Zalton'ın uzun parmaklarını parmaklarıma sardığımda kendimden utanıyordum.
Kendime zarar vermiştim ve oğlumun bundan haberi vardı.
Burayı sevmediğimi, buradan nefret ettiğimi söylemiştim ve o bunların hepsini ne yazık ki duymuştu.Uykusunda homurdandığında elini yavaşça bıraktım ve odasından çıktım.
Şimdi Dace'i çağırıp Zalton'la kalmasını isteyecektim ve bende Zayn'in o 'gizli' iş yerine gidip kardeşlerimi nereye götürdüğünü öğrenecektim.Merdivenleri yavaş yavaş inerken canım hiçbir şey yapmak istemiyordu.
Aslında burada uyusam her şey daha iyi olurdu.
Saçlarımı sırtımda topladığımda bir yandan gergin hissediyordum ama gidip kardeşlerimi kurtaracaktım yoksa bu iş daha saçma bir hal alacaktı.Çantamı ve ince bir hırkayı alıp ayakkabılarımı geçirdim.
Kapıyı açmamla Dace'in bana dönmesi bir oldu elimle gelmesini işaret ettiğimde başını eğdi ve büyük adımlarla yanıma geldi.
"Buyrun Bayan Malik.""Ben şimdi gidiyorum sen burada Zalton'ın yanında kal eğer uyanıp beni isterse dondurma almaya gittiğimi söyle."
Başını onaylar anlamda salladığında bende ona başımla teşekkür ettim ve Rowdy'nin yanına gittim."Beni Zayn'in çalıştığı yere götür."
Arabaya oturduğumda Rowdy beni umursamamış gibi ileriye bakmaya devam etti.
"Duymuyor musun?" diye bağırdım sinirle.
"Gel buraya ve beni istediğim yere götür."
Alt dudağını ısırdı ve bana bir kere bile bakmadan şoför koltuğuna oturdu."Nereye?" dedi ardından direksiyonu sıkarak.
"Zayn'in yanına." dedim kendimden hiç taviz vermeden."Oraya gidemiyoruz." dediğindeyse elimle çenesini çok sıkı bir şekilde tuttum ve yüzünü kendime çevirdim.
"Beni kocamın yanına götür." gözlerime uzun bir süre baktığında ellerimi çektim ve koltuğa yaslandım.
Arabayı çalıştırdığında gönül rahatlığıyla aramızdaki pencereyide kapattım ve o yeri heyecanla beklemeye başladım.-
"Yalan söylüyorsun." dedim önümüzdeki binaya bakarken.
Çok büyüktü tamam ama çok eskiydi ve kullanılmıyor gibiydi."Burası." dedi etrafımıza bakıp.
"Eminim.""İyi o zaman sen arabayı bırak ve bir şekilde eve dön benim işlerim var."
"Arabayı bırakamam."
"Araba bende kalacak ve sende herhangi bir şeyle eve döneceksin."
Dişlerini sinirle sıktığında bu durumdan memnun olmadığını biliyordum ama benim istediğimi yapacaktı bunun için elinden anahtarı aldım ve bu iğrenç mekana adımladım.Rowdy'ye baktığımda arkamda bedeni küçücük kaldığında önemsemeden tekrar yürüdüm.
Kapının yanında üç tane içki şişesini gördüğümde altındaki şeyler ilgilimi çekti ve kaldırmaya çalıştım ama birinin bağırmasıyla sıçramıştım.
"Dokunma!"
Etrafta hiç insan yoktu ve bu ses kimin sesiydi."Neredesin?" dedim merakla.
"Kimsin?" diye o da bana sorduğunda cevapladım.
"Zayn Malik'in karısıyım." daha sonra birkaç tane kahkaha duyduğumda içeriye girdim.
Elinde silahı olan bir adam tekrar bağırdı.
"Dawin duydun mu?" diğer taraftanda bir adam çıktığında çok tedirgin olmuştum oysa ki burası bomboş görünüyordu."Hadi çık güzelim, burada sana uygun şeyler yok."
Beni omzumdan tutup ittiğinde az kalsın düşecektim.
"Onunla konuşacağım!" diye bağırdım sinirle ama o da bana aynı şekilde bağırdığında gözlerimin dolduğuna emindim.
"Onunla konuşmak için önce burada 5 yıl çalışman gerekiyor orospu, siktir git şimdi anladın mı?"