Když jsem se probudila a to bylo brzo, ležela jsem v posteli a nic jsem nedělala. Popravdě v posteli jsem byla skoro celej den. Kdyby pro mě nedošel Chris. Vzal mě do náruče a donesl mě do sprchy. Pustil ledovou vodu.
"Co děláš?" zakřičela jsem na něho.
"Musímš se ztoho dostat. Toby za to nestojí a za další Lili má o tebe strach."
"Fajn dojdu dolů.... Jen se převlíknu" ukázala jsem na mokrý oblečení na sobě. Přikývl. Přešla jsem ke skříni a otevřela ji. Zrak mi spadnul k Tobyho mykině. Vzala jsem ji a hodila na postel. Vytáhla jsem si legíny, velký triko a conversky. Oblíkla jsem se, vzala mykinu a šla dolů. Lili, Chris a brácha byli v kuchyni.
"Lili tady máš Tobyho mykinu." podala jsem ji. Vzala si ji a položila ji na židlu.
"Ahoj bráško" usmála jsem se na Archera. Sedla jsem si na židli a vzala si suchej toast. Chris se na mě tázevě koukl. Teprve teď jsem si všimla, že už nemá úplně havraní vlasy. Ukázala jsem na ně.
"Ty ses obarvil?"
"Jo... přijde mi to lepší" přikývla jsem. Vstala jsem.
"Jdu nahoru za mámou."
"Fajn. My se tady s Archerem kouknem na nějakou pohádku" žduchl do Archra Chris. Brácha nadšeně přikývl. Vydala jsem se k mámině ložnici. Pomalu jsem otevřela dveře. Máma vypadala jako porcelánová panenka. Ležela a vůbec se nehýbala. Sedla jsem k ní a chytla ji za ruku.
"Co se to stalo? Ty umíráš, Toby je pryč a my jsme tady..." začali se mi kutálet slzy " Proč si mě tu nechala. Já tě mám ráda. Strašně..." Někdo mě chytl za rameno. Otočila jsem se a uviděla Chrise.
"Co tu děláš?"
"Myslel jsem, že bys někoho potřebovala"
"Myslela jsem, že tu bude Toby. Teď semnou." Chápavě se usmál.
"Je mi to líto VIv" objal mě. Zabořila jsem hlavu do jeho trička.
"Radši jdu" odstrčila jsem od sebe Chrise a stoupla si. Vyšla jsem z pokoje Chris šel hned zamnou. Chtěla jsem zalíst do pokoje, ale Chris mě chytil za ruku.
"Na to zapomeň. Jdeš za náma dolů"
"Fajn" vytrhla jsem se mu a šla dolů. Sedla jsem si do obyváku za Lili a Arceherem. Dívali jsme se na pohádku, ale já ji nevnímala. Nevnímala jsem nic.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Probudila jsem se v posteli. Chris mě sem musel přenést... Šla jsem se kouknout do zrcadla. Na sobě jsem měla oblečení ze včerejška. Šla jsem si dát sprchu. Na sebe jsem si dala mikynu a legíny. Šla jsem na boso. A šla jsem dolů za ostatníma. Všichni seděli u stolu a snídali.
"Viv dáš si palačinky?" zeptala se Lili. Zakroutila jsem hlavou a vzala si suchej toust.
"Zase?" pozvedl obočí Chris.
"Jo... nemám hlad."
"Ten nemáš od té doby co odešel...." Podívala jsem se na Chrise.
"Neříkej to jméno...." Vzala jsem si toust a odešla na zahradu. Tam jsem si sedla do altánku. Přemýšlela jsem co asi teď dělá. Jestli na mě myslá a na všechno ohledně jeho. Dívala jsem se před sebe, když se najednou objevil JEHO otec.
"Ahoj Vivien" pozdravil mě. Podívala jsem se na něho.
"Dobrý den"
"Přišel jsem za Lili... a toto ti mám dát" podal mi bílou obálku s mým jménem, Vzala jsem si ji.
"Děkuju" On už byl, ale na cestě do domu. Otevřela jsem obálku. Vytáhla jsem papír na, kterým bylo úhledné písmo. Začala jsem číst.
Milá Viv...
Jak se máte? Já se mám super. Měla by si to tu vidět. Všude jsou podobní lidé jako já. Seznámil jsem s Melaní její otec to tu vede a s jejím bratrem Maxem. Oba dva jsou moc milý. Malení je jako mě a Maxovi jako tobě a Lili. Je to tu prostě nádherné. Melaní mě vezme na večerní hlídku. Hlídkují vždy dva lidi. Melaní se mi strašně líbí. Je jako ty. Abych nezapomněl.... CO CHRISTIÁN? Doufám, že ti neublížil. Nikdo ti nesmí ublížit.
S pozdravem Toby
Pořád jsme si četla ty řádky znova a znova. To je všechno. Ani chybíš mi? Kdo je ta Melaní? Vykouzlila jsem si papír a tačala psát.
Toby...
Mám se blbě. Protože tu nejsi. Ale budu si brát Sebastiána. Ty tu nejsi a nechci čekat než se vrátíš.... Je mi to líto. Chris mi pomáhá... Je tu semnou místo tebe. Měl si tu být ty ne on. S Lili jsou šťastní. A ta Melaní? Není zrovna nejlepší, že oní píšeš holce, které tě miluje. Máma je na tom čím dál tim hůř. A ty tu nejsi. Nenávidím tě.... Omluv mě, že tě nepozvu na svatbu, ale bude to tak lepší.
S láskou Vivien
Zase jsem brečela. Musíte si mylet, že pořád brečím. Ta svadba není pravda, ale musím mu něco napsat. Šla jsem do domu. Všichni seděli v kuchyni. Přišla jsem k panu Mullerovi a dala mu dopis.
"Můžete to dát Tobymu?" zeptala jsem se.
"Jistě" řekl.
"Jdu nahoru" zašeptala jsem Chrisovi. Podíval se na mě s pohledem : CO STEBOU MÁM DĚLAT? Smutně jsem se na něho podívala a pospíchala nahoru. Oblíkla jsem si pyžamo a zase si zalezla do postele,ikdyž bylo jenom pět hodin. Pustila jsem si mp3 a poslouchala The Fray. Musím na něho zapomenout. Nemůžu čekat, až mi napíše, že chodí s Melaní....
NA BOKU JE NOVÁ POSTAVA CHRISTIÁNA. HRAJE HO Gaspard Ulliel.
ČTEŠ
Neobyčejný život <3 *upravování*
Genç KurguCo když se jedna neobyčejná dívka odstěhuje od svých kamarádů a hlavně od svýho kluka? Co když ta holka není moc normální? Co když ta holka je velmi mocná čarodějka? A co stane když potká syna mámini spolužačky? To si musíte přečíst...