"Zayn." ellerini vücudumdan iterken konuştum.
Birden aptal gibi fazla yumuşamıştım.
Ona fazla samimi davranmıştım ki o bu cesaretle beni küvete yatırmış ve ben tam onun üzerindeyken o benim göbeğimi okşayabiliyordu."Çıkmak istiyorum."
"Hayır." dedi sert sesiyle.
"Burada duracağız."Onun üzerinde hareket ettim ve tam kucağına oturdum, çıplaklığımızı ve bedenlerimizin birbirine değişini göz ardı etmeye çalışıyordum ama o hissedilmeyecek gibi değildi.
Tam altımda, Tanrım!Onun yüzüne baktığımda gözlerinin kapalı ve dudaklarının hafif aralık olduğunu gördüm.
Bu beni delirtmeye yeterliydi bile."Çıkacağım." dedim kalçalarımı hafif kaldırıp.
"Burada kal." diye diretti kalçalarımdan anında tutup.
"Sana ihtiyacım var.""Senin bana değil, vücuduma ihtiyacın var." dediğimde gözlerini açıp yüzüme baktı.
"Çok güzelsin." dedi öylesine, o bunu söylerken herhangi bir duygu hissetmediğini düşünüyordum.
Normal bir şeymiş gibi söylüyordu, 'bunu al' der gibi."Çok kırgın hissediyorum." dedim yüzünü incelerken, ondan gözlerimi alamıyordum.
Bedeni bu kadar güzelken ruhu neden böyleydi?"Neden?" dedi dudaklarını usulca omuzuma değdirip.
"Her şey üstüme geliyor."
"Mesela?" dedi hemen.
"Sen, o sürtük, Debroah, Ajax, annem hatta Zalton bile."
"Sen o kıza neden bu kadar taktın?" dediğinde üzerinden hafifçe doğruldum, karşı çıkmadı.
"Çünkü," sesli bir şekilde yutkunduğumda duru suyun altından belli olan bedenime çevirdi gözlerini.
"O kız ve Debroah,"
Kaşlarını çatıp bakışlarını hemen yüzüme çıkardığında zorlukla devam ettim.
"Sevgililerdi.""O kız ve Hussain yaklaşık 2 haftadır sevgililer." dediğinde sinirden bir anda kıpkırmızı kesildiğime emindim.
Şu an burada olsa Loren'ın saçını başını yolabilirdim.
Kardeşimide Hussain'i de kullanıyordu."Hayır Zayn, bir yanlışın olmalı o kız Debroah ile sevgiliydi."
"İkisini aynı anda yürütmüş o zaman." dediğinde kendimi boş bir anında geriye çektim bacaklarımı bacaklarının üzerine uzattığımda güldü.
"Bana böyle bir şey yapsaydın," sözleriyle gözlerimi kocaman açtım.
Ben asla böyle bir şey yapmazdım.
Gurursuz biri veya bir orospu değildim ben.
"Seni hiç düşünmeden öldürürdüm."Küvette dik bir konuma gelip saçlarımı önümden çektiğimde beni inceledi. Ayağa kalkıp küvetten çıkacakken elimi tuttu.
"Nereye?""Uykum var, uyuyacağım."
"Hayır." dedikten sonra beni üzerine çekmesiyle tam olarak özel bölgesine düştüm.
"Zayn!""Bekle." dedi çeneme öpücük kondurup, sıcak dudakları çok farklıydı.
Beni belimden çok nazik bir şeymişim gibi kafamı küvetin başlığına yasladı ve göğüslerimi havaya kaldırıp öpücüklerini göğüslerime yönlendirdiğinde kafamı geriye attım.Kalçamdan tutup beni biraz daha yukarı kaldırdığında vücudumdan küvete damlayan suyun sesi dışında sadece derin nefeslerim vardı.
"Yapma." dedim avuç içimi alnına yaslayıp."Sende çok nazlısın." dedi sert bakışlarını bana atıp.
"Sana doya doya dokunamıyorum."
Sakallarını bana sürterek yüzüme ulaştığında gözlerine bakmaya başladım.
"Her zaman bir sorun çıkarıyorsun."