פרק 19❤

8.1K 288 14
                                    

נקודת מבט אור

"אני פשוט לא מאמינה!" היא צועקת כשידיה אוחזות בראשה כאילו לא מעכלת ועיניה מזילות דמעות בלי מעצור.

"אני פשוט לא מאמינה!!" היא זועקת את זה יותר חזק ומביטה בשנאה גלויה לעין.
אני מרגיש בן זונה. אבל אני יודע שאם לא הייתי מספר לה את האמת אז הייתי יוצא יותר בן זונה.

"אלנה תקשי.." "אל תקרא לי בכלל חתיכת בן זונה!!" היא קוטעת אותי בשאגה רועמת וממשיכה לזרוק עליי שרשרת קללות.

"מה לא עשיתי בסדר?" היא מתעייפת
ומביטה במבט לא מבין...של מה עשיתי.
"אני סולחת לך בייבי, אנחנו נתחתן ואתה תבטיח שזה לא יקרה עוד פעם!" היא מחליטה להפתיע אותי וזה בהחלט מצליח לה בקול רועד מבכי למרות שבקושי רב היא הצליחה להוציא את השטות הזאת מפיה.

ראשי מושפל. אני יכול להרגיש את המצפון חוגג לי אבל אני יכול להשתיק אותו כשאני חושב על למה אני עושה את זה.

"אלנה תקשיבי אני מצטער..." אני אומר במבט מרחם. אני מרחם עליה כי כל זה לא הגיע לה בכלל....היא בסך הכל אהבה אותי.

"אבל אני לא יכול לאהוב אותך" אני אומר בקול כלכך שקט, חושש ממה שהולכת לומר.
אך במקום להגיד משהו היא פשוט קמה ומתקדמת אל דלת הבית בצעדים מהירים.

יוצאת וטורקת אחרייה את הדלת בחוזקה רבה כאילו הוציאה את תסכולה מכך.
אחריי כמה רגעים של שקט שאני פשוט מנסה לעכל את מה שעשיתי.

"פאק...זין" מלמלתי באנחה.
ידי מצאה את מקומה על ראשי, אוחזת בחוזקה ובעצבים.

***
אני מביט באישה היפה שלי ישנה ואני לא יכול שלא לנשק כל חלק בה.
אני מרגיש את ידה הקטנה מלטפת את לחיי ואני מגחח מהגודל של היד שלה כשעכשיו כף ידה בין ידיי.

אני נושק לה כמה פעמים ברכות כעיניי מביטות בפניה העייפות.
"את כל הזמן ישנה...לא נמאס לך?" אני שואל בלחישה. היא מחייכת חיוך רפה ומתחפרת בחזהי יותר.

אני נושם בהקלה כי חשבתי שבחיים לא אגיע לרגע הזה.
אני מקבל שיחת טלפון מאבי וכבר יודע על מה היא הולכת להיות.

"מה נראה לך שאתה עושה?!" הוא ישר צועק עליי בזעם. אני לוקח נשימה עמוקה ונושק למישל, מסמן לה שאני בשיחה כאני נתקל בהבעה הלא מבינה שלה ויוצר מחדרי.
משאיר אותה לבד אבל לא להרבה זמן.

"אני לא מבין אבא" דיברתי ברגוע יחסית למה שמתחולל בתוכי. אם הוא יודע על זה.
מה שהולך לקרות לי הוא לא צפוי.

"זה נכון?" הוא שואל בקול רגיל אבל כמו שאני מכיר את אבא שלי הוא רק בתחילת העצבים שלו.
"מה נכון?" אני שואל.

אני מוודא שמה שהוא מתכוון אליו הוא מה שאני חושב שהוא מתכוון אליו כדי לא ליפול בפח שאני בונה לעצמי.
"זה שביטלת לי את העסקה וזרקת את אלנה"
"העסקה זה מה שחשוב לך נכון?!" אני מתפרץ עליו.

Can't Love OthernessWhere stories live. Discover now