-Тя започна да..
-И тогава..
-Не бях аз виновна, Джак!
-Естествено, че ще кажеш така ти малка...- Сибел започна да се надига от мястото си и се приближих към нея.
-Престанете! Дръжте се като зрели хора, не като деца! Сибел кажи какво се случи.
-Отидох в кухнята за да си направя фреш, когато тя се появи и ми каза да си събирам багажа, защото мястото ми не било тук и щяла да ме съсипе както, цитирам- "Ще те съсипя така както съсипах и онази." - какво трябва да значи това? Какво по дяволите върши Кейтлин?!
-Кейтлин?
-Тя лъже, Джак!- изплака и зарови лицето си в ръцете. Не вярвах Сибел да ме излъже за нещо. Просто не беше възможно.
-Мисля, че трябва да се успокоиш и да излезеш да се разсееш с Мая.- казах на Кейтлин. Да видим какво ще ми отговори. Това ще е идеален шанс, Сибел да я проследи.
-Мая я няма.- каза бързо и тогава си спомни за лъжата си...Видях изражението
ѝ.- Тоест.. Върна се в Англия за малко...Някаква спешна работа.- отвърна заеквайки.-О!
-Но и без това имам работа. Ще правя изненада на Мая по случай преместването ѝ окончателно. - колко лесно ме излъга. Но най- лошото бе, че преди щях да ѝ повярвам. Бях толкова заблуден...
-Но днес е неделя.- казах престорено тъжно.- Мислих да прекараме малко време заедно. - да я видя сега.
-Съжалявам, Джак. Но наистина това е важно.
-Добре. Щом работата ти е по- важна от мен.
-Ще се видим после.- и с това тя отиде в спалнята. Погледнах Сибел.
-Знам.- кимна тя.- Ще изляза сега. А какво измисли за превоз?- попита тихо.
-О, да! Браян трябва да е отпред.
-Браян?
-Този който ще ти помогне с преследването. Дължи ми услуга и това е възможност да ми я върне.
-Искам ли да знам за каква услуга става въпрос?
-Не.- поклатих глава. Тя въздъхна.
-Добре, Джак ще се видим после!- повиши глас така, че да не изглеждаме подозрително. Кимнах и я изпратих до вратата. Наведох се да я прегърна, и прошепнах:
-Надолу по улицата в дясно, синята кола. - след това тя тръгна, а аз се прибрах вътре.
YOU ARE READING
Texting with Jack Gilinsky
FanfictionКак започна всичко ли? С една объркана цифра, която доведе само нещастие.