Merhaba!
Nasılsınız? Hepinizin iyi olmasını umuyorum. Biliyorum hepiniz benden yeni bir bölüm bekliyorsunuz, yeni bölüm yarin gelecek. Biraz erken yayımlıyacağım.Eğer 'Değişim' hakkında konuşursak, sadece finale az kaldığını söylüyorum. Olayların çoğu gelecek bölümde anlam kazanmaya başlayacak. Ben yazarken, heycanlandım, inşallah okurken sizde heyecanlanırsınız. En önemli konu şuan intikam oyununu bitirmek. Hira bunun için oldukça çok düşünüyor. İstediği şeyi elde edebilecek ama, bu durumdan yara almadan çıkabileceğini zannetmiyorum. Girayın ve babasının ihanetine uğradığı için şuan hassas, başka bir olaya nasıl yaklaşacağını bilemiyorum.
Bir spoiler veriyorum; Hira iki kişi tarafından daha ihanete uğrayacak.
Tamam, gelelim soruma. Belki biliyorsunuzdur, 'Değişim'in ikinci bir kitabı olmayacak. Bu yüzden, başka bir hikaye yazmayı planlıyorum, tabi ki, Değişim bittikten sonra.
İki tane kelimelere döktüğüm hikaye var, hangisini isterseniz, onu yazacağım. İstediğiniz hikayeyi yorumlarda belirtin.
Size sadece konusu hakkında ufak bir bilgi vereceğim.
1) Konusu aşk, mizah ve macera.
Çok eskiden baktığım bir filmden esinlendim, şuan tam adını bilemiyorum. Konusu oldukça farklı, daha önce wattpade böyle bir hikaye okumamıştım. Belki vardır, bilemiyorum. Ben sadece aklımda olanları yazıyorum.
New York'ta annesi ve üvey babası ile yaşayan bir genç kız, aldığı haberden dolayı Urfa'ya babasını görmeye gidiyor. Babası ölüm döşeğinde ve tek arzusu Amerikada yaşayan ve yıllardır görmediği kızını görmek. Genç kızı, Urfada onu bekleyen maceralardan habersiz. Peki yıllardır onu görmeye gelmeyen babasına alışabilecek mi? Veya Urfanın insanlarına?
Komik ve bir o kadar da duygulu bir hikayeye var mısınız?
2) Konusu fantastik, kurt adam ve aksiyon.
Bu zamana kadar okuduğunuz, fantastik ve kurt adam kitaplarını unutun. Bu tamamen bana ve hayal dünyama ait. Teen Wolftan esinlendiğim bir hikaye. Daha önce duymadığınız veya okumadığınız yaratıklar olacak.
Alarice bir gece uyuyamadığı için, dışarı hava almaya çıkar ve fark etmeden ormana girer. Ormandan çıkmak istediği an, önünü pelerin giymiş birisi keser. Alarice korkudan yere düşer ve geri geri gitmeye başlar. Sırtı sert bir gövdeye çarptığında, başını çevirir ve karşısında devasa olan bir kurt görür. Kurt alarice'i pelerinli kişinin karşısında korur. Alarice aklı karışmış bir şekilde yaşadığı olayı çözmeye calışır.
Gizemli ve bir o kadarda heyecan dolu bir hikayeye var mısınız?
-Deanie
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişim
Teen Fiction'Her ne kadar oyunun küçük bir intikam gibi gözüksede, içi çok daha karışık ve çok daha büyük bir şey Yüce. Bu yolda kimseye güvenme, babana bile. Bu şekil düşün; bu yol karanlık, gece gibi ama her gece gibi bunun da bir sonu var. Güneş doğduğunda...