Pagi
-SEOUL HOSPITAL-Member B.A.P dan BTS berkampung di depan operation room bersama Joongki dan Dara. Setiap kali nurse keluar masuk, setiap kali juga Joongki akan bertanya soalan yang sama.
Joongki: nurse, macam mana dengan L ? *pegang bahu Nurse*
Nurse: *blushning hard* nae. Doktor L kekurangan darah but nurse Suzy dah jumpa seorang penderma darah.
Joongki: nugu ? Who ?Nurse: entah *angkat bahu* please excuse me. Saya ada hal lain *berlalu pergi*
Hampa. Joongki kembali duduk di bangku sebelah Dara dan memandang sepi lantai hospital yang bersinar. Rajin cleaner bersihkan. Bagush !
Dara: kenchana ? *urut bahu Joongki* oppa naik air, chagi pergi beli. Nae ?
Sekadar menggangguk kecil, Joongki membalas pertanyaan Dara. Lantas Dara berdiri dan berjalan menuju ke cafe. Sempat lagi dia menunduk hormat pada B.A.Pdan BTS.
Jhope: hyung ? *duduk sebelah Joongki* kau ok tak ?
Joongki: kau rasa aku ok tak ? *sinis* lepas Jihyo sekarang L. Siapa yang puaka sangat nak bunuh kitaorang lagi ni *bengang*
Himchan: slow down. Pasti ada puaka yang nak balas dendam.
Mendengar kata kata Himchan, semua members berkumpul dan duduk di kerusi. Tidak cukup kerusi, ada yang duduk bersila di atas lantai. Suga dan Younguk memilih untuk berdiri bersebelahan antara satu sama lain. Konon tak swag duduk atas lantai.
Zelo: perlahan sikit *pandang beberapa orang doktor*
Terasa bagi diperhatikan, seorang doktor yang memakai tag nama Doktor Wendy di kot doktor berjalan pergi . Lepas ni dia ada pesakit yang perlukan pemantauan. Wendy tunduk hormat pada Joongkibegitu juga Joongki.
Joongki: thank Wendy sebab tunggu L *senyum*
Wendy: heheheh *garu kepala* nothing. But i have to go. Call me *buat gaya call* kalau....
Joongki: i know. Kenchana.
Melalui mata sahaja Joongki menghantar pemergian Wendy. Opps. Bukan sebab Joongki dah jatuh cinta pada Wendy . Joongki tahu perasaan dan hubungan antara Wendy dan L. Cuma sebagai abang pada L, dia sekadar menutup mulut tunggu L berterus terang padanya.
Daehyung: so apa maksud kau tadi ? *pelik* siapa nak balas dendam ?
Himchan: mana aku tahu. Mungkin kan ... aku cakap.
Jhope: yup.aku sokong kau Himchan. *pegang dagu* lagi lagi Bomi tu hilang dekat hospital sebelum sempat nak di dakwa.
Suga: mesti ada yang bantu Bomi lepaskan diri dan...
RapM: orang yang sama yang cuba bunuh L. Kan ? *pandang Suga*
Suga: yup *angguk kepala* and tak mustahil lepas ni Joongki akan jadi sasaran.
Jongup: hurmmm *pegang tengkuk* kita semua pun kena berhati hati.
Jin: tak mustahil juga kita ni sasaran diaorang. Mungkin ada musuh dalam selimut.
Zelo: but... kita kan dah tutup markas DARK ANGEL . Apa lagi diaorang nak ?
Joongki: dendam. Semua berpunca daripada dendam. Aishh *serabut*
S
K
I
PPagi
-cafe hospital-Dengan tubuh genit, Dara berjalan longlau seperti zombie menuju ke cafe. Hatinya sangat risau akan emosi dan keadaan kekasih hati jiwa raga Joongki.