"נו תפסיקי לזוז" אלי רוטנת כשאני ממצמצת כשהיא מנסה לעשות לי קו איילינר ישר.
עצמתי את עייני והנחתי לה לעשות את עבודתה.צלצול טלפון בקע מתיקה של אלי.
היא נאנחה וביקשה שהעביר לה אותו.
הושטתי את ידי אל תיקה שהיה על מיטתי.הוצאתי את הפלאפון שלה מתיקה והבטתי על הצג שהיה ללא שם אלא רק מספר שהיה מוכר לי במקצת.
הבטתי בה במבט לא מבין והושטתי לה את הפלאפון היא הביטה בצג וארשת פניה נראתה לחוצה.
"טוב זה לא כז..זה חשוב." היא אמרה בקול קצת לחוץ.
לא הבנתי מה קורה פה אך לצערי לא היה לי זמן לברר איתה מאחר ויש לי בת מצווה של בת דודה שלי ללכת אליה.אחיו הקטן של אבי החליט לחגוג לביתו בת מצווה באולם גדול כי לפי טענתו זה אירוע של פעם אחת.
"הנה ו..זהו !" אלי סיימה את האיילינר שהשלים את כל הלוק. היא הביטה בפניי בסיפוק והחלה לאסוף את דברייה בלחץ.
"הכל בסדר אלי ?" שאלתי אותה והיא העבירה אליי במהירות את מבטה.
"כן כן למה שלא יהיה?" היא שאלה בצחקוק מאולץ שגרם לי לדאוג יותר.אך אניח לזה הערב. קמתי מהכיסא שגרם לתחת שלי כבר להתאבן ושחררתי את המגבת כדי ללבוש את השמלה האדומה שלי. (בתמונה למעלה)
"תודה אלי" נשקתי לה לפניי שיצאה מהחדר
"בכיף" היא ביטלה לפניי שנעלמה מהמסדרון.השעה היתה כבר שש ואור אמור להגיע בכל רגע. הטזתי על עצמי בושם יקר מאוסף הבשמים שלי וירדתי למטה כדי לחכות לו בסלון.
בדיוק הרגשתי רטט בפאלפון שלי שנמצא בידי ועניתי לאור שביקש שאצא מהבית. יצאתי לאחר שבדקתי שהכול נמצא בתיק הקטן שסחבתי איתי.
"היי מאמי" נשקתי לשפתיו העבות של אור וחיבקתי אותו קלות. כמובן שלו זה לא הספיק והוא היה חייב להחדיר לשון ולהתמזמז באמצע החנייה.
התנתקתי ממנו בלי ברירות.
"אין זמן" אמרתי בלחץ וטרקתי אחריי את דלת המכונית. "אסור לי לנשק את האישה שלי כמו שצריך?!" הוא רטן בילדותיות ואני חייכתי חיוך משועשע.הוא הדבר הכי חמוד שראיתי אי פעם. "בטח שמותר" מחיתי
והוספתי "אבל כשיש זמן" הוא נשק לשפתיי שוב פעם והחל בנסיעה.לאחר חצי שעה שלא יכלה להיות משעממת כשאור הוא זה שנוהג. הגענו אל האולם היוקרתי.
כמובן שג'ק אחיו של אבי לא יחסוך בכסף וירצה את הקלאס כמו תמיד.
אני ואור התקדמנו אל כניסת האולם לאחר שאור חנה בחנייה ליד.עמדו שם הוריי כלת הבת מצווה, לוחצים ידיים בחיוכים שמחים וקורנים לכל עבר. התקדמתי אליהם כשאני אוחזת בידו של אור וחייכתי אליהם כשהם הבחינו בי.
YOU ARE READING
Can't Love Otherness
Romanceאני רוצה אותך כמו פעם! אני רוצה להחיות את הרגש שמת אני בעיקר רוצה לאבד את כל מה שקיבלתי אחרייך ולהחזיר את כל מה שנלקח מאז לכתך. קרדיט למשפט- עמוד האינסטגרם _mishpatimyafim #תכנים מיניים #גסות