"Zalton'ı eve getir."
"Tamam efendim." dediğini duydum Dace'in.
Bu gece gideceğimiz otel iptal olmuştu.
Hussain buraya gelmişti ve bugün bizde kalacağını söylemişti.Onu hiç sevmiyordum, çok konuşuyordu ve ben bunu kaldıramıyordum.
Sanki o konuşurken ben yoruluyordum."Adain, kilo almışsın."
"Öyle mi?" dediğimde gülümsedi.
"Yoksa Hussain bebek mi geliyor?"
"Yapma şunu." dedi Zayn'in yüzünde bir mimik oynamadan.
Hussain Zayn'in ona karşı olan tavırlarından etkilenmiyordu bile."Sporu mu bıraktın yoksa?"
"Evet, uzun süredir gitmiyorum."
"O zaman yarın başlarız." dediğinde bakışlarımı hızla yüzüne çevirdim.
Bu uzun süre burada mı kalacak demek oluyordu."Çok alışma, 3 güne gidersin."
Zayn konuştuğunda onu yine umursamadı."Aslında yeni yıla kadar buradayım zaten yeni yıl gününde hep birlikte Yaser'lere geçeriz."
"Burada o kadar uzun süre duramazsın."
"Bir yere mi gideceksiniz?"
"Hayır, benim işlerim var evde olmuyorum."
"Adain burada değil mi? Zaten bende sabah çıkar akşam geri gelirim. Bu şehiri gezmek önemli."
"Aynı anda çıkarız o zaman." dedi Zayn onun benimle kalmasını istemezken.
Zaten bende onunla kalmak istemiyordum."Baksana Adain, belki birlikte gezeriz sen biliyorsundur buraları."
"Emin ol sen ne kadar biliyorsan o da o kadar biliyor."
Zayn benim yerime konuştuğu sırada kapı çaldı.
Zalton gelmiş olmalıydı, kapıya doğru yaklaştığımda Yaser ve kızların konuşma sesini duymamla ayağımı sinirle yere vurdum.
Onlar da mı gelmişti?Yüzüme gülücük yerleştirip kapıyı açtığımda hepsi aynı şekilde bana bakıyordu.
"Sürpriz!"
"Ne güzel sürpriz böyle, hoşgeldiniz." dedim kapıyı biraz daha açıp.
Hussain hemen buraya da gelmişti."Yakışıklı amcam gelmiş!"
"Hussain, nasılsın?"
"İyiyim, sen?"
"Yorgun." bakışlarını bana değdirip tekrar çekti.
"Zalton bizi tüm gün hastanelerle uğraştırdı.""N-ne?" ellerim soğumaya başladığında Zayn'in ellerini belimde hissettim.
"Ne oldu Zalton'a?"
"Ateşi çıktı ve bi-"
"Nerede?" kapıdan çıkmak için hareketlendiğimde Zayn beni kendine çekti.
"Arabada, Dace şimdi getiriyor."
"Şu an iyi mi?"
"Adain sakin ol, iyi."
Dace kucağında yatan Zalton'la eve girdiğinde onu almak için hızla yanına gittim.Dace'in kollarından kendi koluma aldığımda gözlerini açıp tekrar kapattı.
"Ver bana."
Zayn onu kendi kucağına aldığında tedirgindim, neden hastalanmıştı ki?-
Karanlık odada parmağımla onun elini okşadığımda tepki vermedi.
Çok sıcaktı ama üşüyormuş gibi üzerini hiç açmıyordu.
Elimi alnına tekrardan bastırdığımda odanın kapısı açıldı.