה ולא הסכימה לבטל את החתונה..." אני מחייך חיוך מרוצה כשאני פוגש במבטו.

אי אפשר להסביר אותו במילים אך אני יודע שהצלחתי במעשי.
"אתה..." הוא מביט בי. העצבים חוגגים לו בכל הגוף והוא רועד מכך.
"אבל יש לי אישה בהריון ואני מודה לאלוהים שיהיה לי ילד ממנה ולא מעסקה מסריחה."

אני מסיים ונעמד אך לפני שאני עובר את דלת המשרד שלו אני מרגיש את ידו סוטרת לי בחוזקה. אני מביט בו בהפתעה ובכעס.
גבותיי מכווצות כלכך ורגלי רועדת.

פעם ראשונה שהבן אדם הזה מרים עליי יד...וזאת תהיה גם הפעם האחרונה.
ידיי מקומצות לשניי אגרופים קטלניים ובלי לחכות אפילו דקה ידי פוגשת בפניו. הוא נופל על הרצפה ודם נוזל מעינו הימנית.

"פעם אחרונה שאתה מרים עליי יד, אבא"
אני אומר את המילה האחרונה בזילזול ויוצא ממשרדו בחיוך רחב כמו איזה סדיסט שאוהב כאב של אחרים.

***

"מה אתה עושה פה?" היא שואלת בחיוך מופתע כשהיא מניחה לי להכנס.
"אני חושב שיש לי סיבה מספיק טובה להיות פה...את לא חושבת?!" אני מחייך בקלילות כאילו לפני שעה לא העפתי אגרוף על אבא שלי.

כזאת מישל...אני יכול לבוא אליה עצבני מוות בגלל משהו...אבל לאחר שרגלי רק דורכת על פתח ביתה ופרצופה היפייפה נגלה לפניי, אני ישר נרגע וזה תמיד ככה כמו קסם.
קסם טהור.

אנחנו מתקדמים כשאני מחבק אותה מאחור והיא צוחקת כשמידי פעם ידיי גולשות לדגדג אותה במקומותיה הרגישים.
"לא, ברור שלא!" היא מצחקקת בשעשוע.
"אני אשמ.." אני קוטע אותה בנשיקה לפניי שתוכל לומר עוד מילה.

לשוני חודרת לפייה וחוקרת אותו ביסודיות. ידיה מתמקמות בעורפי בעדינות וידיי על מותניה כשמידי פעם הן זולגות לבטנה השטוחה שכרס קטנטנה מעטרת אותה.

אני מחליט להרים אותה ולהתקדם איתה לסלון, אני מניח אותה בספה וממשיך לנשק אותה.
אנחנו שומעים קולות מהמסדרון וישר היא מתיישבת בחזרה על הספה עם מבט לחוץ על פניה. אני מתיישב גם ומושך אותה אליי.

אני מסתובב למסדרון וקולט את אלינור ורוי מחובקים. אני מתקשח כשאני מביט בבן זונה הזה... הוא גם לא נשאר חייב ומביט בי באותו מבט זועם,התעצבנתי עליו כשהוא אמר את מה שאמר באותו יום זבל.

למרות זאת שאין לי זכות לומר מילה בעניין כי מה שקרה איתו באמת היה מגיע לי אחריי מה שעשיתי למישל. הוא נרגע כשהוא מביט על מישל.

אני לא מתכוון לעשות עוד דרמות כאן ולשגע אותה. לאחר כמה דקות של שתיקה אני פשוט כורך את ידי סביב מישל שלפניי שנייה חששה שיקרה פה משהו וליטפתי אותה בעדינות בכתפה.

היא הניחה את ראשה על כתפי באיטיות ובחשש אבל ידי קירבה אותה יותר קרוב אליי. אלינור חייכה אליי לשלום וחייכתי בחזרה. היא התיישבה עם רוי על הספה מצד שמאל של הספה שאני ומישל התיישבנו וחיבקה אותו.

"בואו נבחר סרט..." מישל הציעה בניסיון להפר את השקט שנפל עלינו.
אלינור הנהנה והן חיפשו סרט במאגר הסרטים בטלויזיה.

צפינו בסרט שהם בחרו שעה וחצי ולאחר מכן אכלנו ארוחת ערב שמישל הכינה עוד לפניי שבאתי. היה שקט נעים יחסית לשקט הקודם. לאחר שסיימנו מישל כיחכחה בגרונה כדי להסב את תשומת ליבם של אלינור ורוי.

אני כבר ידעתי למה...אם יש לה הזדמנות כרגע אז אני לא חושב שזאת בעיה לעשות את זה עכשיו ולעבור את זה כבר.

"אני...אנחנו צריכים לספר לכם משהו."
מישל אומרת בקול רגוע יחסית למה שציפיתי ממנה ונאנחת כשמטילה את הפצצה בשנית.

"מה ?" פנייה של אלינור נשארות דוממות לרגע אך לאחר מכן חיוך מתפרס על פניה.
אני מניח שהיא הולכת לתמוך בה ואני גם מחייך חיוך קטן כשידי עדיין כרוכות סביב מישל.

"כן..." אני יכול להרגיש את חיוכה של מישל לפי קולה. "זה לא היה מתוכנן אבל מתמודדים יפה בנתיים." מישל אומרת ומלטפת את בטנה בעדינות.

"אני כלכך שמחה בשבילך מישל!" אלינור אומרת בקול עדין ופורסת את ידיה בכדי לחבק אותה. אני מפנה את מבטי גם אל רוי שפשוט נשאר במקום עם פנים לא מאמינות.

---------------------------------------

אני במתח כי עכשיו נשארה סתיו
איך סתיו תגיב להריון של מישל?
מה סתיו חושבת על הגירושים של הוריהן? וכל זה בפרק הבא של....can't love otherness...חחחח

ביי יפות שליי !!!

Can't Love OthernessWhere stories live. Discover now