-Не ми каза какво става с Бри?- повдигна вежда Джак.
-Какво да става?
-Стигааа! Само не се влюбвай в нея. - каза сериозно.
-Спокойно. Не съм сигурен, че мога отново да се влюбя. - Джак само кимна и насочи вниманието си към току що влязлото момиче.
-Тате!- извика и се затича към него. Джак я взе и я сложи да седне в него.
-Какво става, принцесо?
-Мама не ми дава да правя пайове от кал.- нацупи се. Сдържах смеха си. Беше толкова сладка.
-Права е. Недей да си играеш в калта. Ще се разболееш и после няма да можем да излезем за сладолед.
-Добре, тати, обаче ще излезем за сладолед нали?- попита с надежда.
-Обещавам, принцесо!- Рея се усмихна, а баща ѝ я целуна по главата. -А сега отиди при мама ѝ и кажи да се приготви. Излязаме след малко.- тя изписка и излезе тичайки от стаята.
-Имаш прекрасна дъщеря!- казах искрено. Джак се обърна към мен с щастливо изражение. Още когато дойдох и видях как гледа дъщеря си видях обичта му към нея. Не беше като любовта му към Хелън. Беше нещо различно. И аз се радвах за него. Поне един от нас имаше възможност да живее щастлив живот.
-Знам..-глупавата усмивка не слизаше от лицето му. -Ще дойдеш ли с нас?
-Няма да мога, съжалявам.
-Но те нямаше шест години! Трябва да наваксаме изгубеното време!
-Ще го направим, обещавам. Просто имам да свърша някои неща.
-Добре, но ми се обади по някое време да се разберем! -разменихме си номерата и аз си тръгнах. Качих се в колата си и потеглих.
Радвам се, че отношенията ми с Джак не са се променили. Дори сега го чувствам по- близък от преди. Той ме изслуша и не ме съди за решенията, които взех. Сега се чувствам по- добре. Сякаш досега съм се притеснявал дали Джак все още е мой приятел. Просто той е всичко останало от семейството ми, след като нашите починаха. Сестра ми напусна страната и от десет години не съм я виждал нито чувал.
И след случилото се с Рея преди шест години не издържах. Вече се страхувам да не изгубя и останалата част от приятелите си. И може би заради този страх предложих на Кейтлин. Защото, по дяволите аз не я обичам.
Страхувам се да остана сам.
Тази мисъл ме ужаси, затова я избутах назад.
Пуснах радиото, но веднага съжалих за това мое действие. В момента звучеше любимата песен на Рея, на която така и не запомних името.
Отново спрях радиото и се съсредоточих върху пътя.
***
Паркирах на алеята пред вкъщи и спрях колата. Не исках да влизам вътре, при положение, че там беше Кейтлин. С тези подозрения и факта, че не я обичам и го осъзнах едва преди няколко часа правеше нещата трудни. Взех телефона си и го отключих.
Джак: Здравей, Бри!
Бри: Хей.
Джак: Няма да повярваш какво се случи!
Бри: ?
Джак: Отидох по- рано при Джак. И всичко е наред.
Бри: Радвам се за теб.
Джак: Аз също. Имам предвид, че се притеснявах, че ще ми е бесен и никога повече няма да ми говори..
Бри: Нормално е да си се чувствал така.
Джак: Предполагам. Но сега имам чувството, че огромен товар е паднал от плещите ми.
Бри: Казах ти, че всичко ще се нареди. И предполагам, че ще ти се случи нещо хубаво много скоро.
Джак: Повтаряш това откакто започна да ми пишеш. Защо?
Бри: Ъъъ.....такова аз.....кучето се изпика на дивана! Чао!
Чакай...Какво? Кучето? Дивана?
Точно същото нещо ми беше казала Рея, когато я попитах за името ѝ...
Бри крие нещо от мен. И аз смятам да разбера какво е то.
***
*ГТК*
-Сигурна ли си, че Джак не подозира нищо?- попита ме синеокото момче срещу мен.
-Абсолютно.- кимнах.
-Добре. Внимавай да не се изпуснеш. Тогава целият ни план ще отиде по дяволите.
-Няма. Бъди сигурен.- той само кимна преди да ме придърпа в скута си. Целуна ме грубо и изръмжа:
-Ще си отмъстя на Джак, Кейтлин! Ще го накарам да страда!
***
Еее, Кейтлин показа на чия страна е. Сега няколко въпроса 😂:
1.Какво мислите, че означават думите на Бри?
2.Кое мислите, че е момчето което иска да отмъсти на Джак?
3. Дали всъщност Кейтлин е Бри?
Коментирайте и гласувайте!💞💞💞
YOU ARE READING
Texting with Jack Gilinsky
FanfictionКак започна всичко ли? С една объркана цифра, която доведе само нещастие.