"Sevgilin olunca anlarsın." dedim saçımın bir tutamını işaret parmağıma sararken.
"Yani," dedi Pam tek kaşını kaldırarak. "Şu an birliktesiniz öyle mi?"
"Bilmiyorum." yenilgiyle omuzlarımı indirdim.
"Henüz teklif etmedi ama aramızda adını koymamız gereken şeyler olduğunu söyledi.""Siz olmuşsunuz işte kızım!" diye bağırdı Pattie.
Zayn ile olmuş muyduk?
Oluyor muyduk?
Yoksa sadece zaman kaybı mıydık?Bacağıma koyduğum telefon titrediğinde hızla elime aldım.
Mesaj Zayn'dendi.Zayn: balkona çık
Mesajını önce kendim okuyup ardından kızlara sesli bir şekilde okuduğumda Pattie heyecanla ellerini ağzına örttü.
"Hemen çık, bekletme!"
Onlar beni iterken kendimi durdurdum."Güzel görünüyor muyum? Şu ruju uzatsana."
"Abartma!" dedi Pam beni itmeye devam ederken.
"Balkondan ne görecek?"Onların sözüne uyup balkona çıktım ve zaman kaybetmeden aşağıya baktım, kimse yoktu tek gördüğüm zifiri karanlıktı.
Yalan mı söylemişti bana?"Merhaba güzel bayan." arkamda ses duyduğumda elimi kalbime koyup sese doğru döndüm.
Zayn buraya nasıl çıkmıştı?"Tanrım!" ona sarılırken konuştum. "Nasıl çıktın buraya?"
"İnsan dokunmak isteyince," dedi kalçamı sıkıp.
Sanırım bu kalp krizi sebebiydi.
"Tırmanabiliyor.""P-peki ne kadardır buradasın?" dedim içeride bizim onun hakkında bağıra bağıra konuşmamızı duymamasını umarak.
"Sanırım bahsettiğiniz maymuna benzeyen o 2 çocuktan beri buradayım." utançla kafamı eğdiğimde kıkırdadı.
Biz adını bilmediğimiz 2 çocuğu yaklaşık 1 saat önce konuşuyorduk.Onun hakkında söylediğimiz her şeyi duymuştu.
"Annem görür." dedim gitmesini isterken.
Annem, Debroah veya Ajax görürse beni öldürebilirlerdi.
Henüz bir sevgilim olduğunu bilmiyorlardı ve ben söylemeden öğrenirlerse bu benim için iyi olmazdı.Aklımda bana uygulanabilecek işkence planlarını göz ardı edip onu gitmesi için ittim.
"Bekle." yerinde durup konuştu.
"Aklındaki soruları cevaplayayım."
Her şeyi duyduğunu ve üstüne bunu utanmadan söylemesiyle ben daha çok utandım.
Kafamı odaya çevirdiğimde camda Pam ve Pattie'nin bizi izlemesiyle kaşlarımı çattım.
Bunun üzerine hemen gitmişlerdi."Ben eğer sana bunu yapabiliyorsam," elini göğüslerime getirip sıktığında gözlerimi kocaman açtım.
Bunu yapmamalıydı.
"Sevgilimsin."
Gülerek gözlerinin içine baktım."Ve sanırım artık Phoebe'a karşı bir şey hissetmiyorum." yüzünü buruşturduğunda tüm mimiklerini inceledim cümlesinde 'sanırım' kullanmasaydı buna daha çok sevinebilirdim.
Arkasını dönüp inmek için hareketlendiğinde birden tekrar bana döndü.
"Ha bir de," merakla yüzüne baktım.
"Liam'ın bir sevgilisi var arkadaşına yürümüyor."
Ben yine zorla gülümsediğimde dudağıma hızlı bir öpücük kondurdu."Tamam, git artık Ajax birazdan gelir."
"Son olarak; sarı saçlı her şeyi doğru tahmin etti o sessiz kumral çocuğu notlarını kıskandığım için değil sana bir şeyler hissettiğini duyduğum için dövdüm."
"Zayn!" dedim eğlenceyle, bu çocuk çok tatlıydı.
Onunla öyle çok eğleniyordum ki, aslında bugün ona biraz rezil olmuştum ama bunu sorun ettiğini sanmıyordum.
Borulara basıp inerken pantolonunun arka cebinden bir gül çıkardı ve bana uzattı.
Dolan gözlerimi umursamadan çiçeği alıp kalbime bastırdığımda o da bunu umursamadan hızla indi ve evden uzaklaştı, ama ben o kaybolana kadar izlemiştim onu.
Onun gölgesini bile izlemeye razıydım.