Prečo ?

963 81 1
                                    


Raven

Chcela som sa Nicolasovi ospravedlniť za to, ako som do neho ťukala. Bolo to povýšenecké, no nevedela som, kde je.

Rozhodla som sa ho ísť hľadať, no netušila som, kam by mohol ísť, preto som zašla do lesa. Tam by mohol byť. Keby som chcela odísť od ľudí, pôjdem do lesa.

Zazrela som postavu sediacu na zemi. Podišla som bližšie a zistila som, že je to Nicolas. Nechcela som ho budiť, preto som sa rozhodla odísť preč, no jeho ruka ma zachytila.

,, Nechoď, "povedal tajomne. Nechápala som a povedala som to, kvôli čomu som sem prišla: ,, Chcela som sa ti iba ospravedlniť za to, ako som sa s tebou bavila ."

,, Nič si neurobila, bola to moja vina. Vyprovokoval som ťa, "začal vysvetľovať. Pustil moju ruku a ja som ju spustila k stehnám.

,, Tak ja už pôjdem," povedala som a rukami ukázala smer kam idem. Nič nehovoril a tak som odišla. Nikdy na mňa taký milý ešte nebol.

Nicolas

Raven mi úplne prevrátila celý život na ruby. Nemôžem dovoliť, aby som sa do nej zamiloval. Kliatbu, ktorú na mňa uvrhol vlastný otec by ju zabila.

Musím byť chladný Nicolas. Môj otec povedal, že al sa do niekoho zamilujem, zomrie. Nedovolím to. Raven si nenechám zobrať. NIKDY.

V tom lese som ostal ešte chvíľu a potom som odišiel z neho von. Namieriel som si to rovno k Raven. Stála pri svojej kamarátke, tuším, že sa volá Kara.

Schytil som ju za predlaktie,, Au! Čo to robíš ? Pusť ma! " kričala na mňa a začala ma udierať do mojej ruky. Nebolelo to vôbec.

Odviedol som ju na kraj, preč od študentov. Nemuseli sa na nás dívať.

,, Čo to do pekla to stváraš? Pred chvíľou si sa mi ospravedlňoval a teraz ," nedopovedala, lebo som jej položil ruku na jej ústa.

,,Musím ťa odviesť preč. Hrozí ti nebezpečenstvo od nejakých ľudí," povedal som jej hľadiac sa do jej orieškových očí. Pomaly som skladal svuju ruku z jej úst.

Raven

Kto by mi chcel ublížiť? Nechápala som tomu.

Začal sťahovať svoju ruku z mojich úst. Pomaly som sa pripravovala na útek od neho. Keď mal už ruku dole, vtedy som nohy skrčila a rozbehla som sa.

Utekala som od neho preč. To, čo mi tu hovoril mi proste nedávalo zmysel a utiekla som smerom do lesa. Počula som, ako po mne kričal, ale nerozhodol sa ma prenasledovať.

Cestou do lesa som sa nejako potkla o koreň stromu a spadla som. Odrela som si ruky a kolená. Dosť to štípalo, keďže mi tam našla aj hlina.

Hybrid I.Where stories live. Discover now