מישל בתמונה-👆בלית ברירה התנתקתי ממנו. התחלתי לפתח אליו רגשות ואני לא רוצה להיפגע , עדיין אין הגדרה למה שקורה בינינו. מאז הפעם ההיא במשרד, הקטעים האלה לא מפסיקים לחזור על עצמם.
בכל פעם יש את אותה הרגשה המינית. ההרגשה הזאת גוברת מפעם לפעם.
כשעוד גדלתי אצל הוריי לאחר התאונה....
בכל מצב היו עולים לי פלאשבקים אבל פלאשבקים קצרים כלכך שלא היה אפשרי מבחינתי לעשות אחד ועוד אחד.אלו היו ימים קשים אבל התגברתי עליהם.
עכשיו אותם פעמים חזרו על עצמם.
מהפעם הראשונה שאור נישק אותי עד הפעם האחרונה.אור ליטף את שיערי ונשק לראשי ברכות עם שפתיו המתוקות.
הרגשתי טוב כלכך בקרבתו. הרגשתי מזה להיות נאהבת ונחשקת והכל על ידי הגבר שלא חיבבתי בכלל."מה יש ?" אור שאל כשהוא נושק עוד כמה נשיקות למצחי ולאחר מכן גם לראשי. עצמתי את עיניי והתענגתי על שפתיו, אך לאחר מכן התעשתתי וישר הלחץ חזר אליי כמו בומרנג.
"מה אנחנו?" שאלתי אותו במהוסס. "מה שאת רוצה.העיקר שאת שלי שוב" הוא השיב. נאנחתי בהקלה אך בו זמנית גם הייתי מלאה בחשד ובסקרנות. היה נראה כאילו פלט משהו שהוא לא צריך.
"מה זאת אומרת "שוב"? " שאלתי אותו והוא רק נאנח והסתכל עליי בחרטה , ידעתי שהוא לא התכוון להגיד את זה. למזלו הרב מאוד צלצלו אליו. לא היה בכוונתי לשחרר אותו מזה.
מתישהו נצטרך לדסקס על זה.הוא תפס את ראשי והשכיב אותי בעדינות על המיטה בחדרי והצמיד את שפתיו אל שפתיי בעדינות שלא היתה שווה לארסיביות שהיה מנשק אותי.
הוא התנתק ממני ויללתי אליו קלות. הוא חייך בשעשוע והצמיד את שפתיו אל שפתיי. הוא נעל את נעליו ויצא מחדרי.
ישר הרגשתי את הריקנות ברגע שהוא יצא מדלת החדר. נאנחנתי, אני ממש נשמעת כמו קלישאתית אבל רק עכשיו שמתי לב כמה כיף זה.
אני כבר אחריי יום עבודה, כך שאין כל כך במה לעסוק.
***
"אלי!" קראתי לעברה ובצעדים מהירים הגעתי אליה וסחפתי אותה לחיבוק מוחץ. היא לא נראתה נלהבת כמוני. אני משערת שזה רוי, אם כמה שזוגיות זה דבר טוב. יש גם ויכוחים והקרבות.
תמיד נתתי עצות לחברים על הדברים האלה והם תמיד שאלו את אותה שאלה 'איך את יודעת ?', הרי שום דבר לא הצליח לי עם גבר והעצות שאני נותנת באמת נראות כמו עצות של אחת עם זוגיות בריאה.
חבל שאני צריכה להתרוצץ ממקום למקום ולחפש אחר גבר. חייכתי חיוך קטן בליבי שהיה כבר מלא בתקווה שמשהו יעבוד עם אור.
הוא באמת גורם לי להרגיש טוב.
וטוב לי להיות בקרבתו.
YOU ARE READING
Can't Love Otherness
Romanceאני רוצה אותך כמו פעם! אני רוצה להחיות את הרגש שמת אני בעיקר רוצה לאבד את כל מה שקיבלתי אחרייך ולהחזיר את כל מה שנלקח מאז לכתך. קרדיט למשפט- עמוד האינסטגרם _mishpatimyafim #תכנים מיניים #גסות