21

6.7K 464 797
                                    

"Bu nasıl?" Rowdy'ye elimdeki elbiseyi gösterdiğimde yüzünü değişik bir hale soktu.

"Bana fikir verebilir misin?" dediğimde bakışlarını etrafımdaki başka şeylere çevirdi, bana bakmayı bile istemezken neden hala bu işi yapıyordu?

"Rowdy." adını duymasıyla bakışlarını tekrar bana çevirdi ardından elbiseyi inceledi.
Elini sırtına götürdü ve yüzünü buruşturdu.

"Sırt kısmı fazla," doğru sözcüğü bulmaya çalışırken sabırla dinledim onu, konuşsun istiyordum.
"Açık."
Sözleriyle kaşlarımı kaldırıp elbiseyi tekrar inceledim.

"Ama şu güzel." eliyle ilerideki elbiseyi gösterdiğinde gözlerimin parladığını emindim.
Gösterdiği elbise denenmeden alınacak cinstendi.
"Tanrım!" dedim heyecanla ve elbiseye doğru yürüdüm, göğüs kısmında çok derin bir dekolte vardı, az önceki elbisenin sırtındaki o küçücük boşluk 'açık'sa bu neydi?

"Bunu istiyorum." mağaza çalışanına söylediğimde başını salladı ve elbisenin aynısından getirmek için gitti.

"Ben onu dememiştim aslında." Rowdy'nin sesiyle ona döndüm, hangisini demiş olabilirdi ki?
"Şu sağdakiydi."
Gösterdiği elbiseye baktığımda iğrençliğiyle göz devirdim.
Kadife simsiyah bir elbiseydi, üstelik boğazlıydı, rahibe elbisesi gibiydi.

"İğrenç." dedim hiç çekinmeden. "Berbat hatta."

"Olsun." dedi etrafıma tehdit edici bakışlar atarken.
"Size hepsi yakışır."

-

"Buna ne dersin?"
Kafasını telefondan kaldırıp vücudumu inceledi tüm tepkilerini izledim.
İlk önce gözlerini büyüttü ardından göz bebekleri büyüdü ve dişiyle dudaklarını ısırdı.
Göğüs dekoltemi hiçbir şekilde kapatmamış aksine onun için biraz daha büyütmüştüm.

"Çok güzel." bir de bacağımdaki derin yırtmaca baktı.
"Çok, çok güzel."

"Debroah?" dedim şimdi Debroah'a neşeyle dönerek ama telefonunu bırakıp bana pislikçe baktı.
Telefonlarımızın aynı olması beni bazen heyecanlandırırken şu an bir şey hissettirmemişti.

"Gerçek fikrimi mi söyleyeyim?" merakla kaşlarımı kaldırdığımda Zayn köşedeki yastığı yüzüne fırlattı.
Debroah avuç içlerini gözlerine bastırırken bağırdı.

"Bağırma." dedim bende hızla. "Zalton yeni uyudu."

"Şuna söyle," dedi Zayn masadan ayaklarını çekip. "Seninle adam gibi konuşsun."
Benim dememle olsa şu an çok iyi bir kardeş olurdu Zayn.

"Gerizekalı!" dedi Zayn'e. "Çok güzel olduğunu söyleyecektim."

"Döverim bunu." Zayn bana kaşlarını kaldırdığında kalkmamasını için hızla yanına gittim.
"Boşver." omuzlarından koltuğa bastırdım.

"Ama bunu başka bir kadında görsem orospu olduğunu söyler üstüne geceyi benimle geçirmesini isterdim."
Debroah hiç ayarı olmadan konuştuğunda Zayn beni itip ayağa kalktı ama Debroah ondan hızlı davranıp salondan kaçmıştı bile.
Tekrar Zayn'in önüne geçtiğimde saçmaladığımı biliyordum çünkü Debroah'ın sağlam bir yumruğu hak ettiğini düşünüyordum.
Hiç kimseye saygısı olmadığı gibi dilininde bir ayarı yoktu.

Zayn kaşlarını biraz daha çatıp Debroah'a erişmek için beni ezmeye çalıştığında Debroah'a baktım.
Merdivenlerin başında Zayn'e el hareketi çekiyordu.
Bu çocuk insanı hem güldürebilir hemde öldürebilirdi.

"Gerizekalının teki." dedim onu koltuğa itip.
"Onu umursama."

"Eğer işime yaramayacak olsa onu şimdiye öldürmüştüm."

false alarm | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin