Kdo je Christian?

1.8K 124 1
                                    

Probudila jsem se v bílé místnosti. Snad už nejsem mrtvá? A kdo byla ta osoba. 

"Slešno Crossofá, slyšíte mě?" začala jsem víc vnímat okolí a uviděla jsem doktora. Porozhlídla jsem v křesle u dveří seděla moje máma a brečela. Toby stál vedle ní a držel ji za ruku. Takže Tobymu nic není zaplať pánbu. "Pomatujete si co se stalo?" Chtěla jsem něco říct, ale z pusy mi nic nevycházelo. "Zažila jste šok takže chvíli asi nebudete mluvit." usmál se ne mě. Mě teda do smíchu moc nebylo. "Nechám vás o samotě." Když doktor odešel přišla máma blíž.

"Odpočiň si zlato, dojdu zachvíli" dala mi pusu na čelo a odešla. Myslela jsem si,že odešel i Toby, ale ne. Kdybych mu mohla říct jak mě to mrzí.

"já vím že tě to mrzí" ozvalo se mi uvnitř hlavy.

"jak to že tě slyším" zkusila jsem to nazpátek. Jak se zdá tak to vyšlo.

"já ani nevím, ale je to hustý" usmál se. Když se usmál měla jsem divný pocit.

"Můžeš mi říct jak si věděl, že mě ten kluk držel za ruku?"

"Jen jsem šel kolem" usmála jsem se. Najednou do pokoje vešla máma.

"Tak já půjdu" řekl mi. 

Ještě než odešel se s mámou rozloučil a domluvil se sní, že pohlídá Archera. Máma si stoupla ke mě a řekla:" Doktor řekl, že si tě tady nechá na pozorování. Mám tu zůstat stebou?" Protože jsem pořád nemohla mluvit zakroutila jsem hlavou. Máma tamsemnou zůstala ještě a když odcházela řekla, že až budu moct mluvit tak si otom promluvíme. Ovšem. Nachvíli jsem zavřela oči.

Pohled Christiana:

Ta Vivien je tak rozkošná. Škoda, že ji budu muset zabít. Je to čarodějka a já jsem lovec. Už to tak je. Kdybych mohl zabit toho Tobyáše a tu jeho sestru,ale nemůžu protože jsou na půl lovci. Tak holka to neví, ale Tobaáš jo. Nechápu jak Muller mohl mít s čarodějkou děti. A když mě se líbí čarodějka tak ji musím zabít. To není fér. Všichni říkaj, že ta holka je silná. Když jsem viděl jak odhodila toho kluka před školou tak jsem tomu začal i věřit. Taková škoda, že ji budu muset zabít.

Pohled Viv:

Po tom co jsem si zdřímla mi bylo líp. Najednou jsem uslyšela mobil. Máma mi ho tu asi musela nechat. Koukla jsem se a uviděla, že mi došla SMS od Lili:

Lili:TAK JAK SE MÁŠ?

Me: UJDE TO. CO BRÁCHA?

Lili: JE V POKOJI A NECHCE VYLÍZT. A MÁM TAKOVEJ DOJEM ŽE SKLÁDÁ PÍSNIČKU.

To mě docela překvapilo. Že skládá písničku. Ale chtěla jsem, aby tu byl semnou. Co to plácám má holku. Najednou jsem byla jinde. V nějakým lese. Uviděla jsem tu osobu. Přibližovala se. Chtěla jsem ječet, ale nešlo to. Najednou byla tak blízko a něco mi zašeptala do ucha. Neslyšela jsem to. Najednou jsem se probudila. Byl to jenom sen říkala jsem si. Ale pořád jsem měla pocit, že to jenom takovej sen nebyl.

Pohled Tobyho:

Měl jsem o Viv strach. Seděl jsem v pokoji a skládal píseň. Ta píseň byla o holce. Hodně podobné Viv. Co si nalhávám byla o Viv. Neměl bych skládat písničku o Viv, ale o Lexi. Najednou někdo zaklepal.

"Dále" zavolal jsem. Do pokoje vešla Lexi. Než jsem stihl schovat text vzala mi ho. Čím dál ho četla tím víc byla naštvaná. 

"Ty ses do ní jako zamiloval?" zeptala se mě když to dočetla.

"Lexi já nevím, ale něco mě kní táhne" Lexy se na mě otočila ještě víc.

"Tak víš co? Tak se můžeme rozejít" řekla a odešla. Zaklel jsem a lehl do postele.Přemýšlel jsem o Viv bylo už osm večer. Přemýšlel jsem jestli ji mám zavolat. Od první chvíle kdy jsem ji viděl. Její krásně hnědé vlasy. Ta malá osůbka mě úplně dostala. Nechápu to znám ji jenom jeden den ale stačilo to ktomu abych k ní něco cítil. Vzal jsem si mobil a vytočil jjí číslo, které mi dala Lili. Chvilku to vyzvánělo, ale nakonec to vzala. 

"Kdo je tam?" zeptal se ten její sladký hlas.

"To jsem já Toby" 

"Aha promiň nepoznala jsem tě. Copak potřebuješ?"

"Jenom jsem se chtěl zeptat jak se ti vede a slyšet tvůj hlas" usmál jsem se

"Proč si chtěl slyšet můj hlas?" zeptala se

"Já ani nevím něco mě ktobě táhne"

"Aha. Toby budu muset končit je tu sestřička uvidíme se zítra"

"Dobře opatruj se" zavěsil jsem. Je mi líto co jí čeká. Nemůžu dopustit,aby se kní Christian přiblížil.

Pohled Viv:

"Tak já jsem sestřička jo?" zeptal se Christian.

"Ne, ale je to lepší než říct že seš tu. Co vlatně potřebuješ?" Christian přišel zrovna když mi zavolal Toby. Nějak jsem nechápala proč mi volal. Ale potěšilo mě to.

"Já jenom jak se ti vede?" přistoupil blíž. Když stál tak blízko všimla jsem si tetování na jeho zápěstí. Kde jsem to tetování jenom viděla.

"Aha ,ale já chci spát tak jestli odejdeš" 

"Jistě, že odejdu spi sladce Vivien" Zamrazilo mě v zádech najednou jsem si vzpomněla kde jsem to tetování viděla. Bylo to tetování lovců.

Neobyčejný život <3 *upravování*Kde žijí příběhy. Začni objevovat