Selamun aleyküm, hayırlı geceler...
Yorum, vote ve düşüncelerinizi merakla bekliyorum. Sizin o güzel yorumlarınız yazmama can katıyor...
Keyifli okumalar...
******
Alçin mutfağa girdiğinde tezgaha yönelip sırtını yasladı. Masada Atilla ve Okyar oturuyor, Sude ve Çiler’de büfenin önünde oturuyorlardı. Gözler Alçin’e çevrildiğinde, diyeceği cümleyi hatırladı.
“Ha! Pardon! Diana mışıl mışıl uyuyor.”
Atilla başını sallayıp Okyar’a döndü. Bu nikahın duyulmasından endişe ediyordu.
“Anlattığım gibi oldu. Son kez uyarıyorum. Sakın ağzınızdan kaçırmayın. En kısa zamanda boşanacağız. Öncelikle Vedat'ın, Diana’nın peşini bırakması lazım”
“Anlamalıydık bir durumun olduğunu, ama Diana sır küpü, bize bir şey anlatmaz.” Dedi Alçin sinirlenip sustu. Saçlarını arkaya atıp el hareketlerini kullanarak konuşmaya başladı.
“Mesela en büyük hayali olan mankenliği neden bıraktığını ve senin yanında neden çalıştığını demedi.”
Atilla masanın üzerinde duran iki elini birleştirdi. Sarf edeceği kelimeleri zihninde toparlayarak konuşmaya girdi.
“Ben istedim, Vedat'a karşı gerçekçi olmalıydık. Karını nasıl manken yaparsın deyince bende almak zorunda kaldım. Diana sizlere diyecekti ama ben susturdum. Onunda kabul etmekten başka çaresi yoktu.”
“Zaten Diana’nın bir kaç kez Vedat sayesinde zor durumda kaldığını biliyorduk. Onda bile Diana hep güçlü kalmaya çalıştı.” Dedi Çiler.
Atilla ayağa kalkarak kendisine çeki düzen verdi. Saat geç olmuştu ve annesi çoktan endişelenmeye başlamış olmalıydı.
“Geç oldu kalkayım. Merak etmeyin Diana’nın yanında ben varım. Sabah kalkınca olanları anlatırsınız. Bana müsaade”
Alçin ve Çiler kapıya doğru uğurlamak için yöneldiklerinde Okyar ve Sude'de kalktı.
“Bizde kalkalım. Hayırlı geceler” dedi Okyar ve Atilla’nın peşi sıra hızlıca yürüdü. Atilla’yı arabaya binerken yakalayıp kolundan tuttu.
“Hoop kardeşim nereye”
Atilla tam arabaya binecekken engel olunması ile kapıyı tutup arkasına döndü.
“Ne oldu kardeşim, her şeyi anlattım ya!”
“Aşk olsun benden sakladın ya, çok bozuldum. Neyse bunu konuşuruz. Ama asıl merak ettiğim sen Diana’ya aşık mısın.”
Atilla kapıyı kapatıp gülümsedi. Arkadaşının hayal gücüne hayrandı. Omzundan tutarak sıktı.
“Ben o hataya düşmem. Kadınlardan nefret ettiğimi bilirsin. Diana’nın yalanına maruz kaldım diye illa aşık mı olmam lazım”
“Hayır ama bugün karakolda baya değişiktiniz. Ne konuştuğunuzu anlamasam bakışlarınız ateş ediyordu.” Diyerek kahkaha ile güldü.
“Hadi Okyar karını al eve gidin. Havalar soğuk, gecenin ayazında hasta olmayın.”
Atilla arabanın kapısını açıp binmeye çalışırken Okyar kapıyı tutarak durdurdu.
“Diana’nın kızından haberi var mı?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MANKEN-(Hayat Serisi-2)(tamamlandı)(Düzenlenecek)
SpiritualDaha doğmadan kaderleri babalarının iddiaya girmeleri sonucunda yazılmaya başladı. Kader onları dünyanın farklı yerlerine savursa da yolları daima kesişti. Kendisine verilen değerleri kabul etmeyip, hayallerinin peşinden koşan ve hayatını bataklık i...