"איך סלחת לאור...כאילו מה קרה שם, ספרי לי הכל" אלי ביררה בסקרנות כשהיא בודקת בידיה בגדים לקנייה בקולבים המסודרים לפי צבעים.
"אה..." נאנחתי...לא ידעתי בדיוק איך להסביר לחברה הכי טובה שלי שהחברה של אור היתה הארוסה שלו בדיעבד בגלל עסקה, אז פשוט הלכתי על הקל והסברתי בדרך שתהיה לי ולה יותר קלה.
אין לי כוח לשאלות כי אני כבר מרגישה איך אני חוזרת לאותה תקופה. אני מוצאת שמלה יפה בצבע ורוד עדין ומוצאת תירוץ לעכב את תשובתי לשאלתה. אני יוצאת מהתא ומביטה במראה בבחינה. גופי זז לצדדים בוחן את השמלה.
אני מחייכת כשאני מבחינה במראה באור שבדיוק ידיו נכרכות סביב מותניי ופניו קבורות עמוק בצווארי. "השמלה הזאת יפה לך ואני קונה לך אותה בלי ויכוחים." הוא לוחש.
אני מלטפת את לחיו ומושכת אותו לתא ההלבשה הקרוב בהתגנבות בתקווה שאחת העוזרות בחנות הזו לא יראו אותי ועוד מישהו בתא אחד כי הרי ברור שזה אסור.
אני אתעלם ממה שאמר כרגע ואעבור לנושא החשוב שלשמו התפצלנו.
"מאמי איך היה עם רוי?...השלמתם?"
שאלתי בעדינות והוא הפסיק לנשק אותי ונאנח בתבוסה."היה טוב...וכן השלמנו" הוא אמר את מה שרציתי לשמוע וייחלתי לו, גורם לאבן כבדה לרדת לי מהלב ולהפסיק להעיק.
"אני שמחה" אמרתי בחיוך עדין אך עם משמעות גדולה שלפי מבטו הבנתי שהוא ידע את גודל משמעותו של החיוך.
לאחר שנייה ידיו נכרכו סביבי והצמידו אותי לקיר הגבס בתא.ציחקקתי ומילמלתי שאסור לנו לעשות את זה פה בשום פנים ואופן.
הלכנו עם רוי ואלינור שבדיוק יצאו מתא הלבשה נפרד כששערה של אלינור פרוע והיא מביטה לצדדים בחשש.פרצתי בצחוק גדול ואור רק חייך למראהה.
נרגעתי לאחר כמה שניות והבטתי בה בחיוך משועשע.היא נשפה ברוגז והתקדמנו אל המוכרת. התכוונתי להוציא את ארנקי אך ידו של אור עצרה אותי והוא הושיט במהירות את הכרטיס אשראי שלו.
אני לא אומרת שאני לא אוהבת שהוא משלם עליי אבל אני חושבת שאם אין לי צורך בזה אז אין צורך אך לפעמים הוא פשוט לא מקשיב ואני מניחה לו להיות הגבר המפנק ביאוש.
יצאנו מהחנות, רוי ואלי לבית ואני ואור לביתו של אור.כשהגענו לבית ישר נכנסנו לחדרו ונבהלנו, אני לפחות כשפגשנו במבטה של אלנה.
לידה היתה מזוודה ומבטה היה רושף ומרוגז בקטע מפחיד, אצבעותיה הדקות התהדקו על ידית המזוודה וידי התהדקה בידו של אור בפחד משונה."חתיכת מטומטמת הכל באשמתך!" אלנה מזנקת עליי במפתיעה ומצליחה להפיל אותי על הרצפה הקשה מהאי מוכנות.
אני מביטה באור שאוחז בגופה ומרחיק אותה ממני אך זה מאוחר מידי כשאני מרגישה כאבים בגבי התחתון ובאגן.
אני זועקת וגורמת לאור לסובב את מבטו אליי מלעצור את אלנה שהשתגעה בין ידיו.
YOU ARE READING
Can't Love Otherness
Romanceאני רוצה אותך כמו פעם! אני רוצה להחיות את הרגש שמת אני בעיקר רוצה לאבד את כל מה שקיבלתי אחרייך ולהחזיר את כל מה שנלקח מאז לכתך. קרדיט למשפט- עמוד האינסטגרם _mishpatimyafim #תכנים מיניים #גסות