24

6.5K 445 288
                                    

"Yalvarırım burada bekle." Zayn'in peşimden gelmemesi için ona resmen yalvardığımda bana samimi olmayan bir şekilde gülümsedi.

"Zayn lütfen! Ajax'le bu şekilde tanışmanızı istemiyorum. Özellikle bir sevgilim olduğunu yeni öğrenmişken hemen karşısına çıkarsan bu yine bana patlar."

"Tanışmadığımızı nereden biliyorsun?" dediğinde anlamamazlıkla kaşlarımı kaldırdım.
"Ne demek istiyorsun?"

"Şimdi görecek, git sen." dediğinde yanağına hızla bir öpücük kondurdum ama gözlerim ileride saklanmış bizi izleyen Phoebe'daydı.
Hala Zayn'in peşindeydi, hala ona dönmesini bekliyordu.
Onu görmemezlikten gelip Ajax'e doğru adımladım.

Gömleğimin yakasını düzelttiğimde bakışlarını bana çevirdi ama okuldaki tüm kızların ona beğeniyle bakıp bir an için bana nefretle bakmalarından hoşnut olmamıştım.
Zayn'le sevgili olduğumu bilmiyorlar mıydı?

"Neden beklettin?" dedi elini belime koyup bana sarılırken.

"Küçük bir işim çıktı Ajax." arabanın kaputuna kalçasını yaslamayı bıraktı ve sürücü koltuğuna ilerledi.
Bende sürücü koltuğunun hemen yanındaki koltuğa oturup bir yerlerden Zayn fırlamadan uzaklaşmayı diledim.

"Göremedim seninkini." dediğinde gözlerimi kocaman açıp ona döndüm.

"Benimki?" arabayı çalıştırdı ve hızlı bir çıkış yaptı.

"Erkek arkadaşım var demiştin." bana çattığı kaşlarıyla baktığında tırnaklarımı avucuma bastırdım.
"Tanışsaydım keşke."

"Henüz ciddi bir şey yok aramızda." dediğimde aklıma Zayn'in her gün evlenelim demesi geliyordu.
O evlenme konusunda çok ciddiydi.

"Ciddi bir şeyler olunca tanıştıracaksın yani?"
Başımı salladığımda aynadan birine bakıp küfür savurdu.
"Ne sikim yapmaya çalışıyor bu?"

Ajax'de arabayı hızladırdığında arkadaki arabayı tanımamla küçük dilimi yutmuştum.
Zayn bir isteğimi yapsa kendimi öldürecektim zaten.

O da hızlanıp tam yanımıza geldiğinde Ajax ona sinirli bir bakış gönderdi.
"Başkan adayı orospu çocuğu." dedi direksiyonu daha sıkı tutup biraz öne eğilirken Zayn'e baktığımda bana göz kırpıp daha da hızlandı ve gözden kayboldu.
"Ne yaptı o öyle?" Ajax şaşkınlıkla bir bana birde yola baktığında bilmiyormuş gibi baktım ona.
Zayn yine uslu durmamıştı.

"Ona yaklaşma." dedi tehditkar bir sesle.
"Zayn Malik'i çok iyi tanıyorum Adain, sakın."
Başımı salladığımda bu dediklerine inanmıyordum bile Zayn okulda göründüğü veya Ajax'in tanıdığı gibi değildi.
Sadece öyle görünüyordu aslında o çok iyi biriydi.

-

"Ben şimdi sana bir kez daha çorba getireceğim."  annem Ajax'e yastığı getirip tekrar mutfağa gittiğinde Ajax başının altındaki yastığı sinirle yere fırlattı.

Zorlukla koltuktan kalktığında hemen yanına gittim.
Debroah ölmemişti ama ölüden bir farkı yoktu.
Göğsündeki kocaman morluk hariç, Ajax yaptığı kalp masajları işe yaramayınca öyle sert vurmuştu ki göğüs kafesinin zedelendiğine emindim ama bu onu kendine getimişti.

false alarm | zmHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin