Ďakujem za všetky vaše prečítania, veľmi si to vážim.
Enjoy.Raven
Ukázal mi štvrtý prst na znak pravidla. Bolo to trochu hlúpe. Šla som si ľahnúť a započula som, ako sa kľúč hýbe v dierke. Zamkol sa. Prečo?
To je jedno. Veľmi upieral pohľad na moje oči. Možno mu sú nejaké povedomé.
Po dlhom premýšľaní nad Nicolasom som sa rozhodla spať. Zajtra ma čaká ťažký deň.
Na druhý deň
Zobudila dom sa na nepríjemné zvuky budíka. Neochotne som otvorila oči a hľadala pôvod toho otrasného zvuku.
Mám ho niekto mi zapol budík k môjmu uchu. Ja ho zabijem ! Nikto mi nebude zapínať budík tak skoro. Pri budíku som našla aj nejaký list.
Prepáč za ten budík,ale princezné musia vstávať skoro ráno. O 8:00 sú raňajky. Buď tam.
Nicolas.Po prečítaní tohto listu mi došlo, že Nicolas nie je až taký zlý chlapec. Poobzerala som sa okolo seba a hľadala hodiny. Ručičky ukazovali 7:15. Mala som ešte veľa času, no bolo mi divné, že Nicolas tu už nie je.
Vzala som si uterák a dala som si teplú sprchu na rozhýbanie svalov. Dosť mi to pomohlo. Obliekla som sa a vyšla von.
Prekvapilo ma, že tu nikto nebol. Šla som tam, kde sme mali stôl s raňajkami. Bol tam iba jeden tanier
Sadla som si na lavičku a rýchlo zjedla tanier patriaci mne.Stále som nechápala, kde sú všetci, no zrazu sa ozval krik. V obavách som išla za ním a uvidela kruh stojacich študentov.
Podišla som bližšie a to, čo som uvidela ma nepríjemne prevapilo. Bili sa tam Nicolas spolu s Michaelom.
Michael sa ani nechytal. Oproti Nicolasovi bol maličký a slabý.
V tom som si všimla oči, ktoré patrili Nicolasovi. Hľadel na mňa, no zrazu dostal úder do tváre.
Michael ho trafil rovno do nosa. V tom momente mu začala tiecť krv. Študenti sa rozišli, lebo prichádzal učiteľský zbor.
Thallius neváhal a hneď pribehol. Oboch trafil do brucha a povedal: ,, Nie je dôležité, kto zvíťazí, dôležité je neprehrať a súpera zatlačiť ."
Uvedomila som si, že tam ešte stále stojím s otvorenými ústami, preto som sa otočila a odkráčala čo najrýchlejšie preč.
Po vyučovaní
Všetci sme šli spolu na obed a ja som nevedela, ku komu si mám sadnúť.
Jedno dievča sedelo trochu ďalej od ostatných, preto som sa rozhodla nadviazať s ňou kontakt.
YOU ARE READING
Hybrid I.
FantasyTieň. To som ja. Teda nie úplne, ale žijem v ňom a som medzi nebom a peklom. Som HYBRID anjela a démona. Nikdy mi rodičia nepovedali, kto vlastne som, preto som sa rozhodla zistiť to sama. Volám sa Raven a v žilách mi koluje anjelska aj démonska krv...