Глава 15

2.1K 124 0
                                    

Джак: Добро утро!

Джак: Къде ти се ходи?

Рея: Добро!

Рея: И не знам. Имаш ли нещо предвид?

Джак: Всъщност да. Ще те взема в 19:00.

Рея: Добре.

Рея: Има ли значение какво ще облека?

Джак: Да не е твърде официално или твърде обикновено.😂😂

Рея: Дообре.😂😂😂

Джак: До по- късно!

Оставих телефона си на нощното шкафче и станах от леглото. Отидох в банята и измих зъбите си. След това отидох в кухнята,където беше Хелън.

-Добро утро!- поздравих.
-Добро.- каза тя. - Изглеждаш по- добре.- звучеше много странно.

-Какво ти е?- попитах.

-Нищо.

-Не ме лъжи, Хелън. Ще разбера, какво криеш. - тя вдигна рамене и притеснено взе телефона си, отключи го и ми показа снимката. Наш беше притиснал някакво момиче до едно дърво и я целуваше. Поех си въздух и се опитах да спра намиращите сълзи. Над снимката пишеше 'My everything'.

-Съжалявам, Рея!- каза Хелън. Седнах на стола и подпрях главата си на масата. До вчера повтаряше , че ме обича и, че аз съм неговото всички. Очевидно всичко е била една голяма лъжа. На звънеца се звънна и Хелън отиде да отвори.

-Няма да влезеш вътре!- чух приглушения ѝ глас. - Казах, не!- повиши тон. Отидох да видя кой е. Беше Наш. Когато ме видя спря да спори и се втренчи в мен, както и аз в него.

-Може ли да поговорим?- наруши тишината той.

-Не мисля, че има за какво да...

-Моля те!- прекъсна ме.- Не можеш да прекъснеш едногодишна връзка само с един спор!- направих му място да мине.

- Беше спор до тази сутрин!- казах, когато бяхме в кухнята без да го поглеждам.

-Снимката не е това което изглежда!

-А какво е Наш? Сега ще ми кажеш, че тя те е целунала нали? Може аз да съм си писала с Джак един месец, но до онзи ден изобщо не го бях виждала! А ти, веднага си намери друга!- извиках. - Не можеш да казваш, че ме обичаш и че искаш да се ожениш за мен, а след това да отидеш при друга!

-Рея...

-Замълчи! Не искам да те слушам!- извиках отново. Той стоеше пред мен и гледаше към земята.- Качих ли снимка снощи на мен и Джак? Не. Ти? Да, качи снимка на теб и онова момиче.

Texting with Jack GilinskyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt