19

6.7K 451 486
                                    

ZAYN İÇİN AÇILMIŞ BİR PARODİ HESAP VAR, ONUN HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZMAKTAN HİÇ ÇEKİNMEYİN, TEŞEKKÜRLER!!
>> falsealarmzayn

-

"Uyumak istiyorum." dedim Zalton'ı göbeğimin üstünden alıp yanıma yatırırken.
O da hemen bana sarıldığında ağrı kesici almam gerektiğini düşünüp kalktım.

"Sen burada kal hemen geliyorum."

"Bende geleyim!" diye bağırıp hemen arkamdan koştuğunda sadece oğlum için üzülüyordum.
Çocukluk anıları denince hatırlayacağı tek şey annesinin ağlamaları, babasının bağırmaları olacaktı.

Hapı ağzıma atıp suyu içtiğimde hemen yanımda beni inceliyordu.
"O ne işe yarıyor?" dedi kaşlarını kaldırarak.

"Ağrıları azaltıyor." dedim merdivenleri çıkmaya başlayıp.
Pijamalarımı giyip uzun bir uyku çekecektim çünkü buna ihtiyacım vardı.

Ben merdivenleri hızlı hızlı çıkarken Zalton'ın bana yetişmeye çalışmasıyla biraz yavaşladım.
Bana yetiştiğinde zorlanmaması için hızlanmadım ve odaya girip hızla pijamalarımı giydim.
Ardından onun odasına geçip Zalton'ın pijamalarını giydirdim, onuda kucağıma aldım ve televizyonun karşısına güzelce yattım.
O da yorgun olmalı ki kucağımda öylece yatıyordu.
Eğer yorgun ve üzgün olmasa evin her yerine tırmanacak enerjisi olurdu.

"Anne." dediğinde bu sefer ne diyeceğini merakla dinledim ama aklımın bir köşesindede Zayn vardı.
O kadını bulmuş muydu?
Bulmuşsa onunla ne yapıyordu?
Aklımın içinde öylece dolanıyordu bu iki soru.
"Efendim?"

"Biz şimdi burada yatıyoruz ya," başımı salladığımda cümleyi toparlamak için biraz durdu ve sonra devam etti.
"Burada yatarken film izleyebilir miyiz?"

"İzleyebiliriz." dedim mutlulukla oğlumun yüzüne bakarken.
Film açmak için onu koltuğa bıraktım ve ben CD'lerin yanına gidip bir film seçtim.
Filmi oynatmaya başladığımda kapının çalmasıyla Zalton'a baktım.
Bana bomboş bakarken yanlış duyduğumu düşündüğümde kapı tekrar çaldı.

"Sen bekle." dedim hemen peşimden geleceğini anladığımda.
"Anne!"

"Zalton burada bekle!" sinirle ona baktığımda tekrar koltuğa oturdu bende kapıya yavaş hareketlerle yaklaşıp delikten baktığımda gördüğümün kesinlikle yanlış olduğundan emindim.

Annem, babam ve Debroah burada olamazdı.
Onlar kesinlikle gelmiş olamazdı.

Babam anneme gülümseyerek tekrar zile bastığında kapıyı beklemeden açtım.
"Anne, baba!" diye bağırıp ikisine sarıldığımda Debroah'ın sesini duydum.
"Ve Debroah."
Onu umursamadan babamın yanaklarını öptüğümde Zalton'ın bağırmasıyla hızla ona döndüm.
Debroah onu kucağına almıştı ve Zalton mutlulukla bağırıyordu.

Oğlum uzun bir süre sonra mutlu olmuştu.

"İyi ki geldiniz!" dedim annemide öpüp ama ileride sesten rahatsız olmuş gibi bize bakan Rowdy yüzünden gülümsemem donmuştu.
Bir an önce Dace'in gelmesini istiyordum çünkü Rowdy hem konuşmuyor hemde Dace gibi sevecen davranmıyordu.
Rowdy ile dışarı çıktığımda sadece etraftakilere sinirli bakışlar atıyordu.
Oysa Dace ne almam gerektiği konusunda bile bana yardım ediyordu. Bu sebepten dolayı aşık olmuştu Pattie Dace'e.

"Gelin içeriye." anne ve babamın ellerinden tutup onları içeri çektiğimde Rowdy bakmayı bırakıp önüne dönmüştü.
Etrafa son kez bakıp kapıyı kapattım ve onlara salonun yolunu gösterdim.

false alarm | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin