אני בדרך לביתו של אור במכונית.
שיר נחמד נשמע ברדיו ואני מזמזמת אותו תוך כדי שידיי מכוונות את ההגה בפניות הנכונות.החנתי את המכונית ונעלתי את הרכב.
התקדמתי אל שביל הגישה בחיוך. אני הולכת לראות אותו. למרות זאת שרק הבוקר ראיתי אותו אני עדייין התגעגעתי אליו רק עכשיו אני שמה לב כמה.כי מקודם כל תשומת הלב שלי היה נתון לנסיכה הקטנה שלי.
צלצלתי בפעמון פעם אחת.
לאחר כמה שניות הדלת נפתחה וליבי עצר מלפעום.מלא מחשבות לא רצויות חלפו בראשי ואני לא יכולתי לדבר באותו רגע.
הבחורה בעלת הרגליים הארוכות והנתונים הגבוהים הביטה בי ללא הבנה."צריכה משהו?" היא סוג של תקפה בעצבים ואני רק עמדתי שם מביטה בה בהלם.
המילים לא יוצאות מפי, וגם אם כן הן יהיו חסרות טעם מאחר ואגמגם ללא הפסקה."את מחפשת מישהו?" היא שאלה בחוסר סובלנות וכיווצה את גבותיה.
"אוו..ר" אמרתי בקול שקט כלכך שלא אופתע אם לא שמעה...קול כיבוי מנוע נשמע ושנינו סובבנו את מבטינו אל עבר המכונית.
אור יצא ממנה נראה תמים לגמרי לכל המצב הזה. התבלבלתי לגמרי.אם אור הגיע רק עכשיו אז מה היא עושה בביתו ?
הוא הביט בי וחייך חיוך קטן וכשראה שהבעת פניי נשארה אותה הבאה לא מבינה,
הוא כיווץ את גבותיו.עיניו הבחינו באותה בחורה שפתחה לי את הדלת על פניו ארשת פנים לחוצה ומבוהלת באותו זמן.
"מה את עושה פה?" הוא קרא אליה בהפתעה.
הסתובבתי כדי להביט בה.
"חשבתי שתשמח לראות אותי" היא הקניטה אך הוא התעלם מזה במופגן והיה נראה כאילו עדיין מחכה לתשובה."הייתי בסביבה אז חשבתי לבקר קצת אצל החבר הכדורגלן שלי" היא מלמלה, גורמת לעייני להפתח. חברה שלו?
בלעתי את רוקי.דמעות עמדו בעיני והיו על סף לשבור את הסחר. בלעתי את רוקי וכיווצתי את עיניי באי אמונה.
"חברה שלך?" עכשיו מבטי עבר אל אור וקולי רעד ללא שליטה.
אור הביט בי בהבעה לא ברורה.
אך השתיקה שלו סימנה לי שתשובה חיובית."רגע רגע...מי את?" הבחורה שאלה בתוקפנות כאילו רק עכשיו נפל לה האסימון על המצב והיא רוצה לודא שזה מה שהיא חושבת.
"א..א..ני" החלתי לגמגם. לא רציתי לדבר באותו רגע ארור, התביישתי. התביישתי בזה שנפלתי לפח הארור של המזדייו הזה!! רציתי לעוף מפה כמה שיותר מהר. אור שתק כל הזמן הזה.
"א..ני מצטע..רת...לילה טוב" לחשתי בתקווה ששמעה וגררתי את רגליי אל האוטו עד שידו של אור עצרה אותי. סובבתי אליו את מבטי.
"אני מצטער מישל..." מבטו היה עצוב מהול בכעס שלא מכוון אליי אלא אל המצב.
"אני מצטערת" אמרתי בקול נוקשה והעפתי את ידו מידי באגרסיביות.
YOU ARE READING
Can't Love Otherness
Romanceאני רוצה אותך כמו פעם! אני רוצה להחיות את הרגש שמת אני בעיקר רוצה לאבד את כל מה שקיבלתי אחרייך ולהחזיר את כל מה שנלקח מאז לכתך. קרדיט למשפט- עמוד האינסטגרם _mishpatimyafim #תכנים מיניים #גסות