-Не...- казах отдръпвайки се.
Погледнах на една страна. Усетих погледа му върху мен, след това той тръгна към брега. Когато вече бяхме на плиткото се осмелих да го погледна. Беше сериозен, твърде сериозен. Видя ме, че го гледам и каза:
-Разбирам те.- след това излезе от водата. Стоях и се взирах в гърба му докато се отдалечаваше, като пълна глупачка. Когато ме целуна се сетих за Наш и затова изблъсках Джак. Истината е, че не съм готова да изпитам нещо към друг все още. Пък и с Джак сме приятели. Нали?
Само, че той се държи странно от снощи. Вдигнах поглед от синята вода и го потърсих с поглед. Не го видях никъде, къде ли е отишъл? Но е по- добре , че го няма. Не съм готова да говоря с него. Върнах се при Хелън и Джак. Те си говориха нещо и когато отидох спряха и се обърнаха към мен.
-Какво стана?- попита Хелън.
-Нищо.- излъгах. По погледа ѝ си личеше, че не ми вярва, но не исках да ѝ казвам какво стана. Седнах на кърпата си и се загледах в пясъка.
-Рея?- каза приятелката ми. Вдигнах поглед към нея.- За какво толкова мислиш?- попита тя.- От един час стоиш като статуя. - един час? Какво?
-Нищо.- разстърсих глава. Погледнах я отново и видях, че отново беше с роклята си и държеше кърпата си в едната ръка.
-Ние ще тръгваме...ъмм...Джак не се е връщал след като излязохте от водата...- каза тя. Не се и учудвам. Дори аз не бих искала да стоя със себе си, след това което направих. -Ако си съгласна ще те закараме до вас.- продължи тя.
-Няма нужда. Ще си извикам такси.- отговорих тихо. Пред очите ми все още беше лицето на Джак, когато се отръпнах от него.
-Сигурна ли си?- попита недоверчиво.
-Да.- кимнах. Имах нужда да остана сама със себе си. И да помисля. Станах и видях , че банския ми е изсъхнал и облякох отново роклята си. Прибрах хавлията в чантата си и се сбогуваха с Хелън и тръгнах към пътя. Щях да повървя до вкъщи, вместо да давам пари за такси. Тръгнах по черния път, който водеше до главния. Дали наистина с Наш сме се обичали? Или просто е било увлечение? Искам да кажа, че се обичахме, дори сега е възможно да се обичаме, но не като онази любов която изпитваш към любимия си и да се разбирате и всичко да върви леко, като въздуха. Така както се разбират Хелън и Джак. Докато бях с Наш всичко вървеше...не знам...някак си...забавно. Не мислихме много за бъдещето, просто живеехме за момента.
Когато си писах с Джак...се чувствах добре. Много добре. Не заради факта, че не се познаваме и мога да бъда себе си. Просто си писахме за най- различни неща и аз никога не съм го лъгала, просто не виждах смисъл от това. Макар, че познавам Джак от един месец и се видяхме преди няколко дни аз се привързах към него. Той ме разбира нещо което Наш никога не е показвал. Може би това беше проблема във връзката ни. И доверието. И аз съм виновна, че си писах с Джак, но щом Наш не ми повярва значи това е бил още един проблем. И след като веднага започна да излиза с други значи не е държал много на мен. Излязох на главния път и продължих напред към центъра. Имаше едно нещо което не излизаше от главата ми. Целувката.
Когато ме целуна хиляди пеперуди се надигнаха в корема ми. Устните му бяха меки и влажни от водата. Отблъснах го, защото в този момент си помислих за Наш. Не искам докато се целувам с друг да мисля за бившия си. Дори не знам какво чувствам към Джак. Той е толкова забавен и мил, и най- важното, разбира ме. Дори преди малко, когато го отблъснах не каза нищо, обиди се не се съмнявам, но не ми вдигна скандал, както щеше да направи Наш. Това е разликата между двамата. Джак, не ме притиска и ме разбира. Наш, винаги се е съмнявал в мен. Може би развивам някакви чувства към Джак. Но не мога да го приема. Просто, познаваме се от месец, а и вчера приключих с връзката си с Наш. Твърде бързо се случва всичко. Имам чувството, че ме притискат между две стени и трябва да взема решение бързо. Вече загубих Наш.
Не искам да загубя и Джак. Всъщност още, докато си писах с Джак започнах да развивам чувства към него. И вече знам, че съм влюбена в него. Огледах се. Вече бях на улицата пред вкъщи.
Извървях няколко метра и вече бях пред дома ми. Утре е понеделник и отново съм на лекции. Но първо трябва да оправя отношенията си с Джак. Той ме защити снощи и пострада, а аз допълнително го нараних, макар и не физически. Влязох в къщи и се отправих към банята. Влязох и пуснах топлата вода. След това щях да отида до къщата на Джак. И ще говоря с него.
Съжалявам, че е кратка, но просто бързах да напиша нещо и да кача главата днес. Утре ще има нова част, обещавам!!😉😇😇 Надявам се да ви е харесала! 💙💙
YOU ARE READING
Texting with Jack Gilinsky
FanfictionКак започна всичко ли? С една объркана цифра, която доведе само нещастие.