Глава 9

2.3K 156 6
                                    

Рея: Как така?😮😮

Джак: Ами каза ми, че се запознал с друго момиче, и не иска да лъже Мелани.

Рея: Добра постъпка. Поне не я е излъгал, а ѝ е казал истината.

Джак: Да.

Рея: А ти би ли казал истината?

Джак: Предполагам, че да. Все пак не е редно да се лъже.

Рея: Премина теста успешно! 😊😂🙌🙌

Джак: Какъв тест?!😮😮

Рея: Имаш три положителни точки в тефтера ми!!👌🙌🙌

Джак: Все още не разбирам...😂

Рея: Ти каза, че ще спечелиш доверието ми. Затова си направих тефтер и се оказа, че всъщност не си толкова лош за колкото те смятам...

Джак: Трябва ли да се чувствам поласкан?

Рея: Да.

Джак: Какво не ти е наред?

Рея: Всичко. 😂😂

Джак: Пиша си с откачалка!!😱😱

Рея: Грубо. Щях да се засегна ако ми пукаше!😂😂

Джак: А не ти ли? Защото на мен ми пука какво мислиш за мен!😮😮

Рея: Честно казано не знам. Не съм се замисляла...

Джак: Каква музика слушаш?

Рея: Поп.

Джак: + една точка!!👌👌

Рея: Моля?😂😂

Джак: Имаш първата си точка в тефтера ми!!🙌🙌

Рея: Йес!!😱🙌🙌

Джак: Футбол или баскетбол?

Рея: Футбол разбира се!😂👌👌

Джак: Дообре! Сега, внимавай как ще отговориш на този въпрос!!

Рея: Добре?😂

Джак: Много е важно!!

Рея: Добре де. Схванах!😂😂

Джак: Така...Бургер или чийзбургер?!

Рея: Наистина ли?😂😂😂

Джак: Да. Отговаряй!!

Рея: Чийзбургер естествено, в кой век живееш?!😂😂😂

Джак: Още една точка!!👌👌

Рея: Ураа!!🙌🙌

Джак: Вече сме 3×3!!👌😂😂

Рея: Вече официално мога да те нарека мой най- добър приятел !!😘😘😇

Джак: Поласкан съм!! Приятелко!👌👌

Рея: Хелън е тук ще ти пиша след малко!😇😘

Джак: До после, приятелко !😘😘

ГТР
Оставих телефона си на масичката пред мен и качих краката си на дивана. Усмивка заигра по устните ми.

- На какво се смееш?- попита Хелън.

- Нищо.- излъгах. Тя ме погледна красноречиво.

- Пак ли си пишеш с Джак?

- Да.- признах.

- Рея!- въздъхна тя.- Трябва да спреш с това! Не е редно!

- Кое не е редно Хелън?- попитах червенокосата ми приятелка.

- Излизаш с Наш. Пишеш си с Джак от един месец. Кое ти се струва правилно от всичко това?

- Не правя нищо лошо! Просто си пиша с Джак, той ми е приятел!- уверих я.

- Щом казваш!- каза и извъртя очи. Поклатих глава и отместих погледа си. С Джак сме просто приятели! Не е възможно да харесам човек само чрез съобщения. Нали? Не си представям какво ще е ако спрем да си пишем.

- Аз ще тръгвам!- каза изведнъж Хелън. Погледнах я стреснато.

- Та ти току що дойде!- възкликнах.

- Да, но трябва да отида до мола. Ще си търся нещо за срещата. Нали не си забравила?!

- Не, не съм!- уверих я. - Защо се притесняваш толкова? Среща с момче ! Какво толкова?

- Не е просто среща! Имам чувството, че този път ще е различно! Знаеш, понякога си довършваме изреченията, харесваме едни и същи неща...- заговори тя замечтано.- Затова искам да е перфектно!

- Схванах! Сега отивай, преди молът да е затворил! - подтикнах я. Тя кимна и стана от дивана, станах след нея и я изпратих до входната врата. Превърнахме се и тя си тръгна. След това отидох до кухнята и си сипах мюсли в една купа и сложих мляко. Взех една лъжица и се върнах на дивана в хола. Пуснах си музикален канал и взех телефона си. Докато го отключвах се замислих. Ние с Наш не се държим така както Хелън и момчето с което се е запознала. Иска ми се да беше така, но не е...Но се обичаме което е по- важно! Влязох в съобщения и писах на Джак. Нещо което никога не ми омръзваше и през последния месец ми стана като рутина.

Хей, хора!! За първи път имаше ГТР, какво мислите?  Ще се радвам ако изразите мнението си!!
Чао!!💙💙

Texting with Jack GilinskyWhere stories live. Discover now