22. Osud se zvráceným smyslem pro humor

4.5K 236 11
                                    

~~~ The Cab - Endlessly ~~~

Civěla na Zeka, stojícího na prahu pokoje. Vrhla rychlý pohled na Chena vedle sebe, který měl ve tváři výraz, podobný tomu jejímu. Zeke se mezitím přesunul ode dveří, které za sebou laskavě zavřel, k jejich vyjevené dvojici. Chenův obličej vystřídal hned několik emocí najednou. Od šoku, ve kterém se ještě stále koupala ona sama, k něčemu co mohla nazvat, vztekem, k nedůvěřivému přivření víček.

„Nejsem si vědom toho, že jsem tě přizval do mé soukromé konverzace s Pandorou," ozval se Chen jako první, po trapném tichu, které ani jeden z nich nebyl schopný prolomit. Chen se narovnal do své plné elegantní výšky, což znamenalo, že teď byli se Zekem na stejné úrovni. Připadala si mezi nimi jako trpaslík, i přesto že byla na ženu poměrně vysoká.

„Jelikož jste svůj odchod z večírku dali všem tak okatě najevo, usoudil jsem, že nebude vadit, když se přidám," pokrčil Zeke rameny. Znovu jí napadalo, že tady je přesně vidět, po kom Alek získal svoji arogantnost. Nemohla soudit podle jeho otce, jelikož byl po smrti, což ji znovu donutilo se vzpomenout na ten neveselý fakt, že má její otec prsty v tom, že Alek už žádného nemá. Povzdechla si a zaplašila temné myšlenky do pozadí. Musí se se vším vypořádat popořadě.

„To jsi soudil špatně, strýčku," na Chenově rtech se objevil posměšný úsměv. Zeke mu jeho úsměv oplatil. Pandora měla tušení, že se tu děje něco, o čem nemá nejmenší ponětí. Přitom to vypadalo, že se ti dva přímo neznají, když se jí Zeke najednou tak zeptal, kdo Chen je.

„Už jsem tě neslyšel mě takhle oslovit, hodně dlouho," pokýval Zeke hlavou. Kouknul dolů na ni a dovolil si na ni mrknout.

„Dlouho jsme se taky neviděli," utrousil Chen tlumeným hlasem, nadále se dívajíc na Zeka, jako kdyby nevěřil ani jednomu jemu nádechu a výdechu. I když Pandora plavala a netušila, do čeho se to přimotala. Byla fascinována. Dívat se do Chenova obličeje, zatímco mu to v hlavě šrotuje, bylo něco.

„Omlouvám se, že přerušuji váš spor, ale ráda bych vážně věděla, proč bych Chenovi neměla věřit. Zatím nevěřím ani jednomu z vás, jelikož kolem sebe házíte jednu tajemnou větu za druhou, což mě činí míně řečeno nakrknutou," vnutila se do jejich alfa samčí konverzace, co nejklidněji svedla. Oba se na ni konečně zadívali.

„Jednou jsem vložil svoji důvěru do takového, jako je tady Chen a jak to dopadlo, jsi viděla velmi živě, u tebe na hotelu," vysvětlil stručně Zeke, nerozpakujíc se být přímý, i před jedním takovým, jak právě zmínil. Kdo další byl takový, mohla jen hádat a doufat, že někdo z nich jednou vykřikne, BINGO! Odpoutala zrak od Zeka, který vypadal celý žhavý, říct cokoliv, jen aby nevkládala svoji důvěru v Chena. Sklouzla pohledem na druhého přítomného, který najednou vypadal zaraženě. Zadíval se do prázdna, chvíli tak setrval a pak se zase vrátil k vypalování díry do Zekovi hlavy.

Pandora si mezitím přebrala, co právě vyšlo ze Zeka. Je tu někdo, kdo je jako Chen, tudíž byl Zeke, nějakým způsobem odlišný od Chena a další záhadné osoby. I když to nadále znělo dosti zmateně, dokázala teď utvořit dvě kategorie šílenců. Kdo z nich byl víc vyšinutý, to se asi dozví v dalším životě. Ti dva si neuvědomovali sílu, autorčiny mysli. Byla někdo, kdo v hlavě dokázala vytvořit všemožné teorie, ať už zněli sebevíc, šíleně.

„Nebudu se tu obhajovat, už jsem Pandoře řekl, co za člověka jsem. Nic kromě své totožnosti a její, před ní neskrývám. Co se týče tvého osudu se zmíněnou osobou, můžu k tomu jen dodat, že sis vybral špatně," Pandora musela uznat, že uměl i mluvit v hádankách. O tom už se přesvědčit mohla z jejich předešlých rozhovorů, měla pocit, že ji to i tak nikdy nepřestane iritovat. „A další věc, dávám ti radu, kterou ti evidentně tvůj... učitel nedal. Neměl bys pobíhat po světě a všem vykládat, že jsi výjimečný. Dostane tě to do maléru," dodal Chen po menší odmlce. Jeho hlas se naplnil nevídanou autoritou, že se zmohla jen na přitroublé civění. Proč jí přišlo, jako kdyby tu byl ten starší Chen a ne Zeke? A proč Zeke vypadá, jako kdyby se najednou zastyděl? Co se to tu do háje děje?

Untouchable - 1.díl  (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat