•ГТДж•
Качих се в колата и затръшнах вратата. Какво направих? Трябваше да изчакам още малко, а не да прецакам нещата. Но тогава...Беше толкова близо до мен и не успях да спра. Целунах я, въпреки че не трябваше. Та тя едва вчера се раздели с гаджето си. Запалих и тръгнах към вкъщи. Как може да съм такъв глупак? Изобщо не помислих и ето какво стана! Отблъсна ме и сега най- вероятно не иска да ме вижда. Карах бързо и след пет минути бях пред нас. Тъкмо щях да сляза, когато получих съобщение.Джонсън: Къде се изгуби?
Гилински: Прибрах се. Направих най- ГОЛЯМАТА грешка в живота си...
Джонсън: Затова ли Рея стои от час без да каже нищо?😐
Гилински: Тя...Ще я прибереш ли у тях?
Не получих отговор и оставих телефона на масата. И точно тогава той изпиука. Мразя когато направят така! Точно си прибереш телефона и някой да ти прати съобщение. Взех го раздразнено и го отключих.
Джонсън: Хелън я попита, но тя каза че ще хване такси.
Гилински: Добре. Благодаря все пак.
Джонсън: Нямаш проблеми.😉
Тя нямаше да се прибере с такси. Беше ми толкова ясно, сякаш го виждах с неонови надписи пред мен. Взех ключовете за колата и въздишайки излязох от вкъщи, заключвайки. Качих се в колата и потеглих. Няма да я оставя сама. Няма да я кача в колата, но ще я наблюдавам отдалеч. За да знам, че е добре.
Просто имам нужда да помисля за всичко преди отново да се видя с нея. Ами ако поиска да бъдем само приятели? Защото аз не искам да сме само приятели. По дяволите, кой иска да бъде приятел с този когото обича?
Видях я. Вървеше с наведена глава и гледаше земята. Беше много замислена, и аз отново си помислих какъв глупак съм. Със сигурност мислеше за целувката . И за всичко останало. Обърнах в една отбивка и карах на десет метра от нея, за да не ме види. През целия път вървеше бавно с наведена глава. Когато стигнахме на улицата пред къщата ѝ аз спрях през една къща за да не ме види.
Изчаках я да влезе и щях да тръгна. Но всъщност останах там. Преместих колата пред къщата ѝ и се чудех дали да отида там...
°ГТР°
След като излязох от банята отидох пред гардероба и извадих черни кожени, къси панталони и червена тениска.
YOU ARE READING
Texting with Jack Gilinsky
FanfictionКак започна всичко ли? С една объркана цифра, която доведе само нещастие.