Tahun berikutnya.....
Aku bangun dan nampak Amin Asyraf tengah dodoikan Harraz.
Ha,sape pulak Harraz ni kan?
Alhamdulillah,aku selamat melahirkan Harraz Naufal 3 hari selepas tarikh sepatutnya aku bersalin.
Kenapa Harraz Naufal?
Haha.
Time pregnant dulu, melayan Tundukkan Playboy Itu punya pasal lah. Lepastu aku asyik sebut-sebut yang Hafizd Roshdi tu hensem yang amat sampaikan Amin jeles. 3 hari tak nak cakap ngan aku.
Hahaha.
Lagipun makna Harraz Naufal tu kan baik. Last-last Amin pun terima nama tu.
"Sayang bila bangun?" Amin pandang aku.
Aku senyum kat dia. "Baru je. Harraz meracau lagi ke berjaga malam ni?" Aku pandang Harraz yang dalam pelukan Amin.
"Tadi rasanya dia meracau lepastu terus berjaga." Amin duduk kat katil.
"Sini,meh dengan mama ye,Harraz. Nak susu tak?"
Aku siap-siap nak susukan Harraz dan Amin letakkan Harraz kat tangan aku.
Aku blushing. Even aku dah kahwin dengan Amin dan Amin pun dah nampak keseluruhan badan aku,tapi aku tetap segan.
"Sedapnya dia,dapat susu dari mama dia." Amin ralit perhatikan Harraz dan pandang aku.
Aku blushing. Bahang pipi aku.
"Eh,eh. Mama nya. Kenapa blushing ni? Dengan papa pun nak segan,ye dak Harraz." Amin usap-usap pipi Harraz.
Usapan dia tu bukan kat pipi Harraz je,ke lain tempatnya.
"Bie,behave okay." Aku jengilkan bijik mata aku. Biar dia tahu batas sikit bila ada baby kat sini.
"Okay." Amin bangun dan pergi ke bilik air.
Aik,merajuk ke?
Tiba-tiba,Amin muncul kat muka pintu bilik air.
"Sayang,bila Harraz nak ada
..adik eh?" Tanya Amin.Aku ambil bantal kat atas katil tu dan baling kat dia.
"Harraz kecik lagi,bie. Lagipun sakit tahu tak nak bersalin tu. Bie tahu apa. Bertarung nyawa tahu tak?!"
"Alah,time you jerit-jerit nama bie tak de pulak cakap sakit." Amin angkat-angkat kening nakal.
Aku faham maksud dia dan maksud tu lah buatkan aku lagi blushing.
Kalau tak mengingatkan Harraz ada kat riba aku,dah lama dah mendapat si Amin suami terchenta aku ni.
Ya Allah.😣😣😣😣😣
Amin gelak-gelak masuk ke dalam bilik air.
Aku teringatkan kisah percintaan kitorang yang penuh hungga-hungga ni.
Dari zaman sekolah sampailah ke tempat kerja. Hanya Amin Asyraf yang setia.
Sanggup berkorban apa sahaja untuk aku.
Akmal pun dah kahwin dengan perempuan idaman dia.
Madihah pulak. Haihh,tak tahulah apa nak jadi dengan dia. Kesian suami dia. Madihah disahkan sakit mental selepas dia cuba bunuh anak dia yang masih baby tu.
Dan aku pulak ada Harraz Naufal yang cute ni.
Aku senyum dan cium pipi Harraz. Harraz bergerak-gerak sedikit.
"Sayang,senyum sorang-sorang ni kenapa?" Amin dah keluar dari bilin mandi dan duduk kat sebelah aku.
"Thank you." Aku bisik kat telinga dia.
"For what,my wife?" Amin tanya. Pun berbisik. Dia peluk bahu aku dan main-main dengan tangan kecil Harraz.
Aku bisik kat telinga Amin lagi. "For everything." Aku cium pipi dia.
Amin senyum dan cium dahi aku. "I think that you already know but I still want to say it."
Aku pandang muka Amin Asyraf. "What?"
"I love you." Amin senyum dan cium dahi aku lagi.
Aku senyum bahagia dan cium pipi dia. Lagi.
"I love you too,my love my enemy."
The End~
※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
So sad to say this but,this is it. The end. End of story.😭😭😭😭😭 I love you guys yang dah support my career in Wattpad,support My Love My Enemy.
You guys are gorgeous.
Thank you so much for it.
Bye😭😭😭. Huaaa~~~😭😭😭
Hate to say that.
Muahh,love you.😘💞💞💗
Maybe saya akan post cerita lagi. So wait for it.
Love,
syazanalalala.🙌🙌🙆🙆🙆
YOU ARE READING
My Love, My Enemy
RomanceNur Nazaratul Syazana dan Amin Asyraf bagaikan anjing dan kucing bila bertemu namun jodoh mereka kuat kerana walaupun mereka berpisah selama 5 tahun mereka masih berjumpa. Hubungan makin sejuk dek kerana direndam dalam baldi ais kemudian 'ter'celup...