Celý čas, ako som šiel do lesa som rozmýšľal o Raven. Jej očiach, správaní a o tom, aký je Hybryd.Ja som hybryd boha Marsa a démona. Môj otec je Mars a zaužíva sparťanskú výchovu. Za to moja mama z podsvätia by chcela, aby som nebol ako otec.
Ako malého ma vyniesol na horu a nútil ma, aby som zabil snežného leoparda. Irbis je veľmi pekné zviera a ako osemročný som to nedokázal, pretože je to predsa živá duša.
Otec to nechápal a dal mi do ruky luk so šípmi. Vedel som až veľmi dobre, ako sa luk používa, no aj napriek tomu som luk zložil pred seba a šípy mu podal.
Otec to neprijal a nútil ma vystreliť, no nemohol som.
To zviera sa v tej chvíli obrátilo na mňa a hneď, ako ma zbadalo, utieklo preč. Otec na mňa vtedy veľmi kričal a hovoril mi, že som slaboch a nie som viac už jeho synom.
Chcel vytvoriť armádu a zvrhnúť bohov z tróna. Všetkú vládu chcel iba pre seba. Vždy myslel iba na seba. Dokonca aj vtedy, keď som sa narodil.
Najprv ma nechcel a chcel ma utopiť vo vode, no moje oči ma zachránili. Vodca by mal mať zaujímavé črty. Ja som sa vyznačoval zelenými očami.
Ako dvanásťročného ma hodil z útesu do vody, aby som sa naučil plávať. Najprv som sa topil, no ak som chcel dokázať otcovi svoju silu, musel som zabojovať o život.
Plávať som sa síce naučil, no otcovi to stále nestačilo. Vždy mi hovoril, že city sú slabosť a nemáme ich ukazovať svojim nepriateľom.
Už som dospieval, no vtedy ma otec odtrhol od mamy a vzal ma do tábora hybridnej krvi.
Plakal som a celé roky som mu chcel dokázať, že som sa zmenil. No ani moje krídla ho vtedy neohromili a tlačil na mňa, aby som sa pridal k nemu.
Nepridal som sa k nemu a pochopil to ako vzburu proti nemu. Jeho pýcha rástla tak ako jeho arogancia voči bohom.
Zhromaždil si vojsko a chystal sa zaútočiť na boží chrám. Všetci bohovia sveta tam zasadali a zhovárali sa o svete a priebehu v ňom.
Jeho sila rástla dokonca rýchlejšie ako jeho pýcha. Ľudia a bojovníci z Ríma sa za ňho modlili, aby im dal silu v bitke.
Mal plán o zaútočení, no nevyšiel mu. Bola to velezrada. Jeden z jeho povstalcov a vzbúrencov to povedal bohom a tí na ňho vymysleli pascu.
Všetkých bojovníkov zabili a Marsa nechali, aby sa na to díval. Mučili ho a bili a spôsobovali mu tie najväčšie muky.
Keď sa im priznal a všetko oľutoval tak ho zabili, aby ukončili jeho trápenie.
Bohovia si jeden čas mysleli, že som mu pomáhal a budem pokračovať v jeho nedokončenom diele.
Moja matka prisahala, že ak sa o to iba pokúsim, tak ma zabije ona sama holou rukou za znesväcenie rodnej krvi.
Bohovia jej uverili a nechali ma v tábore hybridnej krvi.
Tak to je môj ďalší životný príbeh. Je ich trochu viac, keďže som mal trochu ťahšie detstvo. Toto je časť z neho.
*Mars- boh vojny z Ríma.
Tak, ako sa vám páči ďalšia life story Nicolasa?
Enjoy
Vaša Stela237
VOUS LISEZ
Hybrid I.
FantasyTieň. To som ja. Teda nie úplne, ale žijem v ňom a som medzi nebom a peklom. Som HYBRID anjela a démona. Nikdy mi rodičia nepovedali, kto vlastne som, preto som sa rozhodla zistiť to sama. Volám sa Raven a v žilách mi koluje anjelska aj démonska krv...