8.Bölüm-Dilara

7K 446 23
                                    

Selamun aleyküm canlarım, hayırlı geceler...

(Medya: Atilla&Diana-Rehnüma)

Normalde günü cuma veya cumartesi ama hazır olduğu için sizleri bekletmek istemedim.

Hikayemizin okunma sayısı ve vote iyi ama yorum az. O yüzden satır arasında yorum yaparsanız çok mutlu olurum ..

Her yorum ve votenizde Rabbim dualarınızı kabul etsin inşallah...

Birde kitabın tanınması için okunma listesine ekler ve tanıtırsanız memnun olurum...

Allah razı olsun... Keyifli okumalar...

*****

Genç adam elinde valizi ile sıra bekliyordu. Pasaportları göstererek içeriye girmek tam bir işkenceydi. Beklemekten nefret ederdi. Sonunda sıra kendisine gelmiş, pasaportunu uzatmıştı. Birden alarm çalması ile panikledi. Görevli İngilizce olarak konuşmaya başladı.

“Tebrikler, uçağımızın yüzüncü yolcusu sizsiniz. Bu yüzden VIP bölümünde seyahat edeceksiniz.”

Tayfun duydukları ile şaşırmıştı. VIP bölümünde seyahat etmek rüya gibiydi. Gülümseyerek görevliye teşekkür etti.

“Bu bölmeden geçeceksiniz. Size yerinizi gösterecekler beyefendi.”

Tayfun pasaportunu alarak zengin bir iş adamı havasında yürüdü. Bu durum çok hoşuna gitmişti. Uçak kapısına geldiğinde havalı bir eda ile hosteslere baktı. Karşısında el pençe durmaları keyiflendirmişti. Hosteslerin eşliğinde VIP bölümüne girdi. Cam kenarına oturarak kendini koltuğa gömdü.

“Hmm bu koltuk çok rahat ve geniş. Zenginler bile her yerde çok rahat, birde hepimiz aynı mezara gireceğiz.” Diyerek kendi kendine konuştu.

Koltuğu arkaya doğru yatırıp, başını yasladı. Rahat ve yumuşak koltuk uykusunu getirmişti. Biraz daha uykuya yenik düşmüştü ki, sert bir şekilde dürtülmesi üzerine gözlerini dehşetle açtı.

“Ne oluyor be, nazik olur musun?”

“Beyefendi sesleniyorum ama duymadınız. Cam kenarı benim yerim, çekilir misiniz.”

Tayfun karşısında ki kızı dikkatle inceledi. Kestane rengi saçları omuzlarına düşüyordu. Giydiği siyah kot pantolonun dizleri yer yer yırtıktı. Tayfun yeni çıkan bu modayı hiç mi hiç sevmemişti. Kızı incelemeyi bırakıp gözlerine baktı. Siyah gözleri yıldızsız bir gece gibi karanlıktı.

“Nasıl sizin oluyormuş. Buraya keyiften oturmadım. Hostesin yönlendirmesi üzerine oturdum.”

Alçin önüne düşen saçları kulağı arkasına alarak, omuzlarından düşen çantayı omzuna yerleştirdi. Elindeki bileti Tayfun'un gözlerine sokarcasına uzattı.

“Burada yazıyor. Özellikle cam kenarı olmasını istedim. Şimdi görevli çağırmadan yerimden kalkın.”

Tayfun karşısında duran kızla ağız dalaşına girmek istemiyordu. Bir şey demeden kalkıp kenara çekildi. Alçin yerine oturunca, kendisi de uçta ki koltuğa oturdu. Aralarında boş koltuk vardı.

MANKEN-(Hayat Serisi-2)(tamamlandı)(Düzenlenecek) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin