Hrdosť nikdy nepustí !

855 86 1
                                    


Pobral som sa do lesa. Musel som popremýšľať nad niektorými vecami. Sadol som si pod veľký strom a oprel sa oň. Zrazu sa niečo mihlo v kroví. Zazrel som tie oči a hneď som vedel, kto to je.

,, Čo tu robíš?" spýtal som sa opovrhujúco.
,, Prišiel som za tebou. Chcel by som, aby si ma naučil bojovať," povedal roztraseným hlasom Michael. Áno bol to on, no na čo chce mať aj hodiny navyše?
,, Dobre, zajtra na tom popracujeme, stačí?" ruky som si dal za hlavu a zatvoril oči.
,, Nie. Do zajtra čakať nebudem. S bojom mi to nejde a nechcem sa hanbiť na skúške," takže on poprosil.
,, Budeš musieť počkať. Dnes nemám ani náladu a ani čas," tuším to zabralo. Mal som pokoj, až doteraz. Niečo do mňa buchlo. Otvoril som oči a zistil, že Michael do mňa hodil šišku. Tak chlapec si dovoľuje, čo? Tak to teda nie. 
,, Ak ti dám dnes lekciu, tak mi dáš pokoj?"
,, Teoreticky. Ak mi to bude stačiť, tak áno," na čo do kelu používa také slová. Lezie mi to na nervy. Zdvihol som sa a kráčal von z lesa. Dnes sa mi s ním nechcelo tráviť čas, no ako som si mohol všimnúť, jeho vytrvalosť bola väčšia, ako moja trpezlivosť.
,, Kam ideš?" otravoval ma Michael ďalej.
,, Nikam, nechaj ma," malo by to stačiť. Nechcel som byť odporný, aby sme sa znovu nepobili, lebo tentotkrát to už nebude iba vrazenie, ale rozpučím ho, ako náhrdelník z kostí.
,, Hej !" skríkol a predbehol sa predo mňa a ruku mi položil na hruď. Ignoroval som to a šiel ďalej.

Michael

Už bol vonku z lesa a prechádzal popri terčoch na strieľanie. Napadla mi dosť bláznivá myšlenka. Vzal som si do ruky luk. Z tulca som vytiahol šíp. Napol som tetivu a sústredil sa. Šíp vystrelil a letel. Netrafil ho. Nicolas si to všimol a chytil ho do ruky. Prezeral si ho veľmi pozorne.

,, Netrafil si," oznámil mi silným hlasom. Kráčal ku mne. Už bol dosť blízko, keď šíp hodil a zasiahol ním stred terča. Bol vzdialený dosť ďaleko odo mňa a stál som tam s otvorenými ústami. Šiel k terču a vzal si druhý luk. Na chrbát si prehodil tulec so šípmi. Vyzeral dosť desivo.
Položil ho na zem a vytiahol si šípy.
,, Nohy musíš rozkročiť, a natoč sa trochu viac bokom," takže predsa ma bude učiť. Urobil som to, čo mi povedal.
,, Na, tu máš šíp," podal mi ho. Vzal som ho a vložil do tetivy.
,, Ruky spevni a rameno zatiahni dozadu a vyrovnaj ho. Tak teraz mier, ale mysli iba na ten jeden bod. Pre teba je to inak stred terča," vystrelil som a trafil som tesne vedľa stredu. Bol som spokojný. Samozrejme, že to nebola iba moja zásluha. Mohol za to hlavne Nicolas.
,, Tvoja rada vyšla a ja si to cením," nemohol som povedať, že mu ďakujem. Bol by to znak toho, že som slabý.
,, To malo byť poďakovanie?" spýtal sa Nicolas.
Zhmohol som sa na odpoveď: ,, Áno, niečo také. "

Nicolas

Chápal som, že nechcel povedať
" ďakujem, mal si pravdu."
Nechcel vyzerať ako slaboch, ale to, že prišiel ku mne a požiadal ma o to, aby som mu pomohol bolo dosť hlúpe. Myslel som, že sa netrafí ani meter odo mňa. To by bolo dosť horšie. Ak budú všetci, ako Michael, tak nebudem mať tak veľa roboty. Nechcelo sa mi tu už byť, tak som si to namieril rovno do chaty.

Raven

Dnes bola sobota, takže som nemala ani učenie. Ráno som bola s Karou, no šla niečo riešiť s pani Cartwelovou. Bopa to naša učiteľka schopností. Áno tá, ktorá mi dala tých osem strán. Teraz som v chate a nudím sa. Pustila som si hudbu, aby to rýchlejšie prešlo. Videla som, ako niekto zazeral na to, čo robím. Bol to Nicolas. Videla som tie krásne zelené oči, ktoré boli plné zvedavosti.
Zaklopal na dvere. Zasmiala som sa : ,, Môžeš prísť aj dnu," na čo si sakra pýtal povolenie?
Dvere otvoril a zarel na môj mobil. Chcel vedieť, čo počúvam. Vzal ho a pustil nejakú úple inú pesničku, ktorú som ani nepoznala. Vytiahol mi slúchadlá z uší a hudbu spustil nahlas.
,, Takže toto ty počúvaš vo voľnom čase?" bolo to niečo úplne iné ako Little Mix, ktoré som počúvala ja. Mala som ich veľmi rada. Nebola to taká skupina, ktorá sa pretvaruje a zviditeľňuje sa. Boli proste iné.
,, Nepoznáš to?"
,, Nie," chcela som mu ešte niečo povedať.
,, Vieš, keď som odpadla, počula som všetko, čo si hovoril a aj to, čo si cítil. Chcem, aby si ma učil ovládať svoje schopnosti," ako som to povedala, som vnímala text piesne hľadiac do Nicolasových očí.



Tak ako sa páči nová kapitola?
Ak áno nechajte hviezdičku, ak by ste niečo zmenili, tak dajte do komentu.
Stela237

Hybrid I.Where stories live. Discover now