Bu konuma nasıl gelebilmiştim bilmiyorum ama beni en çok şaşırtan onun bu konuma nasıl geldiğiydi.
Ben nasıl onun karısı olmuştum?
Nasıl bu adamdan bir çocuğum olmasına izin vermiştim?O yüzlerce insan öldürürken bunu bile bile tepkisizce onu beklemek alışkanlık olmuştu bende.
Onun birilerini öldürdüğünü biliyordum ve artık sadece oğlum için buna göz yummak beni bitiriyordu.
Ama ben oğlumu asla bırakmayacak onu bu konuda bilgilendirmeyecektim çünkü babasını beni seven bir adam olarak bilmesini istiyordum, kötü bir adam olarak değil.
"Adain." dedi Pattie arkama bakarken, o lanet adamların geldiğini anlamıştım.
"Seninkiler geliyor.""Yeter artık." dedim gözlerimi sıkıca kapatıp derin bir nefes alırken.
Her saniye peşimde olan bu adamlardan nefret ediyordum.
Onlardan gizli geçirdiğim tek saniyem bile yoktu."Bayan Malik." dediğini duydum Dace'in, zaten genelde benimle Dace ve Rowdy gelirdi çünkü Zayn onlara güveniyordu.
Kulağıma doğru konuştuğunda başımı hafifçe ona çevirdim, ne dediğini tahmin etmek zor değildi ama genelde konuşması için onu dinlerdim.
"Bay Malik sizi eve götürmemizi istiyor."
"Yani?" dedim anlamamış gibi, hep böyle söylerdim çünkü çok sıkılmıştım bu oyundan farklı bir cevap vermesini istiyordum.
Hala bitmiyordu, hala dışarıda istediğim kadar duramıyordum."Gitsek iyi olur."
"Tamam." yavaş hareketlerle sandalyeden kalkıp Pattie'ye yaklaştım.
"Akşam sana mesaj atarım canım." dedi kulağıma doğru, bir yandan da Dace'e baktığına emindim.
Pattie Dace'den hoşlanıyordu ve her saniye peşimizde olmasından rahatsız olmuyordu.
Kendini güvende hissettiğini söylüyordu."Bayan Malik." Dace tekrardan konuştuğunda Pattie'den ayrılıp ona döndüm.
"Acele etsek iyi olur.""Ne oldu sana Dace?" dedim dalga geçer gibi gülerken, neden bu kadar acele ediyordu ki?
"Yoksa 3 dakika içinde evde olursak Zayn sana daha çok para mı verecek?""Hayır Bayan Malik." dedi kafasını utançla eğip.
"Başka bir sorun var.""Oğlumla mı ilgili?" ona bir adım yaklaşıp korkuyla nefes aldım, ona bir şey olduysa kendimi öldürürdüm.
Hiç düşünmeden öldürürdüm hemde."Hayır Bayan Malik." gözlerini kocaman açıp bana baktı, gözleri kanlanmıştı ve teni bembeyazdı.
Kötü şeyler oluyordu."Ne oldu Dace?"
"Bayan Malik, hemen gidebilir miyiz?"
dişlerini sıkıp konuştuğunda kararlıydım, öğrenecektim ne olduğunu."Hemen söylemezsen sana neler yapılabileceğini biliyorsun, tek kelimeme bakar." dedim bir yandan kaşımı kaldırıp, onu öldürmek için söyleyebileceğim iki kelime vardı.
Zayn, Dace..Devamını söylememe gerek yoktu çünkü cümlemi bitirmeden onu öldürürlerdi.
"Ba-Bay Malik." yutkunduğunda merakla kanlanmış gözlerine baktım, ne olmuştu ona?
"Şu an bir hastanede, vurulmuş ama korkmayın kötü değilmiş."-
GERİ Mİ DÖNDÜK