פרק 13 ❤

10.3K 315 41
                                    


"ביייבי!!" קראתי והתקדמתי אל אור שלא ראיתי שבוע שלם. הוא נסע עם אבא שלו לפגישת עסקים ובגלל זה לא היה לנו זמן להיות ביחד.

הוא נתן לי מפתח לביתו וכמובן שניצלתי את זה והרחתי כל פריט בביתו שהיה בו ריח שלו מרוב געגועים עזים אל הגבר המושלם שלי.

חלק מהאנשים בשדה התעופה הביטו בנו בהתרגשות וחלקם התעסקו בעניינם. אבל לא יחסתי לזה כלכך חשיבות.

הוא כרך את זרועותיו סביבי מותני והרים אותי. רגליי נכרכו אוטומטית סביבי מותניו ושפתיי פגשו בשלו.
לפחות חמש דקות התמזמזנו באותה פוזה.

"התגעגעתי אלייך!" דמעות געגוע מלראות אותו זלגו מעייני והוא לא היסס לנגב אותן.
"גם אני אהובהשלי" הוא לחש ונשק לשפתיי נשיקה רכה וקצרה אך עם משמעות שאומרת הרבה.

הוא הוריד אותי ומהר מאוד פלאשים של מצלמה מעוורת נדלקו עליינו. אור כרך את ידיו סביבי ומיהר אל מכוניתו.

הכתבים החטטנים שאלו שאלות אך אור לא ענה אפילו על שאלה אחת.
אור פתח את האוטו עם השלט ומיהר להכניס אותי ראשונה.

הפלאשים עדיין לא כבו או המעיטו. כמות הצלמים והכתבים גדלה שכשהגענו אל האוטו חיכתה לנו עוד שיירה של צלמים וכתבים חטטנים.

אני באמת דואגת לאור. איך למען ה' הוא מתמודד עם זה?
ברגע שאור נכנס גם לאוטו, הוא דפק גז והחל לנסוע במהירות מבהילה שהצליחה להבהיל גם את הכתבים.

"מה זה היה?!" שאלתי באיטיות כשעייני עדיין קצת מעוורות מהמצלמה וידיי משפשפות אותן. "זה הכתבים החטטנים האלה יפה שלי" אור הצטער

"הכל טוב, פשוט הם היו כלכך הרבה" אמרתי עדיין בשוק.
"ולמה זה ?!....כי הגבר שלך מפורסם" הוא אמר בשחצנות משעשעת וצחקקתי מטיפשותו.

"את לא מבינה כמה התגעגעתי אלייך חיים שלי" אור אמר בקול מחוספס וגברי ואני רק רציתי לנשק כל חלק בו ולאהוב אותו יותר ממה שאני אוהבת עכשיו.

"גם אני התגעגעתי אלייך בייב" אמרתי לו בהתרגשות. הוא היה שקוע בכביש וכבר דמיינתי מה נעשה בבית לבד, בין חדרי חדרים.

ידו ליטפה את יריכי וידי ליטפה אותה. אור החנה את הרכב ויצאנו ממנו.
הוא אחז בידי והתקדמנו ביחד בשביל הגישה לביתו. זה היה כלכך מהיר שמצאנו את עצמינו עירומים בחדרו.

שפתיו מצצו את פטמתי, גורמות לי להענק ולגנוח בעונג.
ידו האחת מסובבת במעגלים סביב הדגדגן שלי. וידו השניה מעסה את פטמתי השניה.

ידיי אחזו בשיערו שארך, מושכות ומעסות את ראשו לפי כאבי העונג.
שפתיו התנתקו ממפטמתי.
הוא נשק לשפתיי נשיקה רכה.

"אור תחדור אליי" פקדתי עליו.
"תבקשי!" הוא הציב לי תנאי.
לא רציתי להיכנע לו אז פשוט סתמתי.

Can't Love OthernessWhere stories live. Discover now