chapter 37

202 22 0
                                    

Continue ~

Pergaduhan antara Monster a.k.a BI a.k.a Hanbin dengan Jihyo tiada titik noktah. Masing masing tidak mahu mengalah walaupun muka sudah penuh dengan lebam dan darah.

Tangan Jihyo terasa sengal kerana terkena libasan pisau rambo . Monster sudah tercungap pernafasannya.

Monster/Hanbin: liat betul nyawa budak ni (cakap dalam hati)

Jihyo: kalau kau tak mati, makin teruk masalah akan jadi (cakap dalam hati)

Monster/Jihyo: kau mesti mati (serentak)

Mereka berdua serentak menumbuk . Puihh. Darah terkeluar daripada mulut mereka.

Jihyo jatuh melutut sambil memegang perutnya. Darah yang mengalir keluar dimukut dikesat guna tangan.

Monster/Hanbin berdiri tetapi kepalanya ditunduk. Ada darah mengalir di hidungnya. Kasar Monster/Hanbin lap darah itu. Dia memandang Jihyo yang sedang duduk melutut.

Smirk. Peluang ada di depan mata. MONSTER menyerang hendap Jihyo.

Well well well. Dont judge a book by its cover you know. Jihyo dapat membaca tindakan Monster. Hayunan kayu Monster sekadar memukul angin.

Jihyo merampas kayu di tangan Monster dan dia memukuk badan Monster. Lelaki itu katuh tertiarap. Pandangan mata Minster kabur dan perkara last yang dilihat, Jihyo sedang berlari anak menuju ke geng DARK ANGEL.

S
K
I
P

Habis separuh daripada geng KRYSTAL sudah ditumpaskan. Hanya ada beberapa lelaki yang sado je tinggal.

Keadaan tidak juga berpihak pada DARK ANGEL. Mereka sudah keletihan. Habis separuh daripada tenaga digunakan untuk melawan musuh musuh musibat mereka.

Tik ! Tik ! Tuk!

Setitis demi setiti hujan turun renyai renyai. Guruh juga berbunyi di atas langit hitam. Ketiadaan bintang pada malam ini menyuramkan lagi malam.

Jihyo: hujan *pandang langit* hurm...*senyum*

Anak mata Jihyo memandang Monster/Hanbin yang sudah pengsan atau mungkin sudah mati. Dia tersenyum mengejek.

Setapak demi setapak Jihyo melangkah ke arah gengnya yang sedang berlawan. Jihyo turun membantu.

Mingyu: kenchana ? *terajang musuh*

Jihyo: okey jee *senyum* lepas ni kita boleh balik dating.

Lebar senyuman Mingyu. Makin bersemangat dia menumpaskan beberapa nusuh yang menyerang.

Jihyo pulak sedang berkawan bersama L dan Suga. Mereka bekerjasama menumpaskan musuh di depan mata. Selagi ada nyawa, mereka akan melawan sehabis nyawa dan tenaga.

Mingyu: jihyo .... Saranghae *jerit*

Jihyo yang mendengar jeritana Mingyu tersenyum senang. Hatinya berbunga walaupun saat ini dia sedang menumbuk muka seorang lelaki di depan matanya.

L: korang in...gat sa...weet ke *bantai musuh dengan kayu*

Suga: ini .... Yang... Buat...aku...meluat *libas pedang samurai*

Mingyu: hoii *jerit* korang jeles kan . Hahahha. Jihyo aku punya.

Mingyu terpaksa menjerit sedikit ketika berbual kerana jarak mereka ber4 agak jauh. Alahai. Sejauh 5 kaki je oun. Kecoh lebih.

Suga: lepas ni... Aku nak cari awek sorang. Nop 2 orang or 3 awek. Huhuhu.

Suga dah mula buat imaginasi kartoonnya. Kunon kunon sedang bercuti dengan awek pakai bikini keliling pingang di pantai Maldvis.

Jihyo: choii. Berangan lebih.

Suara Jihyo mematikan lamunan Suga. Kesian. Berkecai impian murninya yang mahi bercium dengan seorang awek cun. Padan muka !

S
K
I
P

Wajah mereka dibasahi dengan air hujan bercampur peluh dan darah. Ada di antara mereka yang tercedera di kaki dan tangan. Muka tak payah cakap. Macam zombie masing masing.

Joongki: aku bagi korang chance *jerit* sama ada berambus atau mati. Aku kira sampai tiga . Kalau tak... *smirk* 1....

Hushhh.

Berdesup anak buah Krystak melarikan diri. Takut mati. Joongki tersengih. Di dalam hujan yang semakin lebat dia berjalan menghampiri Krystal yang tak ubah macam pontianak. Mengerbang rambutnya.

Joongki: kau lawan dengan api yang besar. *pegang pipi Krystal* kau tahu kan apa akan jadi ? *smirk*

Puihh. Krystal meludah wajah Joongki. Itu merupakan tindakan yang bodoh lagi bangang daripada wanita bernama Krystal (sorry peminat Krystal)

Krystal: lebih baik kau bunuh aku macam mana kau bunuh appa aku.

Joongki: *lap muka* no babe. You are totally wrong. Appa kau mati sebab excident. Bukan kitaorang bunuh dia *smirk*

Krystal: korang ni memang sial.

Tangan Krystal mahu melempang Joongki tetapi kudrat wanita itu apa lah sangat. Tak sakit oun kena lempang. Joongki sekadar mengelengkan kepala meligat Krystal yang sudah separuh gila.

Joongki: apa yang dia dah basuh kau *pandang Monster yang sudah terbaring* kau hanya dengar sebelah pihak. Dan pihak yang kau dengar itu cerita bodoh yang dia ceritakan.

Krystal: huh *smirk* aku tak kira cerita bodoh atau tak. Tapi sebab keluarga Song , famili aku sengsara. Kau tahu tak. Huhuhu

Krystal meroyan sambil duduk di atas jalan tar. Air mata Krystal jatuh mencurah curah mengenangkan appanya yang sudah mati dah Bomi adiknya yang sedang sakit terlantar koma.

Joongki: kau salah sangka Krystal. *duduk mencangkung* appa kau salah sangka dan appa aku dijadikan fitnah oleh orang yang tamak.

Tangan Joongki lap air mata Krystal. Simpati rasa hati pada wanita di hadapannya. Kerana dendam mereka bermusuhan. Kerana fitnah, pertumpahan darah berlaku.

Joongki: aku akan cerita perkara sebenar. Lepas kita selesaikan hal malam ni.

Bang ! Bang ! Joongki terkesima. Krystal terkejut. Joongki berpaling melihat bunyi tembakan.

Seseorang yang sangat di sayangi memandang sayu ke arah Joongki.

Joongki : TIDAK !!

Laju Joongki berjalan ke arah orang yang lepaskan tenbakan. Air mata yang jatuh tidak di hiraukan. Benci . Itu yang dirasakan saat ini.

Joongki: kau memang sial

Duhh ! Joongki melepaskan satu tumbukan padu di mukanya. Tidak puas dengan tunbukan, Joongki menyepak badannya. Tangannya bagaikan orang gila membelasah ornag yang melepaskan tembakan.

Joongki: kau memang manusia yang sial. Bodoh. Mati lah kau sial Hanbin

Joongki bagaikan orang gila membelasah Hanbin/monster kerana melepaskan tembakan.

NIGHTMARE (COMPLETE)Where stories live. Discover now