פרק 10 ❤

12.5K 366 118
                                    

בתמונה- אלינור ☝

קמתי מהמיטה הנוחה והמחממת של אור.
ועייני התרוצצו מפה לשם בחיפושים אחריו בחדר. אך הוא לא נמצא.

מתחתי את ידי בנינוחות וקמתי לשטוף פנים. כשנכנסתי אל חדר המקלחת חייכתי כשראיתי שאור שם בשבילי מברשת שיניים לצד מברשת השיניים שלו.

שטפתי את פניי וצחצחתי את שיניי עם המברשת. יצאתי מהמקלחת והתקדמתי ליציאה מהחדר. ירדתי מהמדרגות הנקיות להפליא עד שהגעתי אל הסלון המורחב והמצוחצח.

"אור" קראתי אל החלל הריק, אך לא היה עונה. התקדמתי אל המטבח שגם הוא היה מלא בטוב טעם והבטתי בגבו הרחב כשהוא הכין משהו לארוחת בוקר.

התקדמתי אליו והנחתי את ידיי על גבו, מלטפת ומרגישה את החום המחמם שבו. נשקתי לגבו והוא הסתובב אליי בחיוך קטן. הוא נשק לשפתיי והרים אותי בפיתאומיות שהבהילה אותי.

הוא הניח אותי על השיש ואחז במותניי כשהוא נושק לחזהי נשיקות קלות. הייתי לבושה בחולצת v שלו בלי שום דבר מתחת. החזקתי בעורפו וליטפתי מידי פעם.

הוא התנתק ממני וחזר להכין את הפנקייקים שנגלו לעייני.
"לא ידעתי שאתה איש של מטבח" אמרתי לו וסידרתי את החולצה יותר טוב עליי.
"אני לא איש מטבח. רק דברים בסיסיים" הוא השיב ואני חייכתי חיוך קטן למראהו. הוא היה רק עם ג'ינס שנתלה בסקסיות על מותניו כשקו הבוקסר נגלה ואותיות של החברה קלוין קליין נגלות לעייני.

הוא העביר את הפנקייקים אל צלחת ואני עזרתי לו לקחת את הסירופים ואת שוקולד הנוטלה. התיישבנו בכיסאות סביב השולחן וכל אחד מרח שוקולד לאחר שהוא חילק לצלחות פנקייקים.

היתה שתיקה ורק רעש המזלג והסכין נשמע. זאת היתה שתיקה נעימה. אך הייתי חייבת לקטוע אותה, הייתי חייבת הסברים. "איך הכרנו ?" התחלתי לאט עם שאלה קלה. "אני הייתי ילד חדש בבית ספר כי עברתי דירה וגם כי בבית ספר הזה היה את האימוני כדורגל הכי טובים." הוא התחיל.

"כסיימנו את השיעור ואז יצאתי להפסקה...הבטתי בך יושבת על הדשה. את קראת ספר ואת היית כלכך מרוכזת בספר שלא שמת לב למה שקורה מסביבך."

"את היית הדבר הכי יפה שראיתי." הוא המשיך ואני הייתי מרותקת בכיסא רציתי לשמוע עוד.
"תמשיך" הפצרתי בו כשהוא לקח עוד ביס מהפנקייק.

הוא לעס אותו בנינוחות ולאחר שבלע הוא המשיך. "היינו ידידים בהתחלה...אבל אחריי זה שנינו גילינו שאנחנו מאוהבים אחד בשני...אני ידעתי את זה מההתחלה...את זו שלקח לה זמן." הוא חתם

ואני חייכתי חיוך אוהב ומתרגש. היה לו ניצוץ בעיניים כשהוא דיבר על זה.
הבטתי בצלחתי שהיתה כמעט ריקה מפנקייקים. אכלתי את החתיכה האחרונה ולפתע הרגשתי נוזל קר שמרוח על לחיי.

Can't Love OthernessWhere stories live. Discover now