עוד בוקר רגיל, אני מגיעה לסלון מאורגנת ומוכנה לעבודה. בדקתי אם הכל מסודר. נעצרתי והחזרתי את מבטי אחורה. אני בטוחה שאני חולמת.
רוי ואלינור ישנים בספה מחובקים ליבי ריקד באושר. חיוך עדין עלה על שפתיי כשהוא הרים חתיכת שמיכה שנפלה מכתפה וכיסה איתה שוב את כתפה והידק אותה אליו. עם כל פעולה קטנה כזאת הלב שלי התחמם.
סוף סוף הם ביחד.אני מקווה לפחות שזה לא סטוץ. עוד סטוץ של רוי שיפגע בה ויקח את שמחת החיים שיש לה בטבעיות. אני הולכת לפניי שיתעוררו, אני סוגרת אחריי את הדלת.
***
"היי בנות. איך היה בסוף שבוע?" שאלתי כשנכנסתי לחנות "היה טוב." הן ענו באותה שנייה. צחקקתי "טוב לשמוע. אתן מוכנות לעוד פירוק מלאי?!" צעקתי במרץ "כן !" הן צעקו , לקחנו את הזרועות שלנו ביחד "קטרין ווהו!" צעקנו ולבסוף הרמנו את ידינו והתפזרנו מהמעגל (קטרין זה שם החנות)
נכנסתי למשרד כדי להניח את התיק ואת המפתחות.
יצאתי אל הבנות שכבר התחילו לפתוח ארגזים ולמיין בגדים לפי מקום ביסודיות.
חייכתי חיוך מרוצה.אני לא חושבת שהייתי משיגה עובדות יותר טובות מהן. החלתי גם אני לפתוח ארגזים ולמיין.
מיינו את כל הבגדים החדשים ביסודיות ולאחר חצי שעה ארוכה ומפרכת סיימנו.
"אתן אלופות. קחו הפסקה של חצי שעה" הן הודו לי ונכנסו לחדר המנוחה שלהן.***
הגעתי הביתה הרוגה מעייפות. נכנסתי לחדרי והדבר הראשון שעלה בראשי הוא לנוח במיטה. חלצתי את העקבים המכאיבים, שמתי את התיק על שולחן העבודה בחדר ונכנסתי לפוך מוכנה לשינה עמוקה ומלאת מחשבות עד שהרטט הקצר בפאלפון עצר אותי.
הושטתי את ידי אל השידה ולקחתי את הפלאפון הקשתי את ספרות הקוד ונכנסתי להודעות "מישל זה ליאור" הלב שלי קפצץ מאושר "היי" עניתי לו עם אצבעות רועדות מהתרגשות ומבוכה
"היום בשמונה מתאים לך?" הוא שלח וניסיתי לחשוב אם יש לי משהו לעשות בשמונה בערב, לא אין לי "כן שמונה זה סבבה" שלחתי ולאחר כמה דקות שנראו כמו נצח הוא החליט לענות
"אז בשמונה אני אוסף אותך" הוא הודיע וככה סיימנו את השיחה. בדקתי את השעה, 19:30 אלוהים יש לי רק חצי שעה. קמתי מהמיטה במהירות. אצטרך לוותר על השינה. נכנסתי למקלחת.
***
"היי" נכנסתי לג'יפ המרשים של ליאור."וואו" הוא אמר עם עיניים רחבות , הבטתי בו באי הבנה מוחלטת.
"הכל בסדר?" שאלתי כשהחשש ניכר בקולי "לא לא את פשוט נראת טוב" הוא הודה ואני הסמקתי כאילו זו התגובה היחידה שאני יכולה להגיב כשהוא מחמיא לי.
לבשתי את השמלה בצבע בורדו שקניתי בחנות שבה נפגשנו. הריחנית שהתערבבה עם הבושם שלו גרמה לריח מושלם. הסנפתי כמה וכמה פעמים במשך דקות ארוכות בעוד הוא היה שקוע בכביש.
YOU ARE READING
Can't Love Otherness
Romanceאני רוצה אותך כמו פעם! אני רוצה להחיות את הרגש שמת אני בעיקר רוצה לאבד את כל מה שקיבלתי אחרייך ולהחזיר את כל מה שנלקח מאז לכתך. קרדיט למשפט- עמוד האינסטגרם _mishpatimyafim #תכנים מיניים #גסות