Рея: Какво?
Рея: Има крадци в къщата ти? Пожар??
Джак: Ъъ....не. Друго е.😂😂
Рея: Какво?😂😂
Джак: Братовчедка ми ще идва след две седмици..
Рея: Какво лошо има в това?
Джак: Нищо. Просто тя си мисли, че живея с приятелката си, но с нея се разделихме преди един месец.
Джак: И е разхвърляно, не знам как ще се справя...😓😓
Рея: Пхахаха 😂😂😂👌👌
Рея: Защо просто не ѝ кажеш, че си се разделил с приятелката си и не почистиш дотогава?😂👌👌
Джак: Не е толкова просто....
Джак: Тя си мисли, че съм несериозен и че никога няма да стана баща...
Рея: О, Боже!😂😂😂😂😂😂
Рея: Ще умра от смях!😂😂
Джак: Благодаря за подкрепата!😠
Рея: Стегни се!
Рея: Почисти къщата си!
Джак: Не е толкова лесно!😓😓😠
Рея: Ако го направиш ще се видим...
Джак: Наистина ли?😮
Рея: Да.
Джак: Обещаваш?
Рея: Да. Обещавам!
Джак: Още сега започвам!!
Рея: Добре.😂😂👌
Два часа по- късно
Джак: Готов съм !!!!
Рея: Вече?
Джак: Да. Вече си мисля за срещата ни....
Рея: Която няма да бъде сега...
Джак: Моля?!
Джак: Ти обеща!😠
Рея: Но не ти казах кога ще бъде...😂
Джак: Добре. Чао!😠
Рея: Джак! Стига де не се сърди!
Рея: Не се сърди! Беше шега!
ГТР
- Готова ли си?- попита Хелън когато вдигнах телефона.- Да, ти къде си?
- Пред вас.
- Добре излизам .- облякох якето си и излязох навън. Заключих вратата и притичах до колата пред вкъщи. Качих се и затворих вратата.
- Изглеждаш добре!- казах на Хелън. Беше облечена с черна рокля с тънки презрамки дълга до коленете. Беше наметната с бяла жилетка с пухкава яка. Косата си бе вдигнала на кок. Тя ме огледа и каза:
- И ти не си зле!- усмихнах се. Бях облечена със рокля на цветя и дънкено яке.
- Рея, така е по- добре!- каза Хелън. Откакто се бях пошегувала с Джак той спря да ми пише. Опитах се още няколко пъти да се свържа с него, но той не отговаряше на съобщенията ми. Казах на Хелън няколко дни след това и тя до сега ми повтаря, че така било по- добре. Но за мен не беше. Привързах се към него, но не мога да го призная на никой.
- Рея много се притеснявам!- каза изведнъж Хелън. Обърнах се към нея.
- Няма защо да се притесняваш!- казах успокоително. Тя поклати глава.
- Това не е като съобщенията! Сега ще го видя за първи път и много се притеснявам!- не казах нищо. Главно, защото не съм изпадала в такава ситуация. Спряхме пред уговорения ресторант от Хелън и приятеля ѝ. Слязох от колата, с огромно нежелание. Изчаках Хелън да паркира и заключи колата и влязохме вътре.
- Как ще разбереш, че е той?- попитах я.
- Той каза, че е ще седне на втора маса от страната на прозореца. Тя започна да върви, а аз я последвах. Тя спря и се обърна към мен.
-Ето там!- каза притеснено. Погледнах натам и се сковах. Усетих как пребледнях.
-Хайде!- подтикна ме Хелън, явно не видяла притеснението ми, заради нейното собствено. Задърпа ме натам, а когато спряхме пред тях видях другото момче. След като видя Хелън се изправи, започнаха да си говорят . А аз все още не можех да повярвам на очите си. В същият момент той вдигна поглед от масата. И ме видя. Стоях там, взираща се в тъмните му очи, докато не усетих сблъсък. След това се озовах на пода, а сервитьорът беше изтървал подноса както и това което беше на него. Цялата бях мокра от това което беше на подноса. Напълно се изложих, но въпреки това пред погледа ми все още бяха очите му...
Хей, гайс!! Петък е ииии....това беше най- дългата глава до тук!! Кой мислите, че видя Рея?😮😂
Нова глава , най- вероятно утре!!
Надявам се ви е харесала новата част!!💙💙
YOU ARE READING
Texting with Jack Gilinsky
FanfictionКак започна всичко ли? С една объркана цифра, която доведе само нещастие.