2.18 Where were you?

1K 92 7
                                    

-Искаш ли нещо?- попитах Джак.

-Не.- усмихна се.

-Сигурен ли си? Мога да отскоча до..

-Казах не!- скара ми се. Нацупих се и се намръщих.

-Добре.- промърморих.

-Хей, не се сърди! Не искам да те карам да ми слугуваш!

-Не ме караш да се чувствам така. Дори напротив- знам, че вече мога да ти помогна с нещо.- отвърнах нежно. Той протегна ръката си и ми направи знак да се приближа. Направих няколко крачки и хванах ръката му. Той ме дръпна и се озовах над него.

-Колко много искам да те целуна.- каза тихо. Започнах да се приближавам към него, когато вратата се отвори и аз се отдръпнах рязко и застанах права до леглото срещайки погледът на Хелън, която ни гледаше развеселено.

-Най- накрая се осъзна, а Гилински?- подметна влизайки с небрежна походка в стаята. Сърцето ми все още подскачаше в гърдите и имах чувството, че всеки момент ще пробие дупка в гърдите ми и ще изскочи.

-Не се заяждай, Хел.- казах.

-Не се заяждам!- вдигна ръце пред себе си. - Шегувах се! Не се нахвърляй веднага върху невинните!- отвърна и запърха с мигли. Извъртях очи и в този момент вратата се отвори отново и Джак влезе вътре с инвалидна количка, бутана от Сибел.

-Джак!- скочи Хелън- Защо не ме извика, аз щях да дойда!

-Спокойно, скъпа. Сибел мина през стаята да види как съм и я помолих да дойдем тук. Не исках да те притеснявам.- обясни и целуна ръката ѝ. Обърнах главата си на една страна и преглътнах сълзите си. Бяха толкова щастливи..Не знам дали с Джак можем да бъдем толкова щастливи заедно, колкото тях..

Премигнах и се обърнах отново към тях.

-Отивам до тоалетната.- казах и излязох от стаята. Чух, че ми отговорята нещо, но не обърнах внимание на думите и излязох. Отидох в градината навън. Трябваше ми чист въздух и малко време насаме със себе си.

Какво бъдеще ни очаква с Джак?

Той е парализиран. Вярвам, че ще се оправи, но все пак. Винаги има и възможност да не се оправи. Какво ще правим тогава? Винаги съм искала да имам семейство. Деца.

Не съм сигурна дали ще мога да се откажа от това, ако Джак не може да се оправи.

От друга страна- не си представям живот без него. И сега си го върнах.

Texting with Jack GilinskyWhere stories live. Discover now