Duhh ! Joongki melepaskan satu tumbukan padu di mukanya. Tidak puas dengan tunbukan, Joongki menyepak badannya. Tangannya bagaikan orang gila membelasah ornag yang melepaskan tembakan.
Joongki: kau memang manusia yang sial. Bodoh. Mati lah kau sial Hanbin
Joongki bagaikan orang gila membelasah Hanbin/monster kerana melepaskan tembakan.
...........
Hujan yang pada mukanya renyai renyai kini semakin lebat. Kikat sambar menyanbar. Guruh berdentum kuat. Walaubagaimanapun, situasi itu tidak menghalang untuk EXO,BTS, BAP serta L untuk merenung wajah seorang gadis yang semakin lemah.
Ada darah yang mengalir di mulutnya. Kesan 2 das tembakan terkena pada badannya.
L: ji..hyo. Andwae *berlari*
Kaki L berlari mendapatkan Jihyo yang sedang terbaring dalam keadaan yang berdarah.
Mingyu menoleh kepala mendengar jeritan L sekaligus melihat tubuh wanita yang dicintai terbaring di atas jalan tar.
Mingyu: jihyo ?
Jantung Mingyu berdegup cepat. Nafasnya sukar untuk dikawal. Kaki Mingyu terasa berat untuk melangkah ke arah Jihyo yang sedang terbaring dibasahi hujan dan darah.
Mingyu: Jihyo ! Andwae ! *jerit*
Kini Mingyu berlari laju mendapatkan Jihyo yang sedang terbaring. Habis semua orang yang menghalang laluannya ditolak kasar.
Mingyu: hyo. *berlutut sebelah Jihyo* kita dah janji nak pergi shopping kan esok. Jangan tinggalkan Mingyu *peluk*
Jihyo: ja..ngan je..rit. Aku tak..pekak *senyum*
Air hujan yang jatuh bagaikan mempersenda mereka semua pada malam ini. Air mata tidak tertahan mengalir di setiap manusia yang berada di situ.
Kai: jiji...hold on. Someone call ambulan *jerit*
Zelo: Jihyo....*pegang dada*
Suga: yah Song Jihyo. Jangan tutup mata *papah kepala Jihyo*
L: sayang. Dont leave me again. Oppa ada sini. Jihyo dah janji akan sentiasa di sisi oppa kan. *menangis*
Huk ! Huk! Jihyo batuk darah. Bibirnya tersenyum melihat L yang sedang menangis di sisinya.
Younguk: jiji...kau jangan tutup mata. Kau mesti bertahan. Kau kan kuat.
Jihyo: aku..dah tak tahan. Huk huk ! *batuk berdarah*
L: himchan, kau tekan luka dekat perut Jihyo. Kasi kurang darah keluar.
Cepat Himchan menekan perut Jihyo mengikut arahan L. Tetapi darah semakin banyak keluar.
L: shit ! *bengang* darah tak berhenti.
Jihyo: its okey *pegang tangan Himchan* let it go.
Anak mata Jihyo memandang Himchan sebagai tanda untuk berhenti cuba menghalang pengeluaran darah.
Himchan memandang L. Dia menunggu seketika sebelum L mengganguk kecil kepalanya. Tangan Himchan berhenti tekat luka Jihyo.
Kaki Himchan bergerak beberapa tapak ke belakang dan jatuh terduduk. Dia melihat kedua belah tangannya yang penuh dengan darah.
Himchan: hyo..aku minta maaf *terkap muka*
Joungup: tak kan kita nak berhanti. We must do something *pegang baju L*
Suho: stop it Uppie. *pandang L* he know what he doin' *pandang ke langit.*
Joungup: tapi... L hyung tak kan nak biar Jihyo macam tu. You are a doctor man *goncang badan L*