- Witajcie! Zaczynamy 2 dzień zawodów , wczorajsze potyczki były dosyć emocjonyjące spójrzmy na wyniki : Fairy Tail : Gimnastyka 2 miejsce, Koszykówka mężczyzn zwycięstwo z Tartarosem , Koszykówka pań zwycięstwo z Sabertooth i Tartarosem , 1 miejsce . Tartaros ma na końcię zwycięstwo w gimnastyce , 2 miejsce w koszykówce kobiet i przegraną w koszykówce mężczyzn.
Sabertooth przegrał w gimnastyce, zajoł 3 miejsce w koszykówce pań a w koszykówce mężczyzn wygrał z Grimoire Heart , Natomiast Grimoire Heart ma 3 miejsce w gimnastyce , przegraną w koszykówce pań i przegraną w koszykówce mężczyzn . Dobrze w takim razie oficjalnie otwieram drugi dzień zawodów którym będzie SIATKÓWKA ! Dzisiejsze widowisko będzie niezapomniane ponieważ bliźniacze smoki Sabertooth zmierzą się z żelaznym i ognistym smokiem Fairy Tail,natomiast w siatkówce dziewczyn zmierzy się niezwyciężona TYTANIA z lady Minervą. To będzie coś niesamowitego! Przejdziemy teraz na miejsce pierwszego meczu pań . Erza jak zawsze na pozycji atakującego , Lucy na pozycji wystawiającej , Juvia jest ich Libero no proszę czyż to niezwyciężone trio ? Ze strony Sabertooth widzimy Minerve na pozyciji wystawiającej , Yukino na pozycji skrzydłowej , o i kogo my tu mamy czy to nie nowa zawodniczka Kagura na pozycji libero ! Kolejne fantastyczne trio ! To będzie dopiero starcie!
- Przygotuj się Lucy ! - powiedziała szkarłatno-włosa .
- Tak jest!
- Serwuje Millianna , i przeszła ! Piękne odbicie Biski , podanie do Lucy i czyżby to ...! Nie wiarygodne ! Szybki atak?! W tym roku Fairy Tail naprawdę pokazał klase zaczynając tak niezykle rzadkim i bardzo trudnym atakiem . Sabertooth również w szoku . Czas na serw , Levy , przeszło , odbicie Kagury , podanie do Minervy , Yukino skacze ale no proszę legendarna ściana Tytani zwana tarczą herkulesa ! Jest nie do zdarcia , dzięki wysokim skokom zawodniczki .
Kolejny serw Levy i aut!
* 3 set*
- Fairy Tail jak na razie wygrywa , wystarczą jeszcze dwa punkty do całkowitego zwycięstwa , prowadzą 5 punktami , serw Yukino , odbicie Levy i wystawa, Erza skaczę a tuż obok niej tworzy się blokada , ale co to wystawiająca podaje do Juvi i ona zdobywa punkt !!! Piłka meczowa! Erza serwuje , przeszło i to z jaką siłą , świetna libero Sabertooth odbija podaje do Minery ona wystawia i Yukino skacze , lecz w tym samym momencie skacze Lucy , czy jej się uda? Czy zablokuje? .....
W tym momencie dla mnie liczyło się tylko jedno , zablokowanie tej piłki! Błagam, błagam odbij się od ręki ... błagam ! - powtarzałam .
- I jest MAMY PUNKT ! Fairy Tail wygrywa!!! Po raz kolejny ! Chyba słowa Natsu były prawdziwe Fairy Tail skopie wszystkim zadek ! I udowadnia że jest to możliwe ! Proszę państwa to coś niesamowitego!
*Przerwa*
- Lucy to było genialne ! - powiedział Natsu.
- Dziękuje , obiecałyśmy że wygramy ! - powiedziałam pewna siebie.
- Teraz nasza kolej pokazać klasę! Zaczyna się drugie spotkanie mężczyzn... Bliźniacze smoki kontra Żelazo i ogień czyli legendy Fairy Tail.
Skład jest zaskakująco podobny jak w koszykówce , to będzie świetny mecz!
Zaczynamy serwem Jellala, piłka przeleciała, piękne odbicie
Dobengala( chyba dobrze napisałam dop. od aut.) wystawa Rouga i atak Stinga ale co to ! Jakim cudem ! - widownia oniemiała. - Natsu Dragneel za-zazablokował ... to nie możliwe był po drugiej stronie boiska ! Naprawdę PIĘKNY BLOK!
- Niesamowite - pomyślałam i spojrzałam na Natsu który się uśmiechał i machał w moją stronę.
* mecz tak pasjonujący że aż nie umiem o nim pisać xdd nie no czas na ostatni punkt setowy*
- Serwuje Gray , przeszło ... odbicie Dobengala i.... - nagle w sali zapanowała ciemność- Przepraszamy za usterki , niestety mecz musi zostać przerwany , zapraszamy wszystkich przed szkołe gdzie jest jasno i gdzie będzie można chwilę poczekać .
* Przed szkołą *
Natsu
- Już mieliśmy ich w garści !
- I tak wygramy , nie ma co się przejmować , puki mamy Natsu mamy szanse ! - wykrzyczał Gray , co podsłuchał Dobengal.
- Czyli jeśli załatwimy tego różowego to wygramy ? - zapytał Sting.
- Mam lepszy pomysł -powiedział Sting- Przepraszam!- wykrzyczał w stronę Lucy a ona podeszła.
Patrzyłem w ich stronę i dokładnie obserwowałem co się dzieje , nagle Sting zaczął ją przytrzymywać , Lucy nie mogła się wyrwać , musiałem jakoś zareagować , podszedłem i powiedziałem:
- Zostaw ją!
- To nie twoja sprawa , ja właśnie się z nią umawiam.- powiedział z uśmieszkiem
- A właśnie że moja.
- Może powiesz mi że taka ślicznotka chodzi z taką różową ciotą . -wybuchł śmiechem razem z kolegami - Ona zasługuje na kogoś lepszego, spadaj lamusie.- i właśnie w tedy popełniłem błąd , no może nie do końca ... zasłużył na to! Przywaliłem mu w twarz z całej siły, w ten sposób wyrwałem Lucy i chwyciłem delikatnie za rękę .
- Odwal się od niej ! - wykrzyczałem i nagle pojawił się kapitan naszej drużyny.
- Natsu co ty odwalasz!
- Kapitanie to nie tak bo...
- Dragneel przykro mi ale ławka ...
- Co ławka nie może mi pan tego zrobić!!! < Chyba tak się mówi gdy cię wcisną na ławkę rezerwowych ... hmm dop .od aut>
- Naprawdę mi przykro , a tobie nic nie jest? - zwrócił się do Stinga.
- Nie jest dobrze , dziękuje.
- I tak chodź do pielęgniarki - i odeszli całą drużyną
- Natsu przepraszam, to moja wina.
- Nie Lucy, to nie twoja wina - położyłem dłoń na jej głowie - Pamiętaj że nie pozwolę aby ktoś zrobił ci krzywdę . - uśmiechnął się i wrócił do drużyny.....................................................................................................................................................
Kto się stęsknił?< zapytałam ale wiem że i tak nikt ale cicho XD > Hej wszystkim po mega długiej przerwie , spowodowanej m.in. moim pobytem w szpitalu, próbnymi egzaminami, bólem oczu itp. Ale cóż wróciłam i dodaje rozdział < Tak wiem jest słaby no ale mam ostatnio problemy z pisaniem > Następny wrzucę jak najszybciej , dziękuje za głosy pod moją nieobecność. Mam nadzieje że rozdział nie jest taki zły no i że następny będzie szybko i będzie zabawniejszy ... Nawet nie wiecie jak się ciesze że w końcu wróciłam do pisania , już jakiś miesiąc zleciał ... no ale mniejsza, ważne że rozdział jest ^^ Wrzucam tu amv Haikyuu! Anime o siatkówce które po prostu kocham i dzięki niemu polubiłam siatkówkę . Piosenka jest od mojego ulubionego zespołu BTS ^^ Może znacie anime albo zespół? Jak tak to pochwalcie się swoimi ulubieńcami u mnie w Haikyuu to w sumie wszyscy ale taka top 3 to Nishinoya , Hinata i Tanaka ^^ a z BTS to Jungkook :D <3
CZYTASZ
Liceum Fairy Tail~NaLu
FanfictionPewnego wrześniowego dnia do liceum Fairy Tail trafiła na pierwszy rzut oka całkiem zwyczajna dziewczyna, blondynka o czekoladowych oczach z początku niepewna i zmartwiona .... cóż się dziwić skoro jej życie nie było łatwe. Wszystko zmieniło się po...