RavenPo kecaní s Michaelom som šla hneď do svojej izby. Nicolas tu nebol a to som využila na učenie. Nechcem pred ním vyzerať hlúpo, že sa to učím.
Mali sme sa niečo učiť. To mi napísala Kara :,, nauč sa tú stranu, na ktorej sa píše o ovládaní svojich schopností."
Stranu som si nalistovala a pozerala, kde to učivo končí. Nebolo to najlepšie, osem strán je proste veľa. Nedá sa nič robiť. Zapla som si random hudbu a vnímala slová napísané v knihe.
Nicolas
Nechcelo sa mi chodiť do chaty, no mal som tam veci a potreboval som niečo rýchlo vyriešiť. Michael mi nastražil plošticu na moju posteľ a odpočúva, čo sa tam deje.
Presuniem ju na nejaké miesto, aby na to neprišiel. Z lesa som vybehol ráznym krokom a namieril si to rovno k mojej chate. Otvoril som dvere a našiel som tu Raven, ako spí nad učebnicou schopností. Bola taká zlatá. Musel som si proste spraviť fotku.
Teraz som ešte musel vybaviť tú plošticu. Dvihol som si hornú časť postele a zobral si malú vecičku do ruky. Vyšiel som von z izby a Raven sa pomaly prebúdzala : ,, Zaspala som ? Bože. Takto sa to nenaučím," žialila nad knihou. Otvoril som dvere a plošticu pripol na chatu oproti tej našej. Nemám ani tušenie, kto tam býva, ale odhadujem to na dievčatá. V chate boli záclony.
Vrátil som sa späť do chaty a zavrel za sebou dvere. Musel som Raven pomôcť. Zaspala a sama by sa nestihla naučiť náuku o schopnostiach.
Raven
,, Môžem pomôcť?" opýtal sa ma Nicolas. Sama to asi nezvládnem, ale od neho pomoc nepotrebujem: ,, Nie, ďakujem. Tvoju pomoc nepotrebujem, " povedala som chladne, čo som nezvykla robiť. Pozrel na mňa prekvapene a hodil sa na posteľ vedľa mňa. Došlo mi, že silou ho odtiaľ nedostanem a preto som sa rozhodla radšej pre slová : ,, Choď preč. Vážne tvoju pomoc nepotrebujem, ale ak ju budem potrebovať, tak ťa zavolám. " zdvihol sa a odišiel.
Pozrela som sa na osem strán v knihe a zistila som, že to sama vážne nedám. Svoje slovo dodržím, musím sa mu ozvať : ,, Odvolávam. Môžeš sa vrátiť. Nerozumiem tomu a chcem sa ti ospravedlniť, že som na teba tak hnusne vybehla," asi mu to stačilo, lebo sa vrátil späť, ale tentoraz použil stoličku namiesto postele.
Nicolas
Ospravedlnila sa a mne to úple stačilo. Jej hrdosť povolila a je som jej mohol pomôcť. Sadol som si na stoličku vedľa jej postele a založil som si ruky sa hlavu.
,, Takže," začala ,, prejdime k veci. Ako mi pomôžeš so všetkými stranami? " opýtala sa a mňa to celkom zaskočilo: ,, Mám to v praxi. Učiteľka bude vyvaľovať oči, ak jej to ukážeš, " povedal som a všimol som si jej oči. Boli plné šťastia.
Vykládal som jej tam veci asi hodinu až do tejto chvíle. Mal som jej ukázať, ako dokážem ovládnuť svoje schopnosti : ,, Hlavne sa musíš postaviť pevne, " podal som jej ruku, aby vstala. Pridržala sa mojej dlane a postavila sa. Zaprela sa do zeme nohami, no musel som ju opraviť.
,, Musíš stáť rovno. A ramená dolu," Chytil som sa jej ramien a jemne ich zatlačil dole. Obzrela sa a ja som automaticky ruky odtiahol : ,, Prepáč nechcel som, " otočil som sa na odchod, no chytila ma za ruku a pritiahla ma späť.
,, Veď sa nič nestalo. Iba si normálne ukázal, ako sa to má robiť. Môžeme sa k tomu vrátiť?" znovu ma zaskočila svojou otázkou. Ruku mi pustila a čakala na moje rozhodnutie. Podišiel som bližšie a pokračoval vo vysvetľovaní. Na svoje ramená si tentokrát už dala pozor.
STAI LEGGENDO
Hybrid I.
FantasyTieň. To som ja. Teda nie úplne, ale žijem v ňom a som medzi nebom a peklom. Som HYBRID anjela a démona. Nikdy mi rodičia nepovedali, kto vlastne som, preto som sa rozhodla zistiť to sama. Volám sa Raven a v žilách mi koluje anjelska aj démonska krv...