Nová chata

1K 99 2
                                    

Moje nové číslo chaty je 71. Stále neviem, ako mám Nicolasovi povedať, že s ním mám byť na chate.

Bolo už večer a stále som hľadela na Nicolasa. Asi spí, no budiť ho nebudem. Týmto nenadviažem žiadne priateľské vzťahy. Myslím tým kamarátske vzťahy.

Zrazu sa pohol a uprel na mňa pohľad. Až vtedy som si všimla, aké sú jeho oči. Na ten pohľad by som sa dokázala pozerať aj celý deň.

Jeho oči boli zelenkavé. Boli plné prevapenia, ale aj zvedavosti. Vlasy si odhrnul rukou, čím bol v mojich očiach ešte viac ...

Pokrútila som hlavou : ,, Vieš," začala som ,, mám problém s chatou. Hmm. Zhorela mi. " pozrela som na ňho psími očami.

Ozval sa chladne: ,, A čo ja s tvojou chatou mám ?" Nechápala som, veď som mu nič neurobila. Otočil sa mi chrbtom a pomaly otváral dvere.

Všimla som si krídla. Majú ich iba silné a bojovné povahy, ktoré vedia bojovať. Vždy som také chcela.

Moja mama krídla nemala, no otec ich mal. Boli čierne a začínali sa meniť na sklenené. Je to pre neho veľká pocta, pretože démoni počúvajú iba sklenenokrídlych démonských vodcov.
No niečo na nich bolo iné. Jedno Nicolasovo krídlo bolo poškodené. Sklenené síce neboli, ale aj tak boli úžasné. Boli totižto tmavomodrej farby. Iba začínal s bojom, ale aj tak je v ňom dobrý.

Nechcela som sa ho na to pýtať tak som rýchlo vyhŕkla, aby neodišiel: ,, Tvoja chata je jediná voľná. Už nikto nemá voľnú posteľ. Prosím. " otočil sa na mňa a premeral si ma pohľadom.

V tom ku mne prikráčal a zobral mi tašku z ruky a vzal ju dnu.

Odvážila som sa vojsť do jeho izby. Bola úplne iná, ako tá moja predošlá.

Nábytok bol zariadený do čiernobiela. Bolo to celkom pekné.

Tašku mi vyložil na prednú posteľ v obývačke. On mal tú zadnú.

Sadol si na gauč a prekrížil si nohu jednu na druhú. Ukázal na prvý prst : ,, Prvé pravidlo znie, že nebudeš vyzvedať o mojích krídlach tak isto, ako na mňa nebudeš takto hľadieť."

Ako na ňho hľadím ?

Ďalšiu pol hodinu mi dával pravidlá do hlavy. Bolo ich veľa a väčšina sa týkalo toho, aby som mu dala pokoj a nestarala sa do jeho minulosti.

Ešte si pamätám, že sa na ňho nemám pýtať hybridov.

Chcela by som vedieť,  čoho hybrid je on, no ľahké to nebude, keďže jeho najlepší priatelia sú pravidlá.



Píšte už komenty. Z každej reakcie sa poteším. :)

Hybrid I.Where stories live. Discover now