Epilog

4.3K 284 34
                                    

~~~ Jungkook - Nothing like us (cover) ~~~

Pomalu se probouzel ze spánku. Zdálo se mu o tom, že ho Pandora sama od sebe políbila, i když se mu zdála poněkud smutná. Polibek nebyl nic žhavého, jen překryla svými rty jeho, ale i tak srdce v jeho hrudi, bilo jako o život.

Předem věděl, že spal v nějaké zkroucené pozici, jelikož už teď ho bolelo za krkem. Tiše zabručel.

Z nějakého důvodu se mu nechtělo otevírat oči. Asi to bylo díky divnému závaží, na jeho hrudi, které ho nabádalo, aby spal dál a odvrátil tak nevyhnutelné.

Pak si uvědomil jednu věc.

Jeho tváře byly vlhké. Zamračil se a konečně otevřel víčka. Zvedl ruku a přejel prsty po mokrých lících. Slzy?

Byl si jistý, že nebrečel. Jeho sen nebyl z těch, které by ho dovedly k slzám.

Automaticky stočil hlavu ke straně, ale Pandoru tam nenašel. Místo na sedačce vedle něj, bylo prázdné. Film už dávno skončil. Musel usnout hned na jeho začátku. Sakra, tohle v plánu neměl. Kam se poděla? Vytáhl se do sedu a rozhlédl se kolem, zda není v kuchyni, když v tom jeho pohled padl na konferenční stolek před ním. Nic kromě malého předmětu na něm nebylo, proto to přitáhlo jeho pozornost.

Srdce v jeho hrudi na vteřinu zastavilo a pak se bolestně stáhlo.

Vztáhl ruku před sebe, aby po starožitném prstenu s jantarovým jádrem přejel prsty a ujistil se zda je opravdový. Pak ho sebral a stiskl v pěsti, bojujíc s touhou, jím mrštit o zeď.

Odešla a nechala tu tohle? Bez jediného slova na rozloučenou? Má tohle brát jako úplný konec?

Jeho hlava byla prázdná, neschopný si to ujasnit.

Nechtělo se mu věřit, že by tohle udělala. Sice byla po většinu času odtažitá a chladná, ale byl si jistý, že ji odhadl správně a skrývá se v ní víc, než na povrchu ukazuje. Nemohl to tak nechat. On se nikdy nevzdával.

Vytáhl mobil z kapsy a rychle vytočil její číslo. Ani to nezačalo vyzvánět a jen mu oznámilo, že volaný je nedostupný. Našel číslo na Deona a zkusil jeho.

„Proč mě pořád někdo takhle po ránu budí, co je?" ozvalo se na druhé straně.

„Deone, dej mi číslo na tu agentku od Pandory," nemohl si vzpomenout na její jméno.

„Na co potřebuješ Mabelino číslo?" vyzvídal ochraptělým hlasem jeho bratr. Alek se zadíval na nástěnné hodiny. Bylo deset hodin ráno.

„Prostě ho potřebuju," zavrčel netrpělivě.

„Aleku, i kdybych ti ho dal, k ničemu ti nebude," zamumlal Deon tiše. Alek se zamračil.

„Proč?" vydal ze sebe, zatímco Deon si povzdechl, jako kdyby se mu nechtělo nic vysvětlovat.

„Asi před dvěma hodinami mi Mabel málem způsobila zástavu srdce, když se vkradla do mého pokoje, aby mě probrala. Ona a Pandora dneska odlétají nečekaně zpět do Anglie," hned jak Deon dořekl poslední větu, Alek schoval hlavu do dlaní.

„Kdy?" zachraptěl.

„Teď by měly nastupovat do letadla..." řekl Deon, ale Alek už nechtěl nic slyšet. Už se nedokázal držet na uzdě a hodil mobil proti zdi.

To bylo poprvé v jeho životě, kdy mohl okusit bolest, způsobenou zlomeným srdcem.

A/N

Untouchable - 1.díl  (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat