רציתי לעשות לכן קטע קצר על הארוחה
כדי שתדעו מה הלך ובפרק שיהיה זה יהיה כבר מצב אחר .תהנו 😍
אנחנו יושבים סביב השולחן ואוכלים את המאכלים שלי. שהזכירו לי את אמי שלימדה אותי ואת סתיו להכין אותם כשהיינו נערות.זה הזכיר לי גם את המקרה הרע איתה אבל לא נתתי לזה להעכיר את מצב רוחי. כולם התפעלו והחמיאו לי על התספורת החדשה,הודתי להם ולאלוהים שיש אנשים כאלה סביבי. התינוקת הקטנה ישנה בעגלת הטיולים שלה בצד. הארוחה עוברת בסדר בנתיים כשמדי פעם רוי זורק מילים אל מייקל ומייקל לא נשאר חייב וזורק בחזרה , "מישל,למה את לא באה לארוחות שישי אצל אמא?" סתיו שאלה אותי ואוטומטית חיוכי ירד ואיתו גם מצב רוחי. היא הבחינה בזה "זה היה לפניי שנה , מתי תשלימו?." היא אמרה במין הטפה שהיתה נשמעת בה גם טיפת עצבים מיואשים.
אמי כל הזמן היתה מורידה את מצב רוחי כי היא לא אהבה את העבודה. היא טוענת שזה לא מיוחד להיות מנהלת חנות בגדים. היא תמיד היתה משווה ביני לבין סתיו והיתה אומרת שסתיו הצליחה ונהייתה עורכת דין מצליחה ואני סתם נתקעתי על חנות בגדים כי לא היה לי אומץ להגשים את החלום,בטענה שחלומי כמנהלת חנות בגדים הוא לא חלום. תמיד התעלמתי מזה והמשכתי לבוא לארוחות שישי אצלה עד שיום אחד זה נמאס עליי והתפרצתי ,התווכחנו עד שאבי קטע את זה וכעס על אמי. זה כאב לי עם כמה שניסיתי להתעלם מזה כאב לי שהיא לא גאה בי כמו שהיא גאה בסתיו,זה היה דוקר אותי כל פעם מחדש באותו מקום.מאז אני לא באה לארוחות שישי ומדי פעם אני נפגשת עם אבי ואחותי הקטנה. לפעמים בחנות ולפעמים בבתי קפה ובכל מיני מקומות נחמדים. אני לא רוצה לנתק את הקשר עם שאר המשפחה,האנשים האהובים עליי בגללה.סיימנו את הארוחה, פיניתי את כל הצלחות והנחתי את הכלים על כיור יחד עם אלי שרצתה לעזור עם כמה שניסיתי להוריד אותה מזה אך היא נשארה עם העקשנות שלה.
"את בסדר?" היא שאלה במבט דואג כשראתה את הבעתי. "כן, כן סתם..." ביטלתי עם ידי. מייקל הלך מזמן ורוי עלה לחדרו.
הצעתי לסתיו ולבעלה לישון בחדר הפנוי עם התינוקת והם הסכימו , אין סיבה שהם יסעו בשעה כזאת מאוחרת כשיש חדר פנוי .
אני ואלי סיימנו לשטוף את הכלים, כולם היו בחדר ואני ואלי החלטנו לעשות מרתון סרטים של אנג'לינה ג'ולי כאני מחממת פופקורן והיא מדליקה את הטלויזיה. צפינו כל הלילה עד שהגענו לסרט הרביעי ושם נרדמנו על הספה , כל אחת בצד אחר כשפופקורן מסביבנו.
YOU ARE READING
Can't Love Otherness
Romanceאני רוצה אותך כמו פעם! אני רוצה להחיות את הרגש שמת אני בעיקר רוצה לאבד את כל מה שקיבלתי אחרייך ולהחזיר את כל מה שנלקח מאז לכתך. קרדיט למשפט- עמוד האינסטגרם _mishpatimyafim #תכנים מיניים #גסות